Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
"Ja sinä todella luulet että Viviannan solvaaminen on elämäni pahin teko?"
Noniin, joko sulla on uhma tai muuten vaan kuvittelet täällä saavas ihmiset värähtelemään pelosta kun kerrot kuinka oot kunnon bad ass.... Säälittävää.
Ensinnäkin molemmat meni väärin.
Toiseksi en ole tehnyt mitään sellaista jonka pitäisi aiheuttaa pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten sanottu mulla ei ole varaa maksaa mitään vahingonkorvauksia.
Mua vaan ylipäätään ällöttää ihmiset jotka kuvittelee voivansa elää prinsessaelämää maailman tappiin asti.
Jossain vaiheessa todellisuus iskee vastaan.
Tottakai sitä jokainen välillä kaipaa extraa elämäänsä ja vähän luksusta se onkin vielä normaalia.
Mutta tommoinen että kuvitellaan voivansa elää luksus tai prinsessaelämää maailman tappiin asti heräämättä todellisuuteen ja ymmärtämättä oikeaa elämää.
Se on jo outoa.
Oikeudessa ei paljon kysellä onko sulla varaa maksaa vaiko ei. Helpommalla siis pääset kun sä nyt vaan rupeat käyttäytymään kuin ihminen etkä perseilee, jos sulla ei oo varaa maksaa korvauksia vaiko ei. Jokaisella teolla on seuraukset. Eikä ne kysy oikeudessa, että haluatko nyt mennä vankilaan istumaan hetkeksi vaiko ei. Se tulee määräyksenä. Ihan kuten se, että haluatko sä edes mennä kunnianloukkauksen takia käräjille. Sinne on uhkasakko : joten sä menet, tai maksat ja menet. Helpommalla siis pääsee kun miettii ajoissa teon, sen seurauksen ja sen jälkeen toimii miten toimii.
Se ei sua pelasta että oot ollut kiusattu (mistä lie johtuu), että oot muunsukupuolinen, että oot rasismia vastaan taistellut - sä et saa mistään noista mitalia kaulaan. Mutta mä lopetan huomion antamisen ja sulle vääntämisen, kun ei mee järkipuhe perille. Ruusuista loppuelämää ja toivottavasti ei kohta enää ahdista niin paljon.
On niitä sellaisiakin joille on se prinsessaelämä pedattu ihan syntymästä lähtien.
Tai mahdollisuus siihen.
Mitäoikeudenkäyntiä täällä käydään? Joonas ja naiset itkevät, hyvänen aika sentään kauheeta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan ylipäätään ällöttää ihmiset jotka kuvittelee voivansa elää prinsessaelämää maailman tappiin asti.
Tottakai sitä jokainen välillä kaipaa extraa elämäänsä ja vähän luksusta se onkin vielä normaalia.
Mutta tommoinen että kuvitellaan voivansa elää luksus tai prinsessaelämää maailman tappiin asti heräämättä todellisuuteen ja ymmärtämättä oikeaa elämää.
Se on jo outoa.
Oikeudessa ei paljon kysellä onko sulla varaa maksaa vaiko ei. Helpommalla siis pääset kun sä nyt vaan rupeat käyttäytymään kuin ihminen etkä perseilee, jos sulla ei oo varaa maksaa korvauksia vaiko ei. Jokaisella teolla on seuraukset. Eikä ne kysy oikeudessa, että haluatko nyt mennä vankilaan istumaan hetke
Joo siis sinä vedät herneet nenään siitä että joku sanoo mielipiteitä Viviannasta?
Sinäkö täällä käsket muita ihmisiä pitämään turpansa kiinni?
Kaikki mitä olen Viviannasta sanonut oli mielipiteitä.
Onhan täällä jotkut kokeneet oikeudekseen myös solvata Monicaa rasistisesti.
Sillä ihan samalla oikeudella minä olen solvannut Viviannaa.
"Joo siis sinä vedät herneet nenään siitä että joku sanoo mielipiteitä Viviannasta?
Sinäkö täällä käsket muita ihmisiä pitämään turpansa kiinni?"
Öh, millähän tavalla tuo on nyt käskenyt pitää kenenkään suuta kiinni, lue hieman noita viestejä. Hän on vaan tuonut esille sen, että mitä tuosta voi seurata kun meet toisen sivuille haukkumaan sitä ja kutsumaan hu*raksi... Millä tavalla se on käskenyt ketään olemaan hiljaa?
Tän keskustelun voisi pikkuhiljaa poistaa kokonaan, ei täällä enää hypin kuin naiset keskenään toistensa silmille...
-Eri-
Vierailija kirjoitti:
"Joo siis sinä vedät herneet nenään siitä että joku sanoo mielipiteitä Viviannasta?
Öh, millähän tavalla tuo on nyt käskenyt pitää kenenkään suuta kiinni, lue hieman noita viestejä. Hän on vaan tuonut esille sen, että mitä tuosta voi seurata kun meet toisen sivuille haukkumaan sitä ja kutsumaan hu*raksi... Millä tavalla se on käskenyt ketään olemaan hiljaa?
Tän keskustelun voisi pikkuhiljaa poistaa kokonaan, ei täällä enää hypin kuin naiset keskenään toistensa silmille...
-Eri-
Kuulosti siltä että hänen mielestä joillakin täällä ei olisi oikeutta mielipiteisiin.
Ja vaikka toin tuolla tavalla ajatukseni esiin Viviannasta mielipiteitä ne oli siitä huolimatta.
Onhan jotkut myös solvanneet Monicaa.
Ja ihonvärillähän ei tietenkään ole ollut osuutta asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri-
Kuulosti siltä että hänen mielestä joillakin täällä ei olisi oikeutta mielipiteisiin.
Ja vaikka toin tuolla tavalla ajatukseni esiin Viviannasta mielipiteitä ne oli siitä huolimatta.
Onhan jotkut myös solvanneet Monic
Etkö sä pysty rakentavaan keskusteluun kahden ihmisen välillä? Eli jos susta tuntuu tai kuulostaa siltä että ei ole oikeutta mielipiteisiin, niin kysyisit suoraan asiallisesti, etkä käyttäydy kuin uhmakas teini. Sillä tavalla usein tilanteet ratkeaa. Lisäksi se, että nyt oli nostettu hyvä pointti esille, että pahan olon oksentaminen ja toisen kunnianloukkaaminen on eri asia, kuin se että tuot mielipiteen esille. Se että "vivianna on hu*ra" ei ole mielipide - se on kunnianloukkaus. Se että nostaisit hänen someimagon esille kertomalla, kuinka se on jotain x - se on mielipide.
Sama pätee Monicaan. "necce" on rasismia, mutta se että hän oli mustasukkainen ja mitä ei pidä katsoa, jos menee yli - tämä on mielipide. Joten kun laittaa nämä kaksi asiaa rinnakkain ja itselleen termistön kuntoon, niin silloin antaa mennä. Myös se että osaa pyytää anteeksi, se on kova koulu, mikä pitää opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri-
Ja vaikka toin tuolla tavalla ajatukseni esiin Viviannasta mielipiteitä ne oli siitä huoli
Kehoitatko mua pyytämään Viviannalta anteeksi?
Se tapahtuu korkeintaan sitten kun helvetti jäätyy.
Paitsi että se jäätyi jo silloin kun Lordi voitti euroviisut.
Joten ei anteeksipyyntöä.
Ja kyllä minä tiedän että asioilla on seuraukset.
Ainoa vaan etten välitä siitä.
Olen saattanut tehdä jotain joka voisi ehkä olla lain väärällä puolella.
Mutta en mitään sellaista mikä pitäisi jotain pelkoa aiheuttaa.
Kuulun ihmisiin jotka uhoaa netissä.
Mutta en päin naamaa mitään pysty sanomaan.
Niin että en mikään todellinen uhka ole kenellekään ainakaan tähän astiseen elämään mennessä.
Sulla on kovasti toi enter-nappula käytettynä :'D
Yhden Bachelor ohjelman takia tämmöinen tappelu. Sairasta. Tehkööt Vivian mitä haluaa ja se on hänen elämä. Joonas valitsi Monican ja ei haittaa. Silti voi sanoa huonoin kausi mitä nähty.
Ja tottakai sekin ärsyttää ainakin itseäni että Vivianna mouruaa iltalehdessä että miksi hän köyhän miehen haluaisi.
Rahako muka on kaikkein tärkein asia elämässä?
Siis olen siitä syvästi tietoinen että raha on tärkeää.
Mutta Viviannalle se tuntuu olevan tärkein.
Koko ohjelma on outo.Sovinismi on kaikille kauhistus ja TV tuotanto perustuu juuri siihen.Mies hallitsee naisjoukkoa,kuin haaremia.Pudottaa heitä yksi kerrallaan.Nauttien seurasta nyt jopa sexsistä.Tämä sitten sopii tässä sijassa?Outoa suvaitsevaisuutta kun kyseessä on julkisuus.
Vierailija kirjoitti:
Niin että en mikään todellinen uhka ole kenellekään ainakaan tähän astiseen elämään mennessä.
Se että mä en pidä mitenkään voittona sitä, että kuuluu ihmisiin, jotka ei osaa käyttäytyä netissä vaan öyhöttää menemään, se on noloa. Mä en pidä myöskään saavutuksena että rupee mitalia kiillottaa sillä, että on tehnyt ehkä jotain mikä ei ole lain tällä puolella. Monikin ihminen tekee sitä, mutta ei ne siitä huutele. Joten mun mielipide on se, että mikään näistä ei ole mainitsemisen arvoinen, millä oikeutat tekojasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mä en pidä mitenkään voittona sitä, että kuuluu ihmisiin, jotka ei osaa käyttäytyä netissä vaan öyhöttää menemään, se on noloa. Mä en pidä myöskään saavutuksena että rupee mitalia kiillottaa sillä, että on tehnyt ehkä jotain mikä ei ole lain tällä puolella. Monikin ihminen tekee sitä, mutta ei ne siitä huutele. Joten mun mielipide on se, että mikään näistä ei ole mainitsemisen arvoinen, m
No miten jotkut täällä sitten oikeuttaa rasismin Monicaa kohtaan?
Jos minä en saa oikeuttaa omaa käytöstäni Viviannaa kohtaan?
Harrastikohan joonas ja monica yönyli treffeillä jotain muuta ku pussailua?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä olen Viviannasta sanonut oli mielipiteitä.
Onhan täällä jotkut kokeneet oikeudekseen myös solvata Monicaa rasistisesti.
Sillä ihan samalla oikeudella minä olen solvannut Viviannaa.
Yhtä tiukasti osa on puuttunut Monicaan liittyvään rasismiin. Mutta se että ymmärrä: sä et oo nyt rasisti vaan sä oot kunnianloukkaaja. Sulla on oikeus mielipiteeseen, kuten kaikilla. Mutta sulla tai kellään muullakaan ei oo oikeus kunnianloukkaukseen, hu*ritteluun, rasismiin tai muuhunkaan.
Se on jo outoa.