En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.
Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.
Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?
Kommentit (218)
Sinulla taitaa olla vain oma tasosi hukassa. Jos et kerta saa "oman" tasoistasi naista, olet yliarvioinut tasosi. Miten olet alkanut kehittämään itseäsi ja nostamaan tasoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Perustele "alempi" taso?
Jokainen haluaa hyvän puolison. Hyvä tarkoittaa eri ihmisille erilaisia asioita. AP:lle se tarkoittaa kauneutta.
Ei kenenkään tarvitse tyytyä. Eikä pidäkään. Ei kukaan halua olla puoliso, johon on tyydytty.
AP on hoksannut saman asian, joka on naisille itsestäänselvyys. Jos ei löydy sellaista ihanaa henkilöä, joka vie jalat alta, niin sitten ollaan yksin eikä tyydytä. Mutta naisilla siihen ei liity katkeruutta, joka poistaa AP:n tekstin lomasta.
Sama aloitus joka viikko. Jospa kertoisit mihin näitä sinun "vaatimuksia" oikein lähetät? Vaikutat aika pintapuoliselta tyypiltä ja fiksut naiset näkee sen heti
Miksi sinulle, tavallinen mies, ei kelpaa tavallinen nainen?
Miksi kauniin jne naisen pitäisi olla sitten kiinnostunut tavallisesta (tavallisen näköinen, ei erityisen hyvän- tai rumannäköinen) miehestä, jos vastaava ei kuitenkaan kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Olen kyllä jo asennoitunut siihen että loppuelämä menee yksikseen. Parikymppisenä vielä kuumia mimmejä riitti tai sitten en ollut niin nirso. Ei nekään mimmit mitä silloin riiasin ole kovin viehättäviä enää. En siis itsekään kuolaa silti pelkän ulkonäön perään vaan myös luonteen tulee olla hyvä. Kaunis mutta ilkeä nainen on miehen turmio.
Mihin niiden naisten kauneus hävisi?
56v kaunotar
Etsit siis parisuhteeseen naista, ihan ketä tahansa, joka on hoikka, terve ja kaunis. Mitä tapahtuu parisuhteellesi, jos tämä nainen sairastuu tai vanhenee ja rumenee?
Osta nukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Unohdit aloituksessa kertoa olevasi komea. Sen sijaan sanoit olevasi tavallinen.
Sen kyllä huomaa, että naiset noudattavat deittisovelluksissa tasoteoriaa hypergamisella tarkkuudella.
Jos saat matchin hoikan lapsettoman 6/10 naisen kanssa -> hän ei juttele vastavuoroisesti
Jos saat matchin lihavan lapsettoman naisen kanssa -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Jos saat matchin hoikan 6/10 naisen kanssa joka on yksinhuoltaja -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Parisuhde on kahden kauppa, miellyttämisen tulee olla molemmin puolista. Kun kerran olet uliseva inceli, niin ihan sama miltä sun naama näyttää niin KUKAAN nainen ei halua sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Olen kyllä jo asennoitunut siihen että loppuelämä menee yksikseen. Parikymppisenä vielä kuumia mimmejä riitti tai sitten en ollut niin nirso. Ei nekään mimmit mitä silloin riiasin ole kovin viehättäviä enää. En siis itsekään kuolaa silti pelkän ulkonäön perään vaan myös luonteen tulee olla hyvä. Kaunis mutta ilkeä nainen on miehen turmio.
56v kaunotar
Eivät vain viehätä enää samoin kuin silloin joskus. Muuttuneet elämän myötä. Oman ikäisistä ei meinaa enää löytyä sellaista daamia joka säväyttää tai jos löytyykin niin miksipä ne minusta piittaisivat.
Aloitus menee pieleen jo siinä että naisia on vain kauniita ja rumia. No todellisuudessa ainakin kahdeksan kymmenestä meistä on ihan taviksia.
Monen nykyihmisen ongelma on se että netin loputon kauniiden ja komeiden ihmisten kuvatarjonta on saanut ihan tavalliset ihmiset näyttämään monen mielestä rumilta tai ainakin hyvin vaatimattomilta. Silloin tavallinen ihminen ei enää oikein kiinnostu tavallisesta toisesta ihmisestä vaikka se on ollut se miten suurin osa ihmisistä pariutuu kuitenkin jos haluaa pariutua.
Jos ottaisi vertailukohdaksi vaikkapa tyoelaman, niin tuo "haluan kauniin naisen, miks ne ei kelpuuta taviksia" -ruikutus on sama kuin ihmettelisi miksi koulutettu ja kokenut ja haluttu tyontekija ei tyydy pienipalkkaiseen aloittelevan tason duuniin vaan hakee koulutustaan vastaavaa ja itsea kiinnostavaa duunia ja palkkaa.
Mutta noi ruikuttajat ei tajua ettei parisuhdemarkkinat ole mitaan naisten kontolla olevaa hyvantekevaisyystoimintaa jossa kaikkien kuuluisi saada siivu parasta poytaan. Ne on kahden kauppa ja aina ei synny kauppoja.
Viela vahemman ne tajuaa rakkaudesta. Etsitaan aina vaan jotain random naista, muulla ei valia kuin ulkomuodolla. Kukaan ei koskaan aloita ruikutustaan kertomalla jostain tietysta ihmisesta johon ovat toivottoman rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56v kaunotar
Eivät vain viehätä enää samoin kuin silloin joskus. Muuttuneet elämän myötä. Oman ikäisistä ei meinaa enää löytyä sellaista daamia joka säväyttää tai jos löytyykin niin miksipä ne minusta piittaisivat.
Olet siis ymmärtänyt olevasi hypergaminen, mutta tuo aloittaja vasta ihmettelee.
Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.
No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.
On vähän peliiin katsomisen paikka jos niistä ihan tavallisista naisista ei löydy yhden yhtä joka viehättäisi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.
No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.
En usko, että aloittajalla on mahdollisuuksia edes Toyotaan.
Kurkkumopo olisi realistinen, mutta niitäkään en haluaisi altistaa ap:n mulkvistille asenteelle.
Sinä et tee mitään eroa hyvän ja kauniin välillä, et siis edes näe naista kumppanina vaan käyttö ja status esineenä.
Onneksi olet yksin, terapiaa sinä tarviit etkä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
56v kaunotar
Olet siis ymmärtänyt olevasi hypergaminen, mutta tuo aloittaja vasta ihmettelee.
Piti googlettaa ihan että mitä tuo tarkoittaa. En sanoisi noinkaan. En kaipaa itseäni parempaa naista vaan kaunista ja mukavaa naista. Hypergamiaa miehen puolelta on lähinnä silloin jos naisen odotetaan olevan todella varakas (ja että itse hyödyttäisiin tästä varallisuudesta jotenkin).
No niinhän he tekevätkin, noin oikeassa elämässä. Eli tässä on kalibrointivirhe, joko aloittaja ei ole keskitasoa tai hän tavoittelee naisia, jotka eivät ole keskitasoa.
Aloittajan kannattaisi nostaa omaa tasoaan, muita ei voi muuttaa.