Kerro joku täysin turha tieto, jolla kukaan ei tee mitään
Aloitan
Matti ja Teppo rahoittivat Bogart Co:n musiikkivideon kappaleeseen "All the best girls". Se kuvattiin Tukholmassa.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin suurimmat järvet ovat Vänern, vättern, hjälmaren ja m ä l a r e n.
Miksi tuollaiset piti koulussa opetella.
Mun suosikki koulun opetuksista oli ala-asteella opetetut kreikkalaiset pylväät. No tää oli OT.
Kerro meille, mitä ne pylväät ovat nimeltään
Suomessa ei kasva yhtään (kirkkaan) punaista luonnonkukkaa. Pölyttäjät eivät näe niitä
I love you. (You don't know who!)
Ensimmäinen pinna tulee venttiilin reiän viereen, sitten joka neljänteen, vastapuoli juoksutetaan yksi edellä. Kolmas varvi vempautetaan yhdeksän reiän yli ristiin ja vielä risteävän päältä. Neljäs varvi juoksutetaan yksi edellä. Sitten kiristetään tuntumaan kello 9 ja kello 3. Sitten klo 12 ja klo 6. Sitten kiristetään loput pinnat pinnan pituuden perusteella. Sitten laitetaan rihtaushaarukkaan ja kiristetään rihdaten samalla. Kun kaikki pinnat ovat kireällä, aletaan rihdata sivuttaisheitto pois. Homma on valmis kuin heitto on +/- 0,5mm. Sitten viedään pyörä telineeseen vetelehtijöiden potkittavaksi.
Vaskitsa ei luikertele kuten käärme koska sillä on erilaiset vatsan lihakset.
Mammuttilihapullat, kofeiini omenat ja sienirihmasto proteiini. Samaan sarjaan kuuluu, lehmän perseestä tulee timantteja putken päästä...
Töihin on helpompi päästä kuin työttömät luulee. Olin pitkään työtön, kun luulin, että kukaan ei palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kasva yhtään (kirkkaan) punaista luonnonkukkaa. Pölyttäjät eivät näe niitä
Ja luonnossa ei ole sinistä väriä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa sanan käyttö.
Se ei ole sana, vaan itse asiassa kaksi sanaa, aivan kuten esimerkiksi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin on helpompi päästä kuin työttömät luulee. Olin pitkään työtön, kun luulin, että kukaan ei palkkaa.
Tämä ei ole turha tieto, tämä on lihaksi tullut ihme.
Vierailija kirjoitti:
Mammuttilihapullat, kofeiini omenat ja sienirihmasto proteiini. Samaan sarjaan kuuluu, lehmän perseestä tulee timantteja putken päästä...
Kuka pöljä noin sanoo?
Itseasiassa ihminen tuhoaa maapallon ja ihmiskunta muuttaa Mars planeetalle.
Itseasiassa sekunti on tunti tai tunti on sekunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin suurimmat järvet ovat Vänern, vättern, hjälmaren ja m ä l a r e n.
Miksi tuollaiset piti koulussa opetella.
Mun suosikki koulun opetuksista oli ala-asteella opetetut kreikkalaiset pylväät. No tää oli OT.
Kerro meille, mitä ne pylväät ovat nimeltään
Olen eri, nelkyt vuotta näitä pylväitä opettanut (turhaan):
doorilainen, joonialainen ja korinttilainen
Vierailija kirjoitti:
Mul on palleissa karvoja.
Mulla pinpissä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä syön nyt pizzaa 🍕
Ja mua kusettaa.
Suomalaisia tiaisia on enää tali- ja sinitiainen. Muut on jo luokiteltu eli takseerattu eri sukuihin.