Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Lopeta sinäkin jo yksinkirjoittelusi. Ei taida sinullakaan ihan kaikki muumit olla laaksossa.
Luulen kuitenkin ettei heidän kannata asua suomessa koska suomi on todella rasistinen maa.
Täällä ei ole turvallinen ilmapiiri.
Helsingin Sanomat kertoi helmikuussa some-vaikuttaja Vivianna Eksymästä, joka matkusti kauneusklinikalle Turkkiin vaihtamaan rintoihin uudet silikonit, poistamaan rasvaa leuastaan ja vatsastaan ja lisäämään sitä takapuoleensa.
Reisille meni. Noin kahdeksan tonnia maksaneiden operaatioiden tulokset olivat vaatimattomia, eikä ennen-jälkeen-kuvissa, jotka Suomen johtava kuluttaja-asiamiesjulkaisu toki julkaisi, takapuoli näytä juurikaan turpeammalta.
Se oli tietenkin suuri pettymys, sillä Eksymä meni leikkaukseen siksi, että "näyttäisi sosiaaliseen mediaan julkaisemissaan kuvissa hyvältä jokaisesta kulmasta, koska ei halua käsitellä hänestä otettuja valokuvia". Tällaisia asioita voi nykyään sanoa maan suurimmassa sanomalehdessä ilman, että kukaan kysyy, oletko sinä ihan tosissasi.
Mutta sellainen on nykyihmisen arvojärjestys: persekuvien julkaiseminen Instagramissa on tärkeämpää kuin hengissä pysyminen.
Toisinaan ihmisiä kuolee pyllynkohotusta seuraaviin komplikaatioihin, ja ulkomailla tehtyjen operaatioiden oikeusturva on usein olematon. Silti menijöitä riittää.
Epäonnistuneet kauneuskirurgiamatkat kaukomaihin herättävät samanlaista epäuskoista hämmennystä kuin vanhusten verkkohuijaukset. Nuorten on vaikea ymmärtää, miten vanhat ihmiset voivat langeta kankeimpaankin Facebook-kiertokirjeeseen ja syytää eläkevaroja Nigerian kuningasperheen elinkustannuksiin, mutta tuskinpa mummikaan aivan täysin käsittää, miten lapsenlapsi voi olla niin pölijä, että maksaa tonneja kirurgille, josta tietää vain etunimen.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sinäkin jo yksinkirjoittelusi. Ei taida sinullakaan ihan kaikki muumit olla laaksossa.
Anteeksi vaan mutta mä en ole yksin kirjoitellut.
Mene itse hoitoon!
Milloin Venla huumetuomion saanut ? SH-opiskelija?
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä takaisin kaupan vihannes osastolle!
Sieltä näemmä olet karannut kun niin vihannes tunnut olevan!
Kauheaa, täällä on rasisteja heti poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sinä et vittuile!
Mä oon kohdannut niin paljon kiusaamista että mun silmille ei hypitä.
Hei hei, Joonas sai naisen ja Monica elättäjän lopettakaa toistenne solvaaminen. Siirtykää eteenpäin, josko seuraavalla kaudella tärppää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sinä et vittuile!
Mä oon kohdannut niin paljon kiusaamista että mun silmille ei hypitä.
Mistähän kiusaaminen on johtunut?
eri
Miksi tollainen jakorasia päästettiin mukaan ohjelmaan. Hänellä oli tarkoitus vaan sekoittaa pakkaa.
Hei.
täällä on paljon kommentoitu Monican opiskelua.
on opiskellut ainakin kansanlähetysopistossa,(1v.)
-tarjoilijaksi riihimäellä
-lastenohjaajaksi.
tossa n.7v. Opiskelua.
lastenkoti/päiväkoti näissä voi hakea myös sijaisuuksiin. Arvelen että Monica on vakityössä päiväkodissa mutta voi tehdä viikonloppuna tms. Lastenkoti keikkoja tms.
uudellamaalla pitävät kynsin ja hampain kiinni päiväkotien henkilökunnasta, että homma toimisi
Monican puhuminen; osaa suomea täydellisesti. Puhuessaan ei ole päällepäsmäri-tyylinen. eikä semmoinen superesiintymishimoinen.
(Nämä on muistoja 10v.takaa)
lapsen hoidosta: olikohan se tyttö 12?🤔
tytöllä on myös hyvä isä joka on leppoisa ja mielellään huolehtii tytöstä.
Monican ulkomaanmatkat: hänellä on äiti ja muita sukulaisia etelä-sudanissa.
olisiko lähtenyt siellä käymään tämän suomessa 20vuotta asumisensa aikana?
Ite ainakin kävisin katsomassa vanhaa äitiäni jos olisin muuttanu noin kauas. Mutta koska matka olisi pitkä ja lento kallis, niin en ekan kuukauden jälkeen tulisi pois.
helpompaa on sitte ollut jättää tyttö isänsä vastuulle siksi aikaa. Lapsen isällä on uusi puoliso. En tiedä onko heillä yhteisiä lapsia. Lapsen isä on 10-15v. Monica vanhempi.
Monica ei ole sen tyyppinen että hän juoksisi kenenkään miehen perässä.
Muistelen että hänet kastettiin suomessa kristityksi.
en ole ihan varma minkä ikäisenä? 10-14?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tollainen jakorasia päästettiin mukaan ohjelmaan. Hänellä oli tarkoitus vaan sekoittaa pakkaa.
Ja sekotti samalla palstanaisten päät täysin.
Ja Monica tykkää värikkäistä ja hulluista vaatteista niin että ehkä se on kiinnostanut näissä malli hommissa.
Miksi jollain on pakkomielle yrittää puolustaa tätä Monikaa.
Mulla ei ole kauheaa arvostusta ylipäätään ihmisestä joka menee tuollaiseen ohjelmaan. Suoraan pohjakastiin.
Vierailija kirjoitti:
No miksi on pakkomielle haukkua Monica?
Olen tuntenut Monican aikaisemmassa koulussani. 👍p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi on pakkomielle haukkua Monica?
Olen tuntenut Monican aikaisemmassa koulussani. 👍p
No siitä onkin aika pitkä aika sitten. Eikös hän ole jo reilusti päälle 30.
Toivottavasti heidän onni kestää/ jatkuu.
Ihana pari <3