Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
5781/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hanki sitä ammattiapua ihan itsellesi.

Vierailija
5782/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin sitten sen verran raivoissani että mennä töräytin Viviannan insta profiiliin.

Hänen julkaisuihin häntä solvaamaan.

Vivianna esti mut.

Myönnän että se oli lapsellista.

Mutta mua niin ärsytti se tyyppi ja ärsyttää yhä.

Ps. Suomi on viidentenä vedonlyönnissä tuleekohan Käärijät?

Hei wow, ei kannata ohjelmaa mennä katsomaan, jos pitää toisen someen mennä solvaamaan, ei taida olla kaikki ihan kohdillaan? Mistä sun paha olo kumpuaa? Se että tää on ohjelma, jokaisella on omanlainen tyyli ja ei kaikkia voi miellyttää, mutta että pitääkö mennä julkisesti solvaamaan, aika nopeasti saa nostettua syytteet, mikäli sellainen henkilö on vastassa ja riippuu oliko sun julkinen lynkkaus jotenkin rikoksen alla oleva... Mä toivon sulle paljon parempaa oloa, ja toivon että sulle ei jatkossa mee noin pahasti yli... Ehkä joku ammattiau

Ja miten voi mennä noin tunteisiin että pitää huoritella, kun niin ärsyttää ihminen joka ei ole kenellekään mitään pahaa tehnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viviannalle kallonkutistaja voisi olla myös hyvä.

Vierailija
5784/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai onko sulla vaan tarve hyökätä yhden ihmisen kimppuun?

Röyhöti röyhöti."

Kukas se täällä röyhöttää ja hyökkää (Viviannan ja muiden tällä palstalla kirjoittavien) kimppuun? 

Vierailija
5785/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai onko sulla vaan tarve hyökätä yhden ihmisen kimppuun?

Röyhöti röyhöti."

Kukas se täällä röyhöttää ja hyökkää (Viviannan ja muiden tällä palstalla kirjoittavien) kimppuun? 

Minä olen hyökännyt lähinnä rasistien kimppuun.

Vierailija
5786/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitenniin Vivianna ei ole tehnyt mitään pahaa?

Joo ihan normaalia ja tervettä se prostituutio on.

Joo kyllä.

Vierailija
5787/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain rasismisyytöksen kommentistani, että lastenohjaaja-koulutus on olemassa. On tämä keskustelu mennyt typeräksi muka-rasismin kyttäämiseksi. Olispa vaikka se Venla voittanut, niin olisi edes tämä keskustelu ohjelmasta mahdollista. Mulla ei ole mitään Monicaa vastaan todellakaan, mutta ihan älytöntä rasismihuutelua kyllä! 

Rasismikortti on nykyään niin käytetty tapa vaientaa mikä tahansa keskustelu asiasta, johon liittyy joku erirotuinen. Ihan samaa rasismikorttia heiluttelevat myös nämä taksikuskit, joiden oikeus seistä Helsingin rautatieaseman luona kohta loppuu, kun vain parin taksiyhtiön taksit saavat siihen luvan. Syyttävät rasismista.  Nyt tilanne on onneksi jo vähän rauhoittunut siinä. Vielä pari vuotta sitten vähintään viikoittain siitä kulkiessani aina kuskien välillä oli sanaharkkaa ja näinpä myös heidän lyövän toisiaan. H

Tässä ketjussa on kyllä ainakin aiemmin ollut aivan täysin päivänselvää, hyvin räikeää rasismia. Ei sitä miksikään muuksi ole voinut selittää. Kaikki rasismiksi kutsuttu ei ole rasismikortin turhaa heiluttelua!

Vierailija
5788/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletteko te todella että mulla on aikaa mennä johonkin vankilaan jonkun h**** nimittelystä?

Luuletteko te todella että mulla on varaa maksaa vahingonkorvauksia?

Varsinkaan tyypille kenelle sugar daddyt muutenkin syytää rahaa ovista ja ikkunoista.

Vierailija
5789/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.

No kerro mitä _pahaa_ on tehnyt? Kenelle, ihan konkreettisesti? Ja millä perusteella huorittelet ja kutsut prostituoiduksi? Aika harhaista settiä. 

Vierailija
5790/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu Erika Vikmanin fanikerhoon mutta...

Pakko myöntää että jopa hän on enemmän ihminen kuin tämä Vivianna eksyksissä elämässä.

Toivottavasti Viviannakin joskus herää todellisuuteen.

Prinsessaelämä ei kestä ikuisesti ei edes hänellä.

Vierailija
5791/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.

No kerro mitä _pahaa_ on tehnyt? Kenelle, ihan konkreettisesti? Ja millä perusteella huorittelet ja kutsut prostituoiduksi? Aika harhaista settiä. 

Ulkoinen olemus Itserakkaus Ylimielisyys.

Kuvitellaan olevansa parempia kuin kaikki muut.

Ulkonäkö.

Feikkiys ei mitään aitoa.

Teennäisyys Julkinen imago.

Lausunnot joita on esim iltalehtiin antanut.

Ja miksi mun pitää samat sanoa kerta toisensa jälkeen uudelleen?

Käsittääkseni ainakin yhdessä viestissä tätä jo kattavasti perustelin.

Eli ongelma on sinussa ehkä et osaa lukea.

Luuletko todella ettei se jo pelkästä olemuksesta ja persoonasta välity kuka kukin on?

Viviannasta se ainakin välittyy.

Ja jos kerran mun ajatukset on vääriä niin kerroppas sinä sitten mitä syitä sulla on ajatella ettei hän olisi sellainen?

Tunnetko kenties hänet?

Vierailija
5792/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletteko te todella että mulla on aikaa mennä johonkin vankilaan jonkun h**** nimittelystä?

Varsinkaan tyypille kenelle sugar daddyt muutenkin syytää rahaa ovista ja ikkunoista.

Haha, hei nyt ihan oikeasti. Jos sä meet tekee rikoksen niin oo valmis kantamaan vastuusi kuin henkilö (oli se nainen, mies tai muunsukupuolinen), kunnianloukkaus on rikos, ja jos kerran oot valmis tekee rikoksen, niin silloin kyllä, sulla on oltava valmiudet kärsimään teoistasi. Ihan kuten kuka tahansa muukin, joka tekee ihan mitä tahansa joka täyttää rikoksen tunnusmerkistöt, sen on pakko olla valmiina kohtaamaan tekojensa seuraukset ja olla valmiina korvaamaan tekemisensä. Mutta nyt kuulostaa siltä, että siellä on joku teini linjoilla joka ei yksinkertaisesti vaan ajattele ja kuvittelee pääsevänsä helpolla, kun käy huutelemassa toista maksulliseksi. Ja miten se sun elämää haittaa mitä toinen värillään tekee? 

Vierailija
5793/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*värkillään

Vierailija
5794/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.

Ulkonäkö.

Luuletko todella ettei se jo pelkästä olemuksesta ja persoonasta

En viitsis jankuttaa, mutta ei tuosta vuodatuksesta nyt yhtään selviä mitä konkreettista pahaa hän on kenellekään tehnyt. Mutta joo, sulla nyt vaan on paha olla ja olet keksinyt random kohteen sitä purkaa. 

Vierailija
5795/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.

Ei nuo videot ole prostituutiota. Muuten prostituutiohan on maailman vanhin ammatti. Seksillä käydään kauppaa niin monin tavoin ja vaikka parisuhteessa 

Vierailija
5796/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, hei nyt ihan oikeasti. Jos sä meet tekee rikoksen niin oo valmis kantamaan vastuusi kuin henkilö (oli se nainen, mies tai muunsukupuolinen), kunnianloukkaus on rikos, ja jos kerran oot valmis tekee rikoksen, niin silloin kyllä, sulla on oltava valmiudet kärsimään teoistasi. Ihan kuten kuka tahansa muukin, joka tekee ihan mitä tahansa joka täyttää rikoksen tunnusmerkistöt, sen on pakko olla valmiina kohtaamaan tekojensa seuraukset ja olla valmiina korvaamaan tekemisensä. Mutta nyt kuulostaa siltä, että siellä on joku teini linjoilla joka ei yksinkertaisesti vaan ajattele ja kuvittelee pääsevänsä helpolla, kun k

Ja sinä todella luulet että Viviannan solvaaminen on elämäni pahin teko?

Vierailija
5797/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä.

Ulkonäkö.

Luuletko todella ettei se jo pelkästä olemuksesta ja persoonasta

Kuulostaa siltä että säkin reppana kuvittelet olevas kaikkien yläpuolella.. Laskeudu alas meidän matomatalien joukkoon. Ja jos arvostelet, pidä huoli siitä, että oot ite aivan älyttömän täydellinen.... 

Vierailija
5798/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, hei nyt ihan oikeasti. Jos sä meet tekee rikoksen niin oo valmis kantamaan vastuusi kuin henkilö (oli se nainen, mies tai muunsukupuolinen), kunnianloukkaus on rikos, ja jos kerran oot valmis tekee rikoksen, niin silloin kyllä, sulla on oltava valmiudet kärsimään teoistasi. Ihan kuten kuka tahansa muukin, joka tekee ihan mitä tahansa joka täyttää rikoksen tunnusmerkistöt, sen on pakko olla valmiina kohtaamaan tekojensa seuraukset ja olla valmiina korvaamaan tekemisensä. Mutta nyt kuulostaa siltä, että siellä on joku teini linjoilla joka ei yksinkertaisesti vaan ajattele ja kuvittelee pääsevänsä helpolla, kun k

Toki siellä raastuvassa kysytään että onkohan arvon henkilöllä nyt aikaa mennä vankilaan :-D 

Vierailija
5799/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin tän keskustelun jo poistettavaksi. Ei tuota enää mitään järkevää keskustelua. 

Vierailija
5800/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sinä todella luulet että Viviannan solvaaminen on elämäni pahin teko?"

Noniin, joko sulla on uhma tai muuten vaan kuvittelet täällä saavas ihmiset värähtelemään pelosta kun kerrot kuinka oot kunnon bad ass.... Säälittävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän