Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
5761/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain rasismisyytöksen kommentistani, että lastenohjaaja-koulutus on olemassa. On tämä keskustelu mennyt typeräksi muka-rasismin kyttäämiseksi. Olispa vaikka se Venla voittanut, niin olisi edes tämä keskustelu ohjelmasta mahdollista. Mulla ei ole mitään Monicaa vastaan todellakaan, mutta ihan älytöntä rasismihuutelua kyllä! 

Rasismikortti on nykyään niin käytetty tapa vaientaa mikä tahansa keskustelu asiasta, johon liittyy joku erirotuinen. Ihan samaa rasismikorttia heiluttelevat myös nämä taksikuskit, joiden oikeus seistä Helsingin rautatieaseman luona kohta loppuu, kun vain parin taksiyhtiön taksit saavat siihen luvan. Syyttävät rasismista.  Nyt tilanne on onneksi jo vähän rauhoittunut siinä. Vielä pari vuotta sitten vähintään viikoittain siitä kulkiessani aina kuskien välillä oli sanaharkkaa ja näinpä myös heidän lyövän toisiaan. He eivät lainkaan ymmärrä olevansa palveluammatissa. Kukapa haluaisi lähteä tappelevan kuljettajan kyytiin. Muuten noiden jäävien firmojen kuljettajista myös valtaosa on ulkomaalaisia. Useamman kerran olen muualta ajanut ja joutunut neuvomaan perille, kun eivät osaa kirjoittaa osoitetta navigaattoriin vaikka kirjaimittain tavaa. Siis palveluammatissa. 

Vierailija
5762/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleenkään Monica ei saanut elättäjää vaan elämänkumppanin.

Kuten jo aiemmin totesin niin eiköhän kaksi työssäkäyvää ihmistä elätä perhettä yhdessä.

Monica on työssäkäyvä ihminen joten miksi tarvisi elättäjää?

Kuten näyttää Joonas pysyy Jenkeissä. Siellä hän kyllä on elättäjä Monicalle. Tyäluvan saanti on miltei mahdotonta ja oleskeluvankin vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleenkään Monica ei saanut elättäjää vaan elämänkumppanin.

Kuten jo aiemmin totesin niin eiköhän kaksi työssäkäyvää ihmistä elätä perhettä yhdessä.

Monica on työssäkäyvä ihminen joten miksi tarvisi elättäjää?

Kuten näyttää Joonas pysyy Jenkeissä. Siellä hän kyllä on elättäjä Monicalle. Tyäluvan saanti on miltei mahdotonta ja oleskeluvankin vaikeaa. 

Mistä tiedät, että pysyy Jrnkeissä! On ainakin tulossa ensi viikolla Suomeen, ja järkkää ystävänpäivä bileet. Miksi täällä luodaan koko ajan uhkakuvia heidä  suhteelle? Eiköhän he saa itse asiansa järjestymään jollain tavalla.

Vierailija
5764/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkät matkat ja asumiset, kaikki maksaa ihan hirveesti. Kyllä on kallista elämää tuollainen Los Angeles - Helsinki -kombo. Ihan hyvällä palkallani ei olisi varaa lennellä jatkuvasti tuota väliä. Hyvin heidän pitää tienata, että tuohon pystyvät. 

Vierailija
5765/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkät matkat ja asumiset, kaikki maksaa ihan hirveesti. Kyllä on kallista elämää tuollainen Los Angeles - Helsinki -kombo. Ihan hyvällä palkallani ei olisi varaa lennellä jatkuvasti tuota väliä. Hyvin heidän pitää tienata, että tuohon pystyvät. 

Maksaa se asuntovaunussa eläminenkin Losissa

Vierailija
5766/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismia, eri rotuisuutta, seksuaalivähemmistöjä ja muunsukupuolisuutta puolustetaan. Mikä onkin aivan oikein. Samalla sitten ilmoitetaan että on oikeus solvata Viviannaa. Etkö näe tuossa mitään ristiriitaa. 

En tiedä, keneltä kysyt, mutta minäpä voisin vähän analysoida. Rotubiologia on peräisi 1600-luvulta ja todettu tieteellisesti vanhentuneeksi jo 1950-luvulla. Mutta yhä vain jotkut jatkavat ihmisten luokittelua parempi- ja alempiarvoisiksi ihonvärin perusteella. Täällä kirjoitellaan nec ceistä, kallonpiirteistä, haukutaan (afro)hiusten laatua yms. On selvää, että valkoihoiset dissaavat muunvärisiä ja pitävät automaattisesti itseään parempina. 

Viviannan arvostelu ei taas kohdistu ihonväriin, vaan hänen julkiseen, fyysisen olemuksensa paranteluun, eli tietynlaiseen feikkiyteen. Hän on ikään kuin itse tehnyt itsestään paremman valkonaaman kuin muut. Sen lisäksi hänellä näyttää menevän hyvin, mikä voi nostattaa tiedostamattoman kateuden häntä kohtaan, siitä siis alaspainaminen ja mollaaminen.

Vierailija
5767/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on meidän ongelma et miten finanssiasiansa hoitavat?

Vierailija
5768/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Monica itki sitä että Joonas pani Viviannaa? Seon kuulemma nykyään ihan normaalia, että pari päivää ennen uutta suhdetta harrastetaan seksiä jonkun muun kanssa. 

Vierailija
5769/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mistään ei saa keskustella. Mä poistun tästä keskustelusta nyt. Oletkohan sä se sama, joka hyökkäsi kimppuuni jo aikaisemmin tässä keskustelussa, kun pohdin ihan relevanttia juttua täysin neutraalisti. 

Vierailija
5770/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!!

Kuinka epätoivoinen voi nainen olla että ottaa ruusun vastaan tuollaiselta mikkihiireltä joka on sekunti sitten bylsinyt toista naista 🙈 Mikä meitä naisia oikein vaivaa että pidetään kynnysmattona vuosikymmenestä toiseen ei vaan voi käsittää, surullista 😳

Älkää ottako liian tosissanne ohjelman formaattia, johon kuuluu nämä yön yli treffit. :) Eipä taida ihan tarkoittaa vuosikymmenten kynnysmatoksi heittäytymistä. 

Vierailija
5771/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mistään ei saa keskustella. Mä poistun tästä keskustelusta nyt. Oletkohan sä se sama, joka hyökkäsi kimppuuni jo aikaisemmin tässä keskustelussa, kun pohdin ihan relevanttia juttua täysin neutraalisti. 

Niin täällähän on alusta lähtien ollut naiskilpailijoita, jotka ovat olleet nimenomaan kaiken keskustelun yläpuolella. Kaikki muita on sitten saanut retostellakin miten vaan ja epäillä kaikkia heidän asioitaan Joonaksenkin suhteen. Mutta siis heidän ylhäisyytensä

Vierailija
5772/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voitaisiinhan sitä vähän pohtia, kun tämä on kuitenkin keskustelu meneillään olevasta Bachelorin pariutumisesta. Tuo finanssipuoli on kuitenkin sitä todellisuutta. Nykyään ei pankkiryöstöillä enää oikein tienaa, kun raha ei ole käteisenä pankissa. Jonkinlaiset nettihuijaukset tms. Tiedättekö onko heillä millaiset taidot? Noilla virallisilla ammateillaan eivät tienaa tarpeeksi kahdessa paikassa asumiseen ja mannerten välisiin lentoihin kuukausittain. Ja kun on niitä urahaaveita Losissa

Vierailija
5773/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ensinnäkään ole nainen.

Olen muunsukupuolinen.

Toiseksi en ole harjoittanut rasismia joten älä ainakaan minua syyttele.

Olen nimenomaan tuominnut rasismin ja puolustanut Monicaa ja ylipäätään eri rotuisia.

Myönnän kyllä solvanneeni Viviannaa mutta koen myös olevani oikeutettu siihen.

Nyt vähän vähemmälle tuo puolustautuminen, ei täällä olla just sua syytetty rasismista tai muustakaan, vaan valitettavan moni on todennut miten sen kokee... Ehkä ei kannata täällä olla jutuillaan, jos epäillään että kaikki on just sua vastaan... Mutta kiva kuitenkin kun oot täällä ja kerrot sun näkemyksiä

Vierailija
5774/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Monica itki sitä että Joonas pani Viviannaa? Seon kuulemma nykyään ihan normaalia, että pari päivää ennen uutta suhdetta harrastetaan seksiä jonkun muun kanssa. 

Monica itki, koska oli rakastunut ja luuli, että hänen ja Joonaksen suhde oli jotain spessumpaa kuin Joonaksen ja muiden. Monicahan kertoi itse, että pettyi, koska oli kuvitellut muuta yms. Oli myös todella tahditonta Joonakselta töräyttää yhteisen yön jälkeen aamulla Monicalle hänen ja Viviannan puuhista. Vaikea ymmärtää Joonaksen motiivia kertoa asiasta, mutta hänhän oli vapaa mies vielä tuolloin, eikä kenenkään "remmissä" (Joonaksen sanoin). Ehkä J. halusi tehdä Monicalle selväksi, ettei Monica voi omia ja kontrolloida häntä, ei varsinkaan, kun Joonas ei ollut vielä tehnyt valintaansa. 

Muuten,  miten "pari päivää ENNEN uutta suhdetta" liittyy uuteen suhteeseen, joka ei ole vielä edes alkanut? In real life.

Vierailija
5775/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismia, eri rotuisuutta, seksuaalivähemmistöjä ja muunsukupuolisuutta puolustetaan. Mikä onkin aivan oikein. Samalla sitten ilmoitetaan että on oikeus solvata Viviannaa. Etkö näe tuossa mitään ristiriitaa. 

En tiedä, keneltä kysyt, mutta minäpä voisin vähän analysoida. Rotubiologia on peräisi 1600-luvulta ja todettu tieteellisesti vanhentuneeksi jo 1950-luvulla. Mutta yhä vain jotkut jatkavat ihmisten luokittelua parempi- ja alempiarvoisiksi ihonvärin perusteella. Täällä kirjoitellaan nec ceistä, kallonpiirteistä, haukutaan (afro)hiusten laatua yms. On selvää, että valkoihoiset dissaavat muunvärisiä ja pitävät automaattisesti itseään parempina. 

Viviannan arvostelu ei taas kohdistu ihonväriin, vaan hänen julkiseen, fyysisen olemuksensa paranteluun, eli tietynlaiseen feikkiyteen. Hän on ikään kuin itse tehnyt itsestään paremman valkonaaman kuin muu

Samaa mieltä Viviannasta.

Ja just se hänen julkinen imago ja se kun hän kuvittelee olevansa parempi kuin kaikki muut.

Ja hän on ylimielisen oloinen.

Todella tyrkky ja feikki.

Tuntuu ettei mikään hänessä ole aitoa.

Todella pinnallinen tuntuu ettei hänellä ole mitään todellisia elämänarvoja saati todellisuudentajua.

Esimerkiksi.

Vierailija
5776/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten sen verran raivoissani että mennä töräytin Viviannan insta profiiliin.

Hänen julkaisuihin häntä solvaamaan.

Vivianna esti mut.

Myönnän että se oli lapsellista.

Mutta mua niin ärsytti se tyyppi ja ärsyttää yhä.

Ps. Suomi on viidentenä vedonlyönnissä tuleekohan Käärijät?

Vierailija
5777/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joonas pikkasen yksinkertainen? Viviannelle selitti, että tahtoo sitten puuttua naisen somejuttuihin ym🤭

Vierailija
5778/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joonas pikkasen yksinkertainen? Viviannelle selitti, että tahtoo sitten puuttua naisen somejuttuihin ym🤭

Kyllä mä sen ainakin ihan hyvin tajuan jos mies ei halua naisensa huoraavan somessa muille miehille.

Joonas on älykäs mies kun valitsi Monican.

Monicalla on sentään oikea ammatti ja oikea työ.

Monicalla on sentään oikeita elämänarvoja.

Samaa ei voi sanoa Vivianna lutkasta.

Vierailija
5779/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sitten sen verran raivoissani että mennä töräytin Viviannan insta profiiliin.

Vivianna esti mut.

Hei wow, ei kannata ohjelmaa mennä katsomaan, jos pitää toisen someen mennä solvaamaan, ei taida olla kaikki ihan kohdillaan? Mistä sun paha olo kumpuaa? Se että tää on ohjelma, jokaisella on omanlainen tyyli ja ei kaikkia voi miellyttää, mutta että pitääkö mennä julkisesti solvaamaan, aika nopeasti saa nostettua syytteet, mikäli sellainen henkilö on vastassa ja riippuu oliko sun julkinen lynkkaus jotenkin rikoksen alla oleva... Mä toivon sulle paljon parempaa oloa, ja toivon että sulle ei jatkossa mee noin pahasti yli... Ehkä joku ammattiauttaja toimii? Toivottavasti vivianna ei kävele sua vastaan kaduilla tai joku muukaan jota et siedä silmissäs tai joka ärsyttää sua tavalla tai toisella... En tiiä oliko tää oikea paikka tulla vielä tuo myöntämään... Jos olet se sama joka on kokenut kiusaamista ja joka täällä puhuu siitä, niin nyt ei kyllä ainakaan sun sädekehä kiillottunut yhtään, oot yhtä paha kuin muutkin. Jos oot eri, mutta kirjoitat samalla tyylillä, niin anteeksi että sekoitin ihmiset, se ei ollut mun tarkoitus. 

Vierailija
5780/6871 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vivianna esti mut.

Hei wow, ei kannata ohjelmaa mennä katsomaan, jos pitää toisen someen mennä solvaamaan, ei taida olla kaikki ihan kohdillaan? Mistä sun paha olo kumpuaa? Se että tää on ohjelma, jokaisella on omanlainen tyyli ja ei kaikkia voi miellyttää, mutta että pitääkö mennä julkisesti solvaamaan, aika nopeasti saa nostettua syytteet, mikäli sellainen henkilö on vastassa ja riippuu oliko sun julkinen lynkkaus jotenkin rikoksen alla oleva... Mä toivon sulle paljon parempaa oloa, ja toivon että sulle ei jatkossa mee noin pahasti yli... Ehkä joku ammattiau

Mä en varmasti ole ensimmäinen enkä edes viimeinen joka on Viviannaa solvannut.

Sanoppas niille muillekin samat sanat.

Vai onko sulla vaan tarve hyökätä yhden ihmisen kimppuun?

Röyhöti röyhöti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä