Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.

Vierailija
22.10.2024 |

Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen. 

Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.

Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta haisee joku jälkeenjääminen melkoisen vahvasti. Kirjolla ja kehitysvamma?

Vähintään lievä kehitysvamma on meidän Allulla. 

Edes se ei ole se pahin ongelma, vaan ilkeä luonne, naisviha ja katkeroituminen. Siksi on vain hyvä asia, että kumppania ei hänelle löydy. 

Vierailija
42/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen kyllä jo asennoitunut siihen että loppuelämä menee yksikseen. Parikymppisenä vielä kuumia mimmejä riitti tai sitten en ollut niin nirso. Ei nekään mimmit mitä silloin riiasin ole kovin viehättäviä enää. En siis itsekään kuolaa silti pelkän ulkonäön perään vaan myös luonteen tulee olla hyvä. Kaunis mutta ilkeä nainen on miehen turmio.

Mihin niiden naisten kauneus hävisi?

56v kaunotar

Eivät vain viehätä enää samoin kuin silloin joskus. Muuttuneet elämän myötä. Oman ikäisistä ei meinaa enää löytyä sellaista daamia joka säväyttää tai jos löytyykin niin miksipä ne minusta piittaisivat.

Tämä on jättimäinen punanen lippu sun oman henkisen kehityksen pysähtymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama typerä ruikutus provo on täällä joka viikko, parikin kertaa viikossa.  Tai siis toivottavasti tämä on edes provo, eikä tuollaisia miehiä ole kovin paljon. 

Vierailija
44/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pakosta susiruma, rutiköyhä ja umpityhmä, koska naiset ei loppujen lopuksi valitse kumppania pelkän ulkonäön takia. Muut asiat ratkaisee. Niin sinunkin kohdalla.

Vierailija
45/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kyllä huomaa, että naiset noudattavat deittisovelluksissa tasoteoriaa hypergamisella tarkkuudella.

Jos saat matchin hoikan lapsettoman 6/10 naisen kanssa -> hän ei juttele vastavuoroisesti

Jos saat matchin lihavan lapsettoman naisen kanssa -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut

Jos saat matchin hoikan 6/10 naisen kanssa joka on yksinhuoltaja -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut

Vai niin. Sinun logiikkasi mukaan lmen siis kaunis, hoikka ja lapseton. Oikeasti olen lihava, nelikymppinen yh, mutten minä jokaisen matchin kanssa ala juttelemaan. Ja niidenkin, keiden kanssa juttelen, ei kyllä juttu etene mihinkään. Odotan miehen tekevän aloitteen, ja odotan mieheltä myös hyvää keskustelutaitoa. 

Vierailija
46/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.

No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.

En usko, että aloittajalla on mahdollisuuksia edes Toyotaan. 

Kurkkumopo olisi realistinen, mutta niitäkään en haluaisi altistaa ap:n mulkvistille asenteelle. 

Kurkkumopo on söpö ja ansaitsee arvostavan ja rakastavan kodin 😍

https://yle.fi/a/74-20117421

Vierailija
47/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit :D Niinhän se menee, et vaaditaan itselle se unelmapuoliso.

Hyvän naisen ja miehen jokainen terve haluaa, mutta rumakin voi olla hyvä. Kun rakastat toista, niin hän muuttuu kauniiksi silmissäsi <3 

No mutta trollihan olitkin.

riittävän kaunis ruma omalle miehelle

Vierailija
48/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaa henkistä kehitystäni on tietysti vähän vaikeaa arvioida itse. Olen kiinnostunut maailman ilmiöistä ja yleissivistyskin on jollain tasolla. Olen navigoinut elämäni sudenkuoppien ohitse ainakin tähän saakka. En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta.

Vierailija
49/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tasosi uroksena on tasan se, minkä naaraat määräävät. Naaraiden tasoa ei taas tarvitse määrittää, koska urokset tasostaan huolimatta ovat valmiita kiksauttamaan kaikkia.

Jos kauniit ja terveet naaraat eivät ole kiinnostuneita sinusta, vika ei ole naaraissa. 

Vierailija
50/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

". En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta"

Olet kyllä jäänyt jollekin aika alkupään kehitysasteelle jos sinulle parisuhteen pääkysymys on estetiikka.

Toisen ulkonäöllä on tietenkin merkitystä mutta ei se kumppani ole mikään taulu tai näyttelyesine jota vain ihaillaan ulkopuolelta. Hän on oikea tunteva ihminen ja sellaisena haluaa tulla kohdelluksi.

Parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Ja kun se tunne on mukana, toisesta löytää viehättävyyttä vaikka hän ei olisi täydellinen.

Kuten jo aikaisemmin kysyin, etkö siis löydä kenestäkään yhtään tavallisemmasta naisesta mitään mikä viehättä sinua millään tasolla? Ja jos et niin miksi?

Vierailija
51/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasosi uroksena on tasan se, minkä naaraat määräävät. Naaraiden tasoa ei taas tarvitse määrittää, koska urokset tasostaan huolimatta ovat valmiita kiksauttamaan kaikkia.

Jos kauniit ja terveet naaraat eivät ole kiinnostuneita sinusta, vika ei ole naaraissa. 

Totta toki tämäkin. Yhteiskunnassamme on tosin mekanismeja jotka pyrkivät vääristämään tason arviointia. On julkinen sektori joka tuottaa naisille koulutusta ja miesten maksamia työpaikkoja jne joten nainen voi arvioida miehen vaikutuksen talouteen kriittisemmin ja painottaa muita seikkoja. Olen samaa mieltä siitä että nainen lopulta arvioi miehen tason mutta miehen taso on aina kulttuuriin ja tilanteeseen sidonnainen.

Vierailija
52/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

". En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta"

Olet kyllä jäänyt jollekin aika alkupään kehitysasteelle jos sinulle parisuhteen pääkysymys on estetiikka.

Toisen ulkonäöllä on tietenkin merkitystä mutta ei se kumppani ole mikään taulu tai näyttelyesine jota vain ihaillaan ulkopuolelta. Hän on oikea tunteva ihminen ja sellaisena haluaa tulla kohdelluksi.

Parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Ja kun se tunne on mukana, toisesta löytää viehättävyyttä vaikka hän ei olisi täydellinen.

Kuten jo aikaisemmin kysyin, etkö siis löydä kenestäkään yhtään tavallisemmasta naisesta mitään mikä viehättä sinua millään tasolla? Ja jos et niin miksi?

Luulin että kysyit sitä APlta en ole siis ketjun aloittaja. Minulle on merkitystä myös luonteella, ei pelkällä ulkonäöllä. Ulkonäkö on asia mikä saa minut kiinnostumaan että voisi lähteä tutustumaan.

Vierailija
53/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On julkinen sektori joka tuottaa naisille koulutusta ja miesten maksamia työpaikkoja jne "

Jo tuollainen vääristynyt ajatusmaailma laskee tasoasi naisten silmissä todella roimasti.

Vierailija
54/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitten sinkku, jos et kelpaa sellaisille, jotka itse kelpuuttaisit. Et ole sen pahemmassa asemassa kuin ne rumiksi luokittelemasi naiset, jotka eivät kelpaa sinulle, ja joille sinä ilmeisesti kelpaisit - hekään eivät siis saa sellaista miestä, jonka tahtoisivat vaan joutuvat joku tyytymään "huonompaan" tai olemaan sinkkuna. 

Vierailija
55/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳

Yleensä heitä on kelpuutettu:

- jotta saa ruokaa ja suojaa

- koska vanhemmat ovat painostanet ja pakottaneet ottamaan miehen

Ja siinä ne syyt sitten varmaan olivatkin

Vierailija
56/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sinä olet etkä mies.

Vierailija
57/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On julkinen sektori joka tuottaa naisille koulutusta ja miesten maksamia työpaikkoja jne "

Jo tuollainen vääristynyt ajatusmaailma laskee tasoasi naisten silmissä todella roimasti.

Tilanne itsessään on vääristynyt mutta sen toteaminen ei.

Vierailija
58/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen = huono nainen. On sinulla jutut. Ei ihme, ettet kelpaa kenellekään. 

Vierailija
59/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tunneälyään kannattaa kehittää. Ja keskustelutaitoa. Sosiaalisia taitoja. 

vänkä vänkä minä haluan -tyylistä miestä ei naiset halua parisuhteeesen

Vierailija
60/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omaa henkistä kehitystäni on tietysti vähän vaikeaa arvioida itse. Olen kiinnostunut maailman ilmiöistä ja yleissivistyskin on jollain tasolla. Olen navigoinut elämäni sudenkuoppien ohitse ainakin tähän saakka. En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta.

Kun pidät estetiikasta, niin se varmaan näkyy sun omassakin ulkonäössä ja sitä kautta vastaavat naiset kiinnostuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi