Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Toi menee kunnian loukkaamiseksi että mua haukutaan kehitysvammaiseksi ja kehoitetaan itsariin.
Ja ottamaan lääkkeet.
Ja vain siksi koska en arvosta prostituutiota.
En varmasti ole ainoa joka sitä taiteenlajia ei arvosta.
Olisit samalla haukkunut ne muutkin.
Kuka sua on haukkunut kehitysvammaiseksi tai kehoittanut itsariin? Silmiini ei ainakaan osunut, että täällä olis kommentoinut kukaan että sun pitäis ittes tappaa. Mutta ennemmin mua jäi nyt hämäämään että sä itse riehut ja haukut ihmisiä täällä lampaaksi ja miksi muuksi. Ja sitten kun sinulle laitetaan hanttiin, niin sitten sinua solvataan...
Aika monella on lääkkeet, kuten itsellänikin - ahdistukseen. Joten siinä ei ole mitään hävettävää. Ja jotain kiinnostaa seksi, jotain ei.. Joten nyt aikuiset lapset, eiköhän voisi tämän draamailun lopettaa tähän ja jatkaa asiaan kuuluvalla tavalla keskustelua?
Oon myös pahoillani jos on joku loukannut sinua noin pahasti, tai jos minulla on mennyt ohi tuo itsemurha (mutta en todellakaan ole kenenkään viesteistä sitä lukenut).
-hämmentynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään nuo harkintaan.
Vaikka en tosin suuresti bile ihminen ole.
Mutta taitaahan sielläkin nähtävyyksiä olla esim jne.
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat köllintäaltaat
Viineksi r
Falirakissa oli joku kirkko, missä oli paljon kissoja pihalla, ja niitä sitten nämä kirkon henkilökunta ruokki. Itse vein kaupasta pari laatikollista ruokaa, että nuo kissat saa siellä ruokaakin jatkossa. Toki harmitti, että siellä oli kissat niin hurjan huonossa kunnossa. Mutta ihania pikkuisia, kun tuolla ne tuli ihan syliin asti 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi menee kunnian loukkaamiseksi että mua haukutaan kehitysvammaiseksi ja kehoitetaan itsariin.
Ja ottamaan lääkkeet.
Ja vain siksi koska en arvosta prostituutiota.
En varmasti ole ainoa joka sitä taiteenlajia ei arvosta.
Olisit samalla haukkunut ne muutkin.
Kuka sua on haukkunut kehitysvammaiseksi tai kehoittanut itsariin? Silmiini ei ainakaan osunut, että täällä olis kommentoinut kukaan että sun pitäis ittes tappaa. Mutta ennemmin mua jäi nyt hämäämään että sä itse riehut ja haukut ihmisiä täällä lampaaksi ja miksi muuksi. Ja sitten kun sinulle laitetaan hanttiin, niin sitten sinua solvataan...
Aika monella on lääkkeet, kuten itsellänikin - ahdistukseen. Joten siinä ei ole mitään hävettävää. Ja jotain kiinnostaa seksi, jotain ei.. Joten nyt aikuiset lapset, eiköhän voisi tämän draamailun lopettaa tähän ja jatkaa
Aha just.
Sinäkin tässä näin alat kehoittamaan mua ottamaan lääkkeet?
Ja vain siksi ettei mua ainakaan tällä hetkellä kiinnosta seksi ja parisuhteet?
Ja vain siksi etten arvosta prostituutiota?
Luuletko että olen ainoa joka sitä ei arvosta?
"Tapa ittes h**puolustaja."
Todella vaarallista ruveta huutelemaan noin. Mitäs sitten jos kirjoittajalla, jolle tuon laitoit on mt ongelmia, ja tappaakin itsensä, pystytkö elämään sen kanssa jos tietäisit?
Nyt olis pikkulasten aika lähteä äidin helmoihin takaisin ja kasvaa ihan jonkun aikaa, ennen kun nettiin tullaan huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain. Hurjapäille kunnon slaideja ja rentoilijoille omat
En osannut edes ajatella että siellä on niin paljon kissoja.
Siksi se ruokinta juttukin meni vähän tyhmästi kun ei ollut antaa kuin kinkun ja juuston paloja.
En voinut vaan katsoa sivusta miten nälkä heillä oli.
Jatkossa on suunnitelmissa että kissanruokaa ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Todella vaarallista ruveta huutelemaan noin. Mitäs sitten jos kirjoittajalla, jolle tuon laitoit on mt ongelmia, ja tappaakin itsensä, pystytkö elämään sen kanssa jos tietäisit?
Nyt olis pikkulasten aika lähteä äidin helmoihin takaisin ja kasvaa ihan jonkun aikaa, ennen kun nettiin tullaan huutelemaan.
Ai mä oon lapsi koska puolustauduin?
Toi ihminen käski mun ensin tappamaan itteni.
Vierailija kirjoitti:
Toi ihminen kehoitti mua ottamaan lääkkeet.
Hän ei varmaan tiennyt että satun olemaan allerginen lääkkeille.
Kuolen jos syön niitä.
Eli itsariin kehoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti kokemuksen arvoinen, siellä on jokaiselle jotain.
Ne kissat on kyllä todella hurjia, ja harmittaa nähdä tuollaista. Tuttavani otti Kreikassa itselleen rescue-kissan, jonka oli matkalta löytänyt, oli saanut yhteyshenkilön kreikkaan, joka taas hoiti kissan Suomeen. Aivan liikuttavan ihana pikkuinen pallero! Toiveissa olisi että pystyisin itsekin antamaan jollekin pienelle kaverille kodin, kun seuraavan kerran siellä käyn. Nyt olisi seuraava matka heinäkuussa tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä oon lapsi koska puolustauduin?
Toi ihminen käski mun ensin tappamaan itteni.
Missä kohdassa hän niin teki? Ei ainakaan vieläkään osunut silmään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuistoon mennä.. Ja Falirakin vesipuisto on ehdottomasti
Netin kautta ei oikein taida uskaltaa rahaakaan lahjoittaa kun ei voi olla varmuutta meneekö rahat sitten sinne mihin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen jos syön niitä.
Eli itsariin kehoitus.
Ei hyvää päivää. Tiesikö hän sun allergiaa, tuskin ei. Miten joku ano tietäisi sun allergiasta jotain, vai kirjoitteletteko vierekkäin ja hän on sun tuttu? Jäitä hattuun nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuist
Mä luulen, että valitettavasti se pitäisi hoitaa jonkun toisen ihmisen kautta, joka on aivan 110 % siellä paikan päällä ja katsomassa mihin nuo rahat menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa matkoja ja muuta, jos haluaa esimerkiksi perhospuist
Itse ajattelin lahjoittaa mutta ehkä mielummin paikan päällä eiköhän joku jo kohta sano että miten mulla on varaa lahjoittaa jos oon köyhä mutta kyllä köyhälläkin rahaa voi olla kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään ole mikään bilehile, mutta siellä oli kuljin todella paljon nähtävyyksistä toiselle. Kerrankohan kävin viikon aikana katsomassa Falirakin yöelämää, se oli mukavaa.. Ei mikään sellaista järjetöntä räkäilyä kuin Suomessa. Santorini on ihana pieni paikka, aivan toisenlainen paikka kuin tuo Faliraki. Siellä oli hurmaavia pieniä kujia, joissa sai kulkea paljon ja ne auringonlaskut! Toki, onhan paikan päällä sitten mahdollista ostaa
Ilmeisesti tuon linkin takaa on moni auttanut kreikkalaisia eläimiä/
Sinulla ja meillä jokaisella on oikeus ihan omiin mielipiteisiin ja arvoihin!
Eikä meidän tarvitse ajatella samoin. Yritetään nyt aikuismaisesti sietää jos toinen ei ajattele kuten mini/sinä.
Hienoa kun sinulla on omat arvot oikeasta ja väärästä ja ylipäätänsä asioista. Pidä ne, mutta anna toisenkin pitää omanda vaikka ne olisivat eri kuin sinun.
Täällä keskustelu mennä ikäväksi toisten haukkumiseksi ja jopa lääkkeillä ja itsaripuheilla leikkimiseksi.
Täällä saattaa olla todella herkillä omassa elämässään olevia, yksinäisiä, jolle tämä saattaa olla ainoita sosiaalisia kanavia.
Ollaan ihmisiä toisillemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen jos syön niitä.
Eli itsariin kehoitus.
Ei hyvää päivää. Tiesikö hän sun allergiaa, tuskin ei. Miten joku ano tietäisi sun allergiasta jotain, vai kirjoitteletteko vierekkäin ja hän on sun tuttu? Jäitä hattuun nyt..
No siihen malliin ainakin noita elämänohjeita latelee että alan kohta itsekin uskoa että on joku mun tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ja meillä jokaisella on oikeus ihan omiin mielipiteisiin ja arvoihin!
Eikä meidän tarvitse ajatella samoin. Yritetään nyt aikuismaisesti sietää jos toinen ei ajattele kuten mini/sinä.
Hienoa kun sinulla on omat arvot oikeasta ja väärästä ja ylipäätänsä asioista. Pidä ne, mutta anna toisenkin pitää omanda vaikka ne olisivat eri kuin sinun.
Täällä keskustelu mennä ikäväksi toisten haukkumiseksi ja jopa lääkkeillä ja itsaripuheilla leikkimiseksi.
Täällä saattaa olla todella herkillä omassa elämässään olevia, yksinäisiä, jolle tämä saattaa olla ainoita sosiaalisia kanavia.
Ollaan ihmisiä toisillemme!
Noni nyt kun itse asiaan päästiin niin muun muassa minulle tämä on niitä ainoita sosiaalisia kanavia.
Minulla ei ole juuri muuta kuin perheeni.
Eipä juuri muita ihmissuhteita ole.
Olen siis jokseenkin yksinäinen.
Luulen etten edes halua kavereita.
Jos joku nyt tunnisti kuka olen niin olen siitä syvästi pahoillani.
Olen kohta lähdössä saunomaan ja lupaan nyt tasapuolisesti kaikille saunoa vihani Viviannaa kohtaan ulos.
Voin yrittää sietää häntä ja hänen olemassaoloaan.
Mutta hyväksyä häntä en aio.
En nyt en koskaan.
Ja toivon että se nyt riittää kaikille.
Minä en osaa arvostaa ihmisiä joka tuollaiseen ohjelmaan menee. Ei kunnon ihminen mene tuollaiseen.
Ja ei en tuominnut seksiä.
Mutta mua koko ajatus oksettaa samoin kuin parisuhteet.