Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Venla huumetuomion saanut ? SH-opiskelija?
Ei Venla ole saanut, vaan Maria M Filippiineillä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti heidän onni kestää/ jatkuu.
Ihana pari <3
Ei hän näitä mitenkään yksin kirjoittele. Meitä on täällä monta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä jo naurettavaa, että jos kerran ollut samassa tilaisuudessa niin vedetään esillä olleen toisen osallistujan myöhemmät rikostuomiot. Taisi olla kyseessä joku vanha missikisa. Eihän näillä kahdella henkilöllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Eikös muuten sekä Monica että Belle olleet myös jossain kissanristiäisissä. Mitäköhän siellä olleista paljastuukaan. No vitsi en halua tietää.
Ja edelleenkään Monica ei saanut elättäjää vaan elämänkumppanin.
Kuten jo aiemmin totesin niin eiköhän kaksi työssäkäyvää ihmistä elätä perhettä yhdessä.
Monica on työssäkäyvä ihminen joten miksi tarvisi elättäjää?
Ja mä en tietääkseni ole täällä yksin kirjoitellut.
Mä puolustan Monicaa koska hän on ihonväristään huolimatta normaali ihminen kuten kaikki muutkin.
Ja koska vihaan rasismia.
Ja koska hyväksyn erilaisuuden toisinkuin jotkut täällä palstalla.
Ihan vaan muutamia mainitakseni.
Minä sain rasismisyytöksen kommentistani, että lastenohjaaja-koulutus on olemassa. On tämä keskustelu mennyt typeräksi muka-rasismin kyttäämiseksi. Olispa vaikka se Venla voittanut, niin olisi edes tämä keskustelu ohjelmasta mahdollista. Mulla ei ole mitään Monicaa vastaan todellakaan, mutta ihan älytöntä rasismihuutelua kyllä!
Ei läheskään kaikki Afrikassa ole samaa heimoa. Siksi hänen ei heidän.
Vierailija kirjoitti:
Aika tolloa laverrella kaikkea Monicasta, ketä kiinnostaa. Toivottavasti ei pidä paikkaansa, jopa vahingollista jos on totta🤨
Niin en tiedä kenelle kommentin tarkoitit, mutta omasta puolestani puolustan häntä, koska täällä on heitetty erikoisia ja vääriä kommentteja Monicasta.
Hän on nyt julkisuuden henkilö, ja silloin ihmiset myös puhuvat, kuten minä eli entinen luokkakaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain rasismisyytöksen kommentistani, että lastenohjaaja-koulutus on olemassa. On tämä keskustelu mennyt typeräksi muka-rasismin kyttäämiseksi. Olispa vaikka se Venla voittanut, niin olisi edes tämä keskustelu ohjelmasta mahdollista. Mulla ei ole mitään Monicaa vastaan todellakaan, mutta ihan älytöntä rasismihuutelua kyllä!
Ei täällä ole kukaan ketään nimennyt mutta se on totta että tällä palstalla on näkynyt avoimen vihamielisiä ja rasistisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan ketään nimennyt mutta se on totta että tällä palstalla on näkynyt avoimen vihamielisiä ja rasistisia kommentteja.
Ja juuri niin perinteisen suomalaisista naisista ei sitten olekkaan ollut hyvin avoimen vihamielisiä ja törkeän valheellisia kommentteja ja väittämiä. Katsokaa nyt vaikka mitä Viviannasta on kaikkea kirjoiteltu ja aiemmin muista tämän etnisen ryhmän naisista. Rasismia siihen suuntaan on ollut varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri niin perinteisen suomalaisista naisista ei sitten olekkaan ollut hyvin avoimen vihamielisiä ja törkeän valheellisia kommentteja ja väittämiä. Katsokaa nyt vaikka mitä Viviannasta on kaikkea kirjoiteltu ja aiemmin muista tämän etnisen ryhmän naisista. Rasismia siihen suuntaan on ollut varsinkin.
Minä en ensinnäkään ole nainen.
Olen muunsukupuolinen.
Toiseksi en ole harjoittanut rasismia joten älä ainakaan minua syyttele.
Olen nimenomaan tuominnut rasismin ja puolustanut Monicaa ja ylipäätään eri rotuisia.
Myönnän kyllä solvanneeni Viviannaa mutta koen myös olevani oikeutettu siihen.
Eikö tää Joonas ole ollut koskaan ennen parisuhteessa edes. Tuon ikäisellä normaalisti olisi jo perhe.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää Joonas ole ollut koskaan ennen parisuhteessa edes. Tuon ikäisellä normaalisti olisi jo perhe.
Ei kaikilla välttämättä ole perhettä sen ikäisenä.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Ei kaikki halua välttämättä.
Ja nythän Joonaksella on perhe Monica ja Monican tytär.
Joonashan on Monican lapsen isäpuoli.
Ja kyllähän Joonas jo ohjelmassa taisi siihen suuntaan puhua että perheen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä jo naurettavaa, että jos kerran ollut samassa tilaisuudessa niin vedetään esillä olleen toisen osallistujan myöhemmät rikostuomiot. Taisi olla kyseessä joku vanha missikisa. Eihän näillä kahdella henkilöllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Eikös muuten sekä Monica että Belle olleet myös jossain kissanristiäisissä. Mitäköhän siellä olleista paljastuukaan. No vitsi en halua tietää.
Ei kait siinä, vaikka nostaa esiin kahden Bachelor-naisen yhteyden? Samalla joku huomasi 2 muun rikollisen historian. Faktaa. Maria Mustonen .
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain on pakkomielle yrittää puolustaa tätä Monikaa.
Tai miksi joillain on pakkomielle haukkua.
Moni haluaa puolustaa kiusaamisen kohteena olevaa, eiköhän siitä ole nytkin kyse.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen pariskunta.
Ja keski-ikäisilläkin on oikeus pariutua :)
Itse ajattelin pariutua vielä vanhainkodissa, jos mieheni kuolee ennen minua.
Rasismia, eri rotuisuutta, seksuaalivähemmistöjä ja muunsukupuolisuutta puolustetaan. Mikä onkin aivan oikein. Samalla sitten ilmoitetaan että on oikeus solvata Viviannaa. Etkö näe tuossa mitään ristiriitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen pariskunta.
Ja keski-ikäisilläkin on oikeus pariutua :)
Itse ajattelin pariutua vielä vanhainkodissa, jos mieheni kuolee ennen minua.
Voi se tarve uudelleen pariutua tulla jo ennen toisen kuolemaakin. Jää siis yksin. Vanhainkodissa muuten on kova kilpailu miehistä. Mummoja on niin paljon enemmän kuin sinkkupappoja.
Aika tolloa laverrella kaikkea Monicasta, ketä kiinnostaa. Toivottavasti ei pidä paikkaansa, jopa vahingollista jos on totta🤨