Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.

Vierailija
22.10.2024 |

Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen. 

Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.

Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No huhhuh mitä potaskaa"

Hienosti perusteltu.

Minäpä vedän tähän argumentointivirheen kehiin ja vetoan auktoriteettiin, minä luennoin kirjoittamisesta yliopistotasolla ja olen julkaissut useamman kirjan.

Minä en väitä että se tarkoittaisi minun olevan oikeassa, mutta minä väitän että "huhhuh mitä potaskaa" on hävytön riman alitus, kielellisesti ja älyllisesti.

Sinä olet riman alitus. Booom hehe

Vierailija
182/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.

No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.

En usko, että aloittajalla on mahdollisuuksia edes Toyotaan. 

Kurkkumopo olisi realistinen, mutta niitäkään en haluaisi altistaa ap:n mulkvistille asenteelle. 

Kurkkumopot ovat symppiksiä ja nykyään ihan tosi haluttuja, ihmisethän maksaa niistä itsensä kipeiksi Tori.fi.ssä. Eli kaikkea muuta kuin mitä ap on, sanoisin.

Kurkkumopot on aivan järkyttävän rumia enkä tajua miksi kukaan haluaisi sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳

Siinäpä se ongelma onkin, että kauniita naisia lähestyvät ainoastaan kaikenmaailman narsistit ja Auervaarat. Tavalliset mukavat ja rakastettavaa miehet kuvittelevat, etteivät kelpaa. Asia on juuri päinvastoin. Siksipä niin moni kaunis nainen on pitkiä aikoja ilman miestä näppinsä polttaneena. Olkaa aloitteellisia ja rohkeita tavalliset miehet. Teissä on sitä jotain, mitä hyvännäköisiltä miehiltä puuttuu.

Itselleni kävi näin. Hyväksikäyttäjää oli jonossa kymmenittäin. Menin ihmisenä rikki siitä, että aina keskipisteessä oli se mun ulkonäkö. Mä oon mielestäni avulias ja hyväntahtoinen ihminen, jolla on suuri sielu, vähän kiero huumorintaju ja tarttuva nauru. On todella hajottavaa tulla kohdelluksi jonain näyttelyesineenä vuosikymmeniä.

Jättäydyin sinkuksi kahdeksan vuotta sitten omasta halustani. Eipähän tarvitse olla kenenkään leikkikaluna. Edelleen saan paljon kommentteja ulkonäöstäni, mutta en reagoi niihin, koska ihmisarvoni ei ole todellakaan siitä kiinni.

Vierailija
184/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ajattelee että jos mies ei ole ulkonäöltään komea niin ei sen kanssa voi olla hyvä parisuhde. Eli ruma mies ei naisille kelpaa. Sen takia suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja naista. Aina se ulkonäkö on naisille se tärkein juttu kun nainen miestä etsii itselleen.

Vierailija
185/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi pysyä vaan sinkkuna jos ei oman tasoiset naiset kelpaa. Sussa ilmeisesti miutakin pielessä kuin ulkonäkö koska naisia ei kiinnosta hyvännäköiset tyhjäpäät joilta puuttuu karisma.  Miehessä pitää olla "se jokin" eikä se yleensä ekana oo ulkonäkö. Itsevarmuus ja positiivinen elämänasenne viehättää eniten.

Joo, ja ongelmahan on myös se, että ap ei missään nimessä ole hyvännäköinen, vaikka itse niin ilmeisen vahvasti uskoo.

Aika monella miehellä tuntui olevan liian suuret luulot itsestään. Pidetään itseä jonain mahtisonnina, vaikka peilistä katsoo lysähtänyt spede-tukkainen sohvapottu.

Vierailija
186/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna murtuu kun läski ratsataa päällä

Onko sulla niin pieni ja löysä ettei pysy sisällä? 

Hän on henkisesti lapsi. Kuvittele lapsi hiekkalaatikolle leikkimään muoviautolla. Hän haluaisi samalla tapaan leikkiä naisella. Tehdä omia juttujaan omilla ehdoillaan ja pitää naista muovinkappaleena. Ei siihen konseptiin sovi se, että nainen ratsastaisi päällä, edes hoikka. Se olisi kuin rais**isi lasta. 

Mature leikki makkarissa kyllä kiihottaisi. 

Vierailija
187/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NASA ei huoli minua avaruusraketti-insinööriksi, vaikka minulla on laatikkoleuka. Mitä voin tehdä asialle?

Voit opiskella ensin kirurgiksi, ja vasta sen jälkeen erikoistua avaruuslentäjäksi.

T. Ridge Forrester

Vierailija
188/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin ajattelee että jos mies ei ole ulkonäöltään komea niin ei sen kanssa voi olla hyvä parisuhde. Eli ruma mies ei naisille kelpaa. Sen takia suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja naista. Aina se ulkonäkö on naisille se tärkein juttu kun nainen miestä etsii itselleen.

Onko Hjallis Harkimo mielestäsi komea? Timo Soini?

Vierailija
189/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna murtuu kun läski ratsataa päällä

Onko sulla niin pieni ja löysä ettei pysy sisällä? 

Hän on henkisesti lapsi. Kuvittele lapsi hiekkalaatikolle leikkimään muoviautolla. Hän haluaisi samalla tapaan leikkiä naisella. Tehdä omia juttujaan omilla ehdoillaan ja pitää naista muovinkappaleena. Ei siihen konseptiin sovi se, että nainen ratsastaisi päällä, edes hoikka. Se olisi kuin rais**isi lasta. 

Mature leikki makkarissa kyllä kiihottaisi. 

Niin kuin mikä?

Vierailija
190/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa iso ihrakasa ennenkuin löytää pillun.

Vierailija
191/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tämä sukua ongelmalle, että "haluisin olla gynekologi, mutta naiset et halua mua jalkoväliinsä"

Selkeästi :D

Vierailija
192/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, ei taida olla hirveästi pelkoa. 

Vierailija
193/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% miehistä menee jotenkin solmuun kauniin naisen kanssa keskustellessa. Naiset haistavat helposti hermostuneisuuden ja ei siitä ainakaan mitään plussaa saa. Parasta opetella pääsemään hermostuneisuudesta juttelemalla paljon kauniiden naisten kanssa eri yhteyksissä yrittämättä iskeä. Saa luontevuutta touhuunsa ja oppii keskustelemaan heidän kanssaan aiheesta kuin aiheesta. Ja kuuntelu on hyvä oppia taidoksi eikä olla suuna päänä koko aikaa.

Vierailija
194/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös kiihottavaa.

Vierailija
195/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hauska kuninkaallinenkommentti: "Haluaisin olla tampoonisi." Tehoaa 100% varmuudella.

Vierailija
196/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä... Kiinnostun vain pitkätukkaisista, mutta vain 1 pitkätukkainen on ollut kiinnostunut takaisin :D

Vierailija
197/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, rumilla miehillä ei koskaan omisi kumppania. Nyt osalla on.

Vierailija
198/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75% miehistä menee jotenkin solmuun kauniin naisen kanssa keskustellessa. Naiset haistavat helposti hermostuneisuuden ja ei siitä ainakaan mitään plussaa saa. Parasta opetella pääsemään hermostuneisuudesta juttelemalla paljon kauniiden naisten kanssa eri yhteyksissä yrittämättä iskeä. Saa luontevuutta touhuunsa ja oppii keskustelemaan heidän kanssaan aiheesta kuin aiheesta. Ja kuuntelu on hyvä oppia taidoksi eikä olla suuna päänä koko aikaa.

Vähemmän pälä pälä enemmän läts läts persposket läiskymään

Vierailija
199/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria varmaankin pitää jollain tasolla paikkaansa, koska huomaavathan lapset jo hiekkalaatikolla, että toiset ovat suositumpia kuin toiset. Sama jatkuu aikuisenakin. Toiset ihmiset keräävät ympärilleen helpommin ystäviä ja potentiaalisia kumppaneita. Tämä siis selvä.

Tasoteorian mukaan tasosi on se, millaisia vaihtoehtoja sinulla on. Mutta miesten kirjoituksissa tuntuu tasaisesti näkyvän se, että heidän mielestään kun nainen ei saa kumppania niin nainen yrittää liian hyvätasoisia miehiä. Sen sijaan kun mies ei löydä kumppania, on vika naisten nirsoudessa. Eli yhtäkkiä tasoteoria ei enää pädekään. Toisin sanoen nainen on syyllinen joka tapauksessa. Näitä kommentteja on tässäkin keskustelussa ja näiden aivoitusten takia minun on vaikea ottaa tasoteoriapuheita tosissaan.

Vierailija
200/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Hjallis Harkimo mielestäsi komea? Timo Soini?

Eri asia on jos miehellä on paljon rahaa niin rumakin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi