Kerro joku täysin turha tieto, jolla kukaan ei tee mitään
Aloitan
Matti ja Teppo rahoittivat Bogart Co:n musiikkivideon kappaleeseen "All the best girls". Se kuvattiin Tukholmassa.
Kommentit (201)
Jalkapallon A-sarjan yleisömäärä kaudella 1935 oli yhteensä 69 848 henkeä eli keskimäärin 1 247 katsojaa ottelua kohti.
Bilirubiini on paaskan pää-asiallinen väri-aine.
Lähde: Thomas Harris, Uhrilampaat.
Vierailija kirjoitti:
Kun peset pöytäpintoja, niin rättiä kannattaa liikuttaa pyörimisliikkein jotta lika irtoaa helpommin. Tosin rätti saattaa kulua hieman nopeammin sivuttaissuunnan aiheuttaman kitkan ansiosta.
No eihän tämä nyt ole mikään hyödytön tieto!
Tilastollisesti kuukauden 13. päivä osuu kaikista viikonpäivistä useimmiten perjantaille
Vakaa tila saavutetaan useimmissa tapauksissa noin viiden peräkkäisen puoliajan summana
Helmikuussa on 28 päivää.
Paitsi 4 jaollisissa vuodessa. Silloin 29.
Paitsi 100 jaollisissa vuosissa. Silloin 28.
Paitsi 400 jaollisissa vuosissa. jolloin 29.
Kuinka moni tiesi vuoden 2000 helmikuun 29. päivän olleen niin tosi erikoinen? Yhtä erikois-erikois-erikoinen päivä tulee vasta vuonna 2400.
Mustekalalla on kolme sydäntä Kaksi pumppaa verta kiduksiin ja kolmas pumppaa sitä muualle kehoon. Ja kun mustekala ui, kehoon verta pumppaava sydän lakkaa lyömästä.
Mun työkaveri otti loparit äskön. Munkin tekis mieli
Vierailija kirjoitti:
Maapallo on pyöreä
Maapallo ei ole pyöreä vaan navoilta litistynyt. Vähän kuin päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko on ilmasuunnassa etelä n. puolen päivän aikaan.
Paitsi kesällä ei aivan niin!
Kvarkkeja on kuutta eri sorttia, Suomeksi nimetty : ylös, alas, outo, lumo, huippu ja pohja. Yksittäinen kvarkki voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan ja vaikka se olisi satojen kilometrien päässä itsestään niin kumpikin tietää jos joku löisi toista puoliskoa halolla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Oli nainen miten ruma tahansa, hän saa aina seksiä. (Tiedän tämän koska olen itse todella ruma nainen ja saanut seksiä.)
Eihän tuo tieto ole turha. Tuohan on kannustava
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti kuukauden 13. päivä osuu kaikista viikonpäivistä useimmiten perjantaille
Epäilin tätä ja tarkistin, mutta oikeassa olet:D
Tuomiokapitulissa on puhe- ja läsnäolo-oikeus hiippakuntavaltuuston puheenjohtajalla