Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
5881/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa arvostaa ihmisiä joka tuollaiseen ohjelmaan menee. Ei kunnon ihminen mene tuollaiseen.

No miksi sitten seuraat ohjelmaan? Miten määrittelet kunnon ihmisen? Ihmiset ovat löytäneet toisensa erilaisissa rakkaus ohjelmissa. Ihan fiksuja nämä osallistujat ovat ja ennenkaikkea rohkeita.

Vierailija
5882/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLLÄPITO VOISI JO POISTAA TÄMÄN KETJUN 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistetään nuo harkintaan.

Vaikka en tosin suuresti bile ihminen ole.

Mutta taitaahan sielläkin nähtävyyksiä olla esim jne.

Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat köllintäaltaat

Viineksi r

Siellä on ilmeisesti jossain semmoinen mies joka on lähestulkoon omistanut elämänsä kissoille.

Ilmeisesti joidenkin tuulimyllyjen luona.

Sinne olisi suunitelmissa mennä käymään.

Siellä kohtaa paljon kissoja kuitenkin.

Sitten voi pysähtyä ruokkimaan ja silittämään jos antavat silittää.

Jotkut kai ajattelevat niiden olevan tautisia ja jos niin olisi en välitä vaikka saisin jonkun taudin itselleni.

Ei mun elämä ole minkään arvoista.

Toisinkuin niiden eläinten jos pystyisin adoptoisin ne kaikki.

Mutta ainakin pystyn heitä ruokkimaan.

Totuus on että olen itse ihminen joka miettii joka ikinen päivä onko tämä elämä elämisen arvoista.

Haluan elää ja elän vaikka sitten eläinrakkaana ihmisenä eläinten takia jos en muuten.

Tiedän että joistakin mun viesteistä välittyy paha olo.

Siihen on useita syitä mutta suurin syy on eräs ihminen.

Ja uskokaa tai älkää mutta se ihminen ei ole Vivianna.

Vierailija
5884/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLLÄPITO VOISI JO POISTAA TÄMÄN KETJUN 

Miksi?

Vierailija
5885/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistetään nuo harkintaan.

Vaikka en tosin suuresti bile ihminen ole.

Mutta taitaahan sielläkin nähtävyyksiä olla esim jne.

Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat köllintäaltaat

Viineksi r

Netin kautta on niin helppoa huijata hyväuskoisia ihmisiä ruoka apu keräyksillä.

En nyt automaattisesti väitä että 100% huijausta olisivat.

Mutta en usko että kaikki rahat menisivät eläimille osa ehkä menee mutta tuskin kaikki.

Mun mielestä on luotettavampaa lahjoittaa paikan päällä.

Netissäkin voisi jos pystyisi olla varma että kaikki rahat menee sinne.

Vierailija
5886/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että vedän täällä tällä hetkellä jotain yksinpuhelua.

Mua ei enää kiinnosta jos täällä on jotain mun p*skantärkeitä sukulaisia.

Tässä ketjussa en välitä.

Tahdon vain vihdoin saada oman äänen kuuluviin.

Ja kertoa mikä on suurin ongelmani kaikista suurin.

Se on äiti.

Vierailija
5887/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että vedän täällä tällä hetkellä jotain yksinpuhelua.

Mua ei enää kiinnosta jos täällä on jotain mun p*skantärkeitä sukulaisia.

Tässä ketjussa en välitä.

Tahdon vain vihdoin saada oman äänen kuuluviin.

Ja kertoa mikä on suurin ongelmani kaikista suurin.

Se on äiti.

Joka on pilannut oman lapsensa elämän.

Vierailija
5888/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianna ei näytä ymmärtävän, että myös miehillä on kriteerinsä. Rikas ja komea mies haluaa kauniin, hoikan ja nuoren naisen. Vivianna ei täytä mitään näistä kriteereistä. Kohta keski-ikäinen, tukeva "se luokan tuhti tyttö". Jos vielä menee kertomaan Turkissa tehdyistä leikkauksistaan ja panoistaan eri lehdissä niin mahdollisuudet ovat vieläkin heikommat.

t. M

Vierailija
5889/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna ei näytä ymmärtävän, että myös miehillä on kriteerinsä. Rikas ja komea mies haluaa kauniin, hoikan ja nuoren naisen. Vivianna ei täytä mitään näistä kriteereistä. Kohta keski-ikäinen, tukeva "se luokan tuhti tyttö". Jos vielä menee kertomaan Turkissa tehdyistä leikkauksistaan ja panoistaan eri lehdissä niin mahdollisuudet ovat vieläkin heikommat.

t. M

Ei joku 35-40 vuotias mies mitään parikymppistä tyttöä kumppaniksi halua. Eikä ole kovinkaan monta rikasta alle kolmikymppistä perijää tai yrittäjää. Eikä nuo lähempänä nelikymppistä olevat miehet ihan mitään ruipeloa tyttöä hae. Olkoon sitten naisella vähän muokkausta vartalossa kunhan ei liikaa ja nuo Viviannan muokkaukset eivät ole liiallisia. Nuo somejutut voi joitain miehiä haitata, mutta eivät suinkaan kaikkia. On sitten toinen asia, jos se jatkuu vielä suhteen aikana. Ei ihan teinipojilla on ymmärrystä elämästä. Ja kauneus on katsoja silmissä. 

Vierailija
5890/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. M

Keski-ikäisyyden kriteerit ovat häilyviä. 28 vuotiasta naista pidetään kohta Keski-ikäisenä, mutta 33 nainen ja 36 vuotias mies eivät sitä ole. 

Vierailija
5891/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nyt yhtäkkiä katosi hän joka vauhkosi ja käski soittamaan johonkin mielenterveys puhelimeen?

Alkoko hävettää nolottaa ja kaduttaa kun mulla onkin ongelma joka on joku muu kuin minä itse?

Vierailija
5892/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa lässytys, seuraavan satsin haku on jo käynnissä. Sinne vaan jonon jatkoksi ;D

Vierailija
5893/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nyt yhtäkkiä katosi hän joka vauhkosi ja käski soittamaan johonkin mielenterveys puhelimeen?

Alkoko hävettää nolottaa ja kaduttaa kun mulla onkin ongelma joka on joku muu kuin minä itse?

Tai sitten se teki kuten käskit, eli tappo ittensä 

Vierailija
5894/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo eilen sanoin hän sanoi sen ensin minulle.

Ja jos kukaan täällä tietäisi mitä joudun joka ikinen päivä kestämään niin mua ehkä ymmärrettäisiin paremmin.

Vierailija
5895/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa lässytys, seuraavan satsin haku on jo käynnissä. Sinne vaan jonon jatkoksi ;D

Nimenomaan.

Vierailija
5896/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vaan kommentoida, kun viimeinen jakso tulematta ja kai siitäkin voi jotain kommenttia heittää

Vierailija
5897/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kukaan täällä tietäisi mitä joudun joka ikinen päivä kestämään niin mua ehkä ymmärrettäisiin paremmin.

Anteeksi nyt, mutta ei hän sitä sulle sanonut. Hän ei varmastikaan ole tiennyt sun allergiasta mitään. Se kuka sen sanoi kirjaimellisesti, olit sinä.

Jos joku ilmoittaa syö kalaa, niin ei voi tietää onko se toinen just allerginen kalalle vaiko ei. Ei kokit kehoita sua tekee itsemurhaa, vaikka tekee kalaan tai muuhun liittyviä ohjeita. 

Jokaisella on oma risti kannettavanaan, mutta se ei oikeuta ketään sanomaan tapa ittes tmv.  Siinä mielessä oon samaa mieltä, että jos on oikeasti hyvin paha olla, eikä oo keinoja purkaa sitä, niin se mielipuhelin on oikein hyvä. Sitä käyttää moni, myös itsekin avioeron aikana käytin, ja se on vaan keino saada puhuttua asiaa ulos. 

Vierailija
5898/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta ei hän sitä sulle sanonut. Hän ei varmastikaan ole tiennyt sun allergiasta mitään. Se kuka sen sanoi kirjaimellisesti, olit sinä.

Jos joku ilmoittaa syö kalaa, niin ei voi tietää onko se toinen just allerginen kalalle vaiko ei. Ei kokit kehoita sua tekee itsemurhaa, vaikk

Enkö saisi kertoa ongelmaani täällä?

Vaikka tämä nyt onkin bachelor ketju mutta on täällä jonkun verran aiheesta myös poikettu.

Osittain minun toimesta.

Tähän ongelmaan ei auta puhelut mihinkään suuntaan.

Luulen että ainoa joka voi auttaa on poliisi tai ulkopuolinen näkökulma.

Tai keskustelu ongelman kanssa mutta nyt on tilanne se että se ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Ja silloin kun olisi en itse saa suutani auki.

Vierailija
5899/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä avaudut nyt väärässä paikassa siinä mielessä, ettemme me maallikot voi auttaa sua mitenkään. Vain täysin ulkopuolinen voi sua auttaa, eli hyvä ammattilainen. Sinä voit kopioida kaikki tänne kirjoittamasi tekstit ja antaa ne hänelle vaikka aluksi. On olemassa myös nettipsykologeja, jos ja kun et pysty puhumaan. Jos ongelmasi on äitisi, niin silloin se on myös sinun ongelmasi, eli äitisuhde.

Vierailija
5900/6871 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä avaudut nyt väärässä paikassa siinä mielessä, ettemme me maallikot voi auttaa sua mitenkään. Vain täysin ulkopuolinen voi sua auttaa, eli hyvä ammattilainen. Sinä voit kopioida kaikki tänne kirjoittamasi tekstit ja antaa ne hänelle vaikka aluksi. On olemassa myös nettipsykologeja, jos ja kun et pysty puhumaan. Jos ongelmasi on äitisi, niin silloin se on myös sinun ongelmasi, eli äitisuhde.

Joo tiedän että

Hyvä, että löydät keinon purkaa pahaa oloa... En tiedä olisiko joku nettiystävä / joku muu parempi. Mun käsittääkseni netistä voi tuollaisen ystävän löytää tai jostain fb naistenhuoneesta löytää vertaistukea jos haluaa kunnolla avata tuntojaan