UMK:sta tuttua Jesse Markinia epäillään lapsen törkeästä pahoinpitelystä Näin artisti kommentoi
Kommentit (492)
Aivovamma ja useita luunmurtumia 😱😢 toivottavasti nämä nk. vanhemmat joutuvat telkien taakse lipun iäksi!!
siellä on vauva saanut runtua oikein kunnolla jos epäillään TÖRKEÄSTÄ pahoinpitelystä
Vierailija kirjoitti:
Kyseiseen tapaukseen kantaa ottamatta kannattaa suhtautua kriittisesti lääkäreiden diagnooseihin. Opin itse todella kantapään kautta, että edes erikoislääkärin titteli ei takaa osaamista, vaikka näin luulisi.
Viime vuonna alle vuoden ikäisellä lapsellani todettiin röntgenissä murtuma. Ensin löydöksen teki erikoistuva ja vahvisti tämän jälkeen seniorilääkäri.
Vasta usean (neljän) päivän jälkeen kuvat oltiin näytetty radiologille, jolla oli vihdoin osaamista kertoa, että tämä murtuma ei sitä ollutkaan, vaan normaali luun kaari.
Löydöksen vuoksi aloitettiin pahoinpitelyselvitykset ja lapselle laajat tutkimukset. Minä jouduin myös poliisikuulusteluun. Vaikka tilanne selvisi, kun väärä diagnoosi tuli neljän päivän jälkeen ilmi, jokainen voi kuitenkin miettiä, miltä tämä tuntuisi omalla kohdalla.
Ihmiset ei tajua miten paljon virheitä arvauskeskuksissa tehdään ihan vääristä diagnooseista alkaen.
Aina nää woke ylen lemmikit paljastuvat lopulta.
Tarpeeksi kun näiden touhuja kattelee niin taidan alkaa rasistiksi
Parempi epäilys ja sen seurauksena kunnon selvitys, kuin se että näitä katsottaisiin läpi sormien ja uskottaisiin automaattisesti vanhempien selitykset. Fakta nyt kuitenkin on, että näitä lasten pahoinpitelyjä tapahtuu, kaikki ei johdu sairauksista/onnettomuuksista/inhimillisistä virheistä jne.
Jaaha, Markin kertoi asiasta somessaan vain sen takia, kun tiesi Seiskan uutisoivan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiseen tapaukseen kantaa ottamatta kannattaa suhtautua kriittisesti lääkäreiden diagnooseihin. Opin itse todella kantapään kautta, että edes erikoislääkärin titteli ei takaa osaamista, vaikka näin luulisi.
Viime vuonna alle vuoden ikäisellä lapsellani todettiin röntgenissä murtuma. Ensin löydöksen teki erikoistuva ja vahvisti tämän jälkeen seniorilääkäri.
Vasta usean (neljän) päivän jälkeen kuvat oltiin näytetty radiologille, jolla oli vihdoin osaamista kertoa, että tämä murtuma ei sitä ollutkaan, vaan normaali luun kaari.
Löydöksen vuoksi aloitettiin pahoinpitelyselvitykset ja lapselle laajat tutkimukset. Minä jouduin myös poliisikuulusteluun. Vaikka tilanne selvisi, kun väärä diagnoosi tuli neljän päivän jälkeen ilmi, jokainen voi kuitenkin miettiä, miltä tämä tuntuisi omalla kohdalla.
Ei kyllä ikinä ole turhaan röntgattu pientä vauvaa, saati että olisi epäilty murtumaa. Miksi sun lapseltasi on jouduttu ottamaan röntgen? Mistä aiheesta olet hänet vienyt sairaalaan? Nyt haisee niin vahva selittely, että kaipaisi aika vahvaa lisäselitystä
Vierailija kirjoitti:
Pienten vauvojen tutkimuseen pahoinpitelyjen vuoksi on selkeä protokolla. Tehdään paljon kuvauksia ja tutkimuksia. Kahden kuukauden ikäinen lapsi ei voi aiheuttaa mitään vammojaan itse, vaan kaikki murtumat, aivoverenvuodot yms on aiheutettuja. Todella surullinen juttu. Eiköhän tuo selviä tutkimuksissa, mitä vammoja on.
Aivoverenvuodon syynä voi olla esimerkiksi synnynnäinen verisuoniepämuodostuma.
Vierailija kirjoitti:
Aivovamma ja useita luunmurtumia 😱😢 toivottavasti nämä nk. vanhemmat joutuvat telkien taakse lipun iäksi!!
Mistä on tämä tieto saatu ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten vauvojen tutkimuseen pahoinpitelyjen vuoksi on selkeä protokolla. Tehdään paljon kuvauksia ja tutkimuksia. Kahden kuukauden ikäinen lapsi ei voi aiheuttaa mitään vammojaan itse, vaan kaikki murtumat, aivoverenvuodot yms on aiheutettuja. Todella surullinen juttu. Eiköhän tuo selviä tutkimuksissa, mitä vammoja on.
Aivoverenvuodon syynä voi olla esimerkiksi synnynnäinen verisuoniepämuodostuma.
Joo. muutamia mustelmia ja silleen. Kyllä se vauva on varmaan ihan itse päätään johonkin kopsautellut tahallaan
Rässisti-vauva
Missä nasse-antti, tuulettamassa kainalotaan
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kun näiden touhuja kattelee niin taidan alkaa rasistiksi
Joo, rasistina on helppo olla: ei tarvitse koko ajan selitellä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä luit että aivovamma todettu vai menikö itseltäni jotain ohi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jauhaa jankutatte asiasta tietämättä siitä Seiskaanne enempää?
Mind your own business
Moro Jesse :D
Iltapäivälehdessä keskiviikkona
Eiköhän joku tauti olisi saatu selville aika pian. Jos siis sellaisesta kyse.
Turha sitä on täällä arvuutella. Kun tarvittavat tutkimukset on tehty niin siitä taatusti ilmoitellaan isosti Seiskassa ja iltapäivälehdissä. Pitäkää mielessä sellainenkin mahdollisuus, että rikosta ei ole tapahtunut vaan asialle löytyy jokin luonnollinen, vaikkakin valitettava, selitys. Ja pääasia tässä on vauvan tervehtyminen.
Markin on lahjakas muusikko. Vauvan asiaan en osaa sanoa vielä mitään. Aivan järkyttävää kuitenkin kun vauvaa on pahoinpidelty. Syyllinen kyllä selviää.