Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Mä jotenkin tykkään tästä kaudesta jaksojen 1-3 jälkeen. Paljon kivan oloisia nättejä naisia, bätse keskivertoa syvällisemmän tuntuinen herra ja juontajakin sopii luontevasti ohjelmaan.
Kahdella tummemmalla naisella on kouluikäisiä lapsia, mikä varmaankin estää enemmän lähentymisen heidän kanssaan vaikka potentiaalia olisi muuten ollut. Suhdetta vain on alkuvaiheessa helpompi rakentaa ja tehdä spontaaneja päätöksiä esim. asuinpaikan tai matkustelun suhteen sellaisen naisen kanssa, jolla ei vielä ole lapsia (ja heidän myötään exiä) kuvioissa.
En osaa sanoa kuka on mun naisista lemppari, itseä en kyllä tykkä fannista tai adasta, musta ne molemmat vaikuttaa ärsyttäviltä. Maija on kans jotenkin ärsyttävä. ://
Ei oikein kukaan naisista sovi Joonakselle.
Monica sopi siihen asti, kunnes kertoi että on teinin äiti.
Jotain säpinää nyt taloon.
Vähän liian hissukka meno.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin osaa kuvitella Joonasta ja mustaa naista yhdessä.
He saisivat kyllä kauniita lapsia, geenit terveesti sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin tykkään tästä kaudesta jaksojen 1-3 jälkeen. Paljon kivan oloisia nättejä naisia, bätse keskivertoa syvällisemmän tuntuinen herra ja juontajakin sopii luontevasti ohjelmaan.
Kahdella tummemmalla naisella on kouluikäisiä lapsia, mikä varmaankin estää enemmän lähentymisen heidän kanssaan vaikka potentiaalia olisi muuten ollut. Suhdetta vain on alkuvaiheessa helpompi rakentaa ja tehdä spontaaneja päätöksiä esim. asuinpaikan tai matkustelun suhteen sellaisen naisen kanssa, jolla ei vielä ole lapsia (ja heidän myötään exiä) kuvioissa.
On tosi hyvä kausi nyt verrattuna aikasempiin 👍👍👍
Viime kauden jätin kesken. Niin tylsät bätsit (eiks niitä ollu 2) ja naiset (tytöt) nuoria kihertäjiä.
Joonas on lipevä ja liian feminiininen. En tykkää.
Maija ärsyttävä jostain saanut päähänsä et vaimon paikka kuuluu hälle.
Joonaksesta ei saa selvää onko lintu vai kala.
Taitaa kaikki naiset hakea vain julkisuutta. Maija voi, voi kotiin kasvamaan ja opetteleen tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin osaa kuvitella Joonasta ja mustaa naista yhdessä.
He saisivat kyllä kauniita lapsia, geenit terveesti sekaisin!
Mistä oot niin varma? Ihan hyvin ne voi olla rumia.
Edelleen kauhistelen noita iltapukuja 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ja pidetään keskustelu asiallisena, niin ketju säilyy!
Turha ohjelma.
Onko Joonaksella jotain koulutusta? LinkedInissä ei mainittu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla Jyrkin olisi pitänyt olla Bachelor.
Kaikki naiset kehuu Joonasta komeaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Takuulla ihan äitinsä näköinen. Nainut jonkin amerikkalaisen miljonäärin? Kelpaa Joonaksen paistatella "elokuvaohjaajana" Kalifornian auringossa.
Tuleeko sinne uusi nainen? Jotenkin en tykkää kenestäkään noista
Tulee joku uusi seuraavassa jaksossa. Mun mielestä Joonas on ihan komea ja täysjärkisen oloinen, ei ollenkaan lipevä. Kukaan naisista ei oikein vielä ole noussut suosikiksi.
Belle ja Fanni on mun suosikit. Inhokit ainakin Maija ja Princess. Monicasta en oikeen osaa sanoa. Adan kulmat 😂.