Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
5841/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viviannan "sisustusarkkitehdiksi" opiskelu ei liity mihinkään.

Se on todennäköisesti peitetarina hänen sugar baby bisnekselleen.

Ja vaikka opiskelisi oikeasti sisustusarkkitehdiksi niin tuskin tulee ikinä päivääkään niitä töitä tekemään.

Vivianna vaikuttaa ihmiseltä joka haluaa selvitä helpolla.

On ylipäätään vitsikästä että sen näköinen ihminen opiskelisi sisustusarkkitehdiksi.

Sillä ulkonäöllä persoonalla ja olemuksella tulee mieleen ihan toisenlaiset opiskelut.

Ja jos vaikka vertaa Sabina Särkkää ja Viviannaa niin Sabina on sentään aikuinen nainen.

Onhan hän jo pikkusen yli 30.

Ei mikään pikkutyttö niinkuin Vivianna.

Sabina on upea nainen samaa ei voi sanoa Viviannasta.

Vivianna on pelkästään miesten huomion hakija.

Sabina ja M

Vaihda jo levyä

Vierailija
5842/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastikohan joonas ja monica yönyli treffeillä jotain muuta ku pussailua?

En usko. Joonas on varmaan joutunut pyytämään anteeksi viikkotolkulla  

Miksi hänen on pitänyt pyytää anteeksi , kun tuo jätkä ei ollut vielä valinnut Monicaa. Halusi nyt lemmiskellä Vivianin kanssa. Eikö tässä ohjelmassa bachelor saa tehdä mitä itse haluaa. Niinhän ne muutkin jätkät ovat varmasti tehneet. 

Monica itse sanoi, että joonaksen täytyy pyytää anteeksi. Suistui jo raiteiltaan naisparka, kun joonas oli suudellut toisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli ihan realistinen ajatus Monicalta toivoa anteeksipyyntöä Joonakselta.

Vierailija
5844/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Joonas olisi pussannut monia naisia olisiko hänen pitänyt pyytää anteeksi Monicalta ? Joskus oli kausi , kun bachelor oli valinnut yö yli naisen treffeille , mutta nainen kieltäytyi koska kundi oli sitä ennen ollut jonkun toisen kanssa yön yli. 

Vierailija
5845/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä Viviannaan tulee niin kyllä hän omalla käytöksellään todisti ettei kestä pienintäkään kritiikkiä koska esti mut.

Ja kyllä hän taisi mulle vastata mutta en lukenut sitä.

Mun tapoihin kun ei satu kuulumaan huorien kanssa keskustelu.

Vierailija
5846/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos h**** ei kestä kuulla olevansa h**** ei se minun ongelma ole.

Vierailija
5847/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka opiskelisi oikeasti sisustusarkkitehdiksi niin tuskin tulee ikinä päivääkään niitä töitä tekemään.

On ylipäätään vitsikästä että sen näköinen ihminen opiskelisi sisustusarkkitehdiksi.

Sillä ulkonäöllä persoonalla ja olemuksella tulee mieleen ihan toisenlaiset opiskelut.

Ja jos vaikka vertaa Sabina Särkkää ja Viviannaa niin Sabina on sentään aikuinen nainen.

Misä tähän joku Sabina repästiin.

Sabina on upea nainen samaa ei voi sanoa Viviannasta.

Vivianna on pelkästään miesten huomion hakija.

Sabina ja M

Vierailija
5848/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Viviannaan tulee niin kyllä hän omalla käytöksellään todisti ettei kestä pienintäkään kritiikkiä koska esti mut.

Ja kyllä hän taisi mulle vastata mutta en lukenut sitä.

Mun tapoihin kun ei satu kuulumaan huorien kanssa keskustelu.

Mutta justhan sä puhuit hu*ralle, kun laitoit sille viestiä. Ja se että heti kun näytät kunnon faktat, miksi haukut jotain prostituoiduksi, niin voin koittaa yhtyä sun levyyn, joka on soinut repeartilla jo hyvin piiiiiiitkään, ilman että annat väitteille faktaa.

Ja seksi on ollut kautta aikain kauppavaluuttaa, ja se on mukavaa ajanvietettä, niin mikäs sen parempi jos joku tykkää siitä paljon, ja on valmis vielä harrastamaan sitä useamman kanssa, ja saa siitä elannon... Ei luulisi olevan sulta tai keneltäkään pois. Itsellä ainakin lakanatango sujuu oikein vaivattomasti puolison kanssa, vaikka Vivianna nyt sitä seksiä harrastikin, eli mun elämään se ei oo vaikuttanut. 

Vierailija
5849/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misä tähän joku Sabina repästiin.

Sabina on upea nainen samaa ei voi

Ihan siitä repäistiin Sabina koska halusin kertoa kuinka ihana hän on vaikka en tunne henk koht hän on upea kaunis täydellinen kaikkea sitä mitä Vivianna ei ole.

Vierailija
5850/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miten jotkut täällä sitten oikeuttaa rasismin Monicaa kohtaan?

Jos minä en saa oikeuttaa omaa käytöstäni Viviannaa kohtaan?"

Jos joku perseilee julkisesti jossain, niin etsitkö sä sulle oikeutta tehdä samoin? Joskus on vaan viisaampaa olla hiljaa eikä lähteä tuollaiseen leikkiin mukaan... 

Oletko muuten ikinä lomaillut Kreikassa?

Montakin kertaa :) 

Tuo ei tosin liittynyt mihinkään.

Ootkos sä käynyt, ja jos oot niin missä? 

Yhden kerran vasta.

Suosittelen lämpimästi falirakia, jos yöelämä kiinnostaa. Toinen vaihtoehto on Santorini, missä on maailman kauneimmat auringonlaskut 🥰

Vierailija
5851/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Näin on. Ennen ainakin sanottiin, että ennemmin maa repee, kuin h häpee.

Ja nykyään nähdään, kuinka totta tuo toteamus on.

Vierailija
5852/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muti ainen

Vierailija
5853/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Oikeestaan mun tekis mieli sun kanssa puhuu ihan kunnolla, ilman muita silmäpareja ja saada kii, miksi ihminen on noin älyttömän kateellinen, negatiivinen ja lapsellinen. Mistä se sun pahaolo kumpuaa. Ootko sä itse harrastanut seksiä opiskelijana, josta on tullut sulle noin iso kynnys ja häpeä, vai onko se se että nykyajan kauneusihanteisiin nyt sattuu kuulumaan kauneusleikkaukset. Ei niiden toimenpiteiden pitäisi olla noin myrkkyä, että siitä saat tuollaiset kiksit.

Kritiikki... Jos sä oot kritisoinut oikeasti tällä tyylillä jotain, niin onko ihmekään jos menit estolle. 

Nyt voin jo melkein heittää pääni pantiksi, että sä et oo kommentoinut vivin profiilia / laittanut viestiä ja sä nyt vaan huudatat täällä pahaaoloa. Lääkkeet olis hyvä ottaa kerran päivään, niin ei oo noin pahoja psykooseja päällä... Myös mielipuhelin voi auttaa. 

Vierailija
5854/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon yhteyteen on raapustettu kuitti Joonakselle. 

Pov: Bachelor oli komea ja hyvä panemaan, mutta ei rikas, videon tekstissä lukee. 

Vierailija
5855/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ylijäämänaiset esittivät siinä kaikkein viimeisimmässä jaksossa, jossa kaikki taas kokoontuivat, kun medioissa lukee, että olivat niin kovin kitkeränkatkeria ja vihaisia ?

Vierailija
5856/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miten jotkut täällä sitten oikeuttaa rasismin Monicaa kohtaan?

Jos minä en saa oikeuttaa omaa käytöstäni Viviannaa kohtaan?"

Jos joku perseilee julkisesti jossain, niin etsitkö sä sulle oikeutta tehdä samoin? Joskus on vaan viisaampaa olla hiljaa eikä lähteä tuollaiseen leikkiin mukaan... 

Oletko muuten ikinä lomaillut Kreikassa?

Montakin kertaa :) 

Tuo ei tosin liittynyt mihinkään.

Ootkos sä käynyt, ja jos oot niin missä? 

Yhden kerran vasta.

Pistetään nuo harkintaan.

Vaikka en tosin suuresti bile ihminen ole.

Mutta taitaahan sielläkin nähtävyyksiä olla esim jne.

Vierailija
5857/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Oikeestaan mun tekis mieli sun kanssa puhuu ihan kunnolla, ilman muita silmäpareja ja saada kii, miksi ihminen on noin älyttömän kateellinen, negatiivinen ja lapsellinen. Mistä se sun pahaolo kumpuaa. Ootko sä itse harrastanut seksiä opiskelijana, josta on tullut sulle noin iso kynnys ja häpeä, vai onko se se että nykyajan kauneusihanteisiin nyt sattuu kuulumaan kauneusleikkaukset. Ei niiden toimenpiteiden pitäisi olla noin myrkkyä, että siitä saat tuollaiset kiksit.

Kritiikki... Jos sä oot kritisoinut oikeasti tällä tyylillä jotain, niin onko ihmekään jos menit estolle.&nbsp

Eikös toi jo mene minun solvaamiseksi että oikein kehoitetaan ottamaan lääkkeet?

Sinulla ei ole mitään oikeutta tulla kertomaan millainen minä olen kun et minua edes tunne.

Ja minua ei kuule voisi vähempää kiinnostaa mikään niin oksettava kuin seksi.

Imen mielummin sähkäriä kuin k*rp** mutta sovitaan vaikka että jos mua joskus ne puuhat kiinnostaa niin mä kerron sulle ensimmäisenä.

V**n lammas.

Vierailija
5858/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat köllintäaltaat

Vierailija
5859/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi menee kunnian loukkaamiseksi että mua haukutaan kehitysvammaiseksi ja kehoitetaan itsariin.

Ja ottamaan lääkkeet.

Ja vain siksi koska en arvosta prostituutiota.

En varmasti ole ainoa joka sitä taiteenlajia ei arvosta.

Olisit samalla haukkunut ne muutkin.

Vierailija
5860/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat köllintäaltaat

Viineksi ruokein kissoja ja niin aion jatkossakin tehdä.