Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden parisuhde ei kestänyt pettämistä?

Vierailija
21.10.2024 |

Erosin vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Mies petti suhteen aikana. En vielä ole valmis uuteen suhteeseen. Menetin erossa ihmissuhteita, kodin jne. Edelleen on aika rankkaa vaikka aikaa kuluukin. Eron myötä alkoi monella tavalla uusi elämä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei petä jos suhde on kunnossa. Jokainen pettää jos on onneton.

Kato peiliin ja mieti, miksi sun puoliso ei ollut onnellinen janssasi. Se on vähintään puoliksi sun syytä.

Ja vielä RYVET siinä, että sua "petettiin". Uhriutumista koko rahalla. Nolooooooooo.

Exä halusi jatkaa kanssani vielä vuosia tämän jälkeen. Joten ei me onnettomia oltu yhdessä. Paljon oli hyvääkin. Mitään järkevää syytä ei pettämiselle löydetty vaikka asiaa pengottiin yhdessä.

Ap

Vierailija
42/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo oli yleisvihainen ollut vuosia. Kiukutteli ja valitti kaikesta. Seksikään ei tuntunut kiinnostavan. Sitten tapasin netissä nuoremman ja kauniimman naisen, jonka kanssa synkkasi ja tykästyimme toisiimme kovasti. Tavattiin muutaman kerran ja panemiseksihan se meni. Muutaman vuoden päästä erottiin exän kanssa. Jaksoi olla niin katkera tuosta aiemmasta vaikka se oli jo jäänyt taakse ajat sitten, että ei siitä liitosta enää mitään olisi tullut. Itsepähän siihen ajoi. Nyt olen vapaa ikeestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato peiliin ja mieti, miksi sun puoliso ei ollut onnellinen janssasi. Se on vähintään puoliksi sun syytä.

Ja vielä RYVET siinä, että sua "petettiin". Uhriutumista koko rahalla. Nolooooooooo.

Itse kyllä koen että petetyt on aina uhreja. Mun käsitys miehistä ja ihmisyydestä muuttui pettämisen myötä. Vaikea luottaa enää kun aiemmin luotti sokeasti ja sitten tuli petetyksi. En oikeastaan tiedä haluanko enää parisuhteeseen kun ei pysty luottamaan ihmisiin.

Ap

Vierailija
44/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
45/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies jäi kiinni? Oliko pitkä sivusuhde tai sivusuhteita vai oliko jotain kertakännipanoja ilman tunteita?

Ilman tunteita useita kertapanoja. Jäi kiinni kun löysin tilanteista otetut videomateriaalit. #traumatjäi

Ap

Tuota.. Tuohan on laitonta? Vai tiesivätkö naiset kuvaamisesta?

Oksettava ukko, älä vaan mene takaisin. 

Vierailija
46/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan persoonallisuushäiriöinen pettämisen ylistäjä taas havaittu ketjussa. 😉

Vierailija
47/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päättyi. Avomies alkoi viettää viikonloppuja toisella paikkakunnalla kaverinsa luona. Epäilin koko ajan, että joku uusi nainen on siellä. Hän sanoi, ettei petä. Jätti kuitenkin. Ja siinä yhteydessä näin hänen kirjoittaneen toiselle naiselle, että rakas, tavataanhan taas viikonloppuna. Ero tuli perjantaina, mies lähti, ja kun mies tuli hakemaan tavaroitaan ja puhtaita vaatteita sunnuntaina, autonsa etupenkillä istui nainen. Huusin, että sinähän valehtelit ja hän sanoi, että olen hullu ja kuvittelen asioita. Hän oli koko suvulleen ja kaikille meidän ystäville väittänyt, että tapasi tuon naisen vasta kun oltiin erottu! En tiedä, mitä hän on valehdellut minnekin, mutta minä näin sen viestin, silloin eron yhteydessä omin silmin näin, että hän oli samalla viikolla kirjoittanut viestin, joka alkoi sanalla rakas.

Vierailija
48/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päättyi. Avomies alkoi viettää viikonloppuja toisella paikkakunnalla kaverinsa luona. Epäilin koko ajan, että joku uusi nainen on siellä. Hän sanoi, ettei petä. Jätti kuitenkin. Ja siinä yhteydessä näin hänen kirjoittaneen toiselle naiselle, että rakas, tavataanhan taas viikonloppuna. Ero tuli perjantaina, mies lähti, ja kun mies tuli hakemaan tavaroitaan ja puhtaita vaatteita sunnuntaina, autonsa etupenkillä istui nainen. Huusin, että sinähän valehtelit ja hän sanoi, että olen hullu ja kuvittelen asioita. Hän oli koko suvulleen ja kaikille meidän ystäville väittänyt, että tapasi tuon naisen vasta kun oltiin erottu! En tiedä, mitä hän on valehdellut minnekin, mutta minä näin sen viestin, silloin eron yhteydessä omin silmin näin, että hän oli samalla viikolla kirjoittanut viestin, joka alkoi sanalla rakas.

:D

Pettäjät ei ikinä tunnusta. Ei edes housut kintuissa.

Vierailija
49/55 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluksi leimaaminen. Kuulostaa niin tutulta. Noin exäni syytti, että olen hullu ja vainoharhainen yms. Itse hän petti,

Vierailija
50/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies jäi kiinni? Oliko pitkä sivusuhde tai sivusuhteita vai oliko jotain kertakännipanoja ilman tunteita?

Ilman tunteita useita kertapanoja. Jäi kiinni kun löysin tilanteista otetut videomateriaalit. #traumatjäi

Ap

Tuota.. Tuohan on laitonta? Vai tiesivätkö naiset kuvaamisesta?

Oksettava ukko, älä vaan mene takaisin. 

Muistelen että kuvaamisesta oli sovittu. Mutta oksettavaa toimintaa joka tapauksessa. En tapahtuneen vuoksi pysty katsomaan häntä ns. ylöspäin vaikka muuten ihmisenä arvostankin monia puoliaan. En itse pystyisi elämään itseni kanssa jos toimisin noin paskamaisesti. En vaan voi ymmärtää.

Ap

Vierailija
51/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja jätit tuosta syystä? Olisi kannattanut yrittää työstää vaikka pariterapiassa ja miettiä mistä syystä mies koki tarvetta hakea seksiä muualta. Itse elän polygamisessa suhteessa ja en ymmärrä mikä siinä seksissä toisen kanssa on niin kauheaa jos on muuten sitoutunut parisuhteeseen. 

Vierailija
52/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies on vuoden suhteen aikana ehtinyt tekemään monta yhden illan syrjähyppyjä se viittaa luonnevikaan. Tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä niin voimakasta ihastusta ettei ehdi muita ajattelemaan. Näin voimakas luonnevika varmasti näkyy miehessä jonkinlaisena "jännävibana" - nyt olisi aika miettiä miksi olet kokenut sellaiseen henkilöön vetoa? 

Jos toistuvasti koet vetoa jännämiehiin, tulet petetyksi myös tulevissa suhteissasi. Liian aikaiset "perhoset" vatsassa ja pakonomainen kumppanin ajattelu

3 vuotta ei ole pitkä parisuhde

Vierailija
53/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja jätit tuosta syystä? Olisi kannattanut yrittää työstää vaikka pariterapiassa ja miettiä mistä syystä mies koki tarvetta hakea seksiä muualta. Itse elän polygamisessa suhteessa ja en ymmärrä mikä siinä seksissä toisen kanssa on niin kauheaa jos on muuten sitoutunut parisuhteeseen. 

Terapeutin sohva on erittäin tuttu paikka joten ei ollut siitä kyse ettei olisi yritetty pelastaa suhdetta.

Ap

Vierailija
54/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies on vuoden suhteen aikana ehtinyt tekemään monta yhden illan syrjähyppyjä se viittaa luonnevikaan. Tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä niin voimakasta ihastusta ettei ehdi muita ajattelemaan. Näin voimakas luonnevika varmasti näkyy miehessä jonkinlaisena "jännävibana" - nyt olisi aika miettiä miksi olet kokenut sellaiseen henkilöön vetoa? 

Jos toistuvasti koet vetoa jännämiehiin, tulet petetyksi myös tulevissa suhteissasi. Liian aikaiset "pe

Olimme yhdessä kahdeksan vuotta. Pidän sitä pitkänä suhteena.

Ap

Vierailija
55/55 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup