Tunnettu miehen kanssa 2kk ja vauva tulossa!
Päätettiin tämä yllätys kuitenkin hyväksyä ja pitää elämässämme. Mutta. Epäilyksiä on sen suhteen, kestääkö suhteemme kun emme kovin hyvin vielä tunne. Vinkkejä miten pysyisimme yhdessä mahd. pitkään turvaten vauvalle hyvän ehjän perheen ja elämän. Olemme nuoria.
Kommentit (45)
Huono provo. Kukaan ei voi olla noin tyhmä oikeesti.
Jos on sukupuoliyhdynnässä ilman ehkäisyä ei raskaus voi olla yllätys.
Hyvä merkki on, että molemmat positiivisia ja tulevaisuususkoisia! Säilyttäkää ilo elämässä ja ajatus siitä, että tämä on teille upea lahja ja mahdollisuus. Mitä tahansa voi tapahtua tulevaisuudessa, mutta etukäteen murehtiminen on turhaa.
Itsellä on vähän vastaavanlainen kokemus asioista. Nyt olen ollut yhdessä lapsen isän kanssa 15 vuotta.
Juu mun kans luokkakaveri tuli kolmen viikon suhteesta raskaaksi ja piti vauvan.
Suomi tarvitsee lisää veronmaksajia. Nyt vaan kasvata vauvasta kunnon kansalaisen.
LouLou kirjoitti:
miksi ette käyttäneet ehkäisyä?
Olimme humalassa. T. Aloittaja
Mä lähtisin siitä että molemmilla omat asunnot ja rahat. Isyys testi ja elatus sopimus. Ota yksinhuoltajuus. Suhde on niin tuore että ei voi sanoa että edes tunnette toisianne vielä. Vauvan tulevaisuus on sun vastuulla kuitenkin, joten tee siitä mahdollisimman hyvä.
LouLou kirjoitti:
Vastasitko jo ap:n kysymykseen?
Valitettavasti ennustan, että ette pysy yhdessä edes vauvan syntymään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö heti antaa pillua?
Vastasitko jo ap:n kysymykseen? Vinkkejä?
Ei se ole mikään yllätys jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Paitsi jos ette niin sanotusti kulje täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa. No mä olinkin vähän viisaampi, koska vauva oli aluillaan vasta 3kk seurustelun alettua. Se lapsi on nyt 18v ja olemme edelleen onnellisesti yhdessä. Toki me oltiin alusta asti samalla aaltopituudella ja jaettiin samanlaiset arvot ja elämänkatsomus. Näistä asioista myös puhuttiin hyvin aikaisessa vaiheessa ja 2vkon jälkeen jo asuttiin saman katon alla.
En oikein osaa vinkkejä antaa, koska jos se ihminen on oikea, niin kaikki on helppoa ja asiat soljuu hyvin. Kyllä sä AP itse tiedät jo 2kk jälkeen, jos se mies on oikea. Jos hänessä tai hänen käytöksessä joku mietityttää tai epäilyttää, niin hyvin todennäköisesti ei ole oikea ihminen sinun kanssa lapsia kasvattamaan.
LouLou kirjoitti:
Mistä päättelet niin? Mikään ehkäisy ei ole 100% varmaa. Ihmeellistä, ettei tätä vieläkään kaikki tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Provo? Tämä kyseinen voi ollakin, mutta mietipä kuinka paljon tätä tapahtuu kännätessä? Jopa tv-dokkareissa asian voi havaita, eli esim. "Erilaiset äidit".
Vahingosta viisastuu. 😁 Jopa Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mistä päättelet niin? Mikään ehkäisy ei ole 100% varmaa. Ihmeellistä, ettei tätä vieläkään kaikki tiedä.
Jokainen tietää että suurin osa näistä tapauksista joita yllätykseksi kutsutaan on tapahtunut kun ehkäisy on jätetty pois. Sitten selitellään että ehkäisy petti. Just joo, aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö heti antaa pillua?
Eihän tuosta selvinnyt monennellako viikolla raskaus on.
Kai sitä antaa voi, mutta järki seisoo ja.....seisoo, niin siinä käy näin