Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
4261/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on erikoista että Joonas selitti kasvaneensa siitä kun oli pettänyt menneisyydessään. Vikan jakson käytös kertoo kyllä kaikkea muuta kuin että olis ottanut opiksi ja kasvanut. Oksennus tuli suuhun tästä kaudesta.

Vierailija
4262/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monicalla pähee lyhyt tukka Reunionissa. Tuli mieleen vähän nuori Grace Jones.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on erikoista että Joonas selitti kasvaneensa siitä kun oli pettänyt menneisyydessään. Vikan jakson käytös kertoo kyllä kaikkea muuta kuin että olis ottanut opiksi ja kasvanut. Oksennus tuli suuhun tästä kaudesta.

Miten niin? Eihän sinkku-Joonas ketään pettänyt. 

Vierailija
4264/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että itse sanoi reunionissa että oli olo kuin olisi pettänyt Monicaa. Eli ei nyt kovin luotettava kaifferi ole 😂

Ja jos oikeasti on kiinnostunut toisesta, et sä nyt hemmetti mee panee toista 

Vierailija
4265/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo kausi.

Joonaskin paljastui sitten ihan muuksi, mitä antoi ymmärtää olevansa.

Mielenkiintoista nähdä, miten Jonaksella "perhe-elämä" Monican ja hänen lapsensa kanssa lähtee sujumaan, vai jättääkö Monica tyttönsä isälleen, kun itse karistaa Suomen pölyt jaloistaan ja häippäsee Kalifornian aurinkoon ohjaajarakkaansa vanavedessä?

Vai perustavatko jonkin mallitoimiston suhteensa raunioille, win-win?

Vierailija
4266/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse näe Viviannassa mitään muuta kuin yltäpäätä leikellyn ja pumpatun julkisuushakuisuustyrkyn, mutta hyvä kun joihinkin kolahtaa. Näytti joissain otoksissa nelikymppiseltä nukelta, jonka iho on kiristetty kauttaaltaan peittämään vanheneminen. 

Omaan silmään alkujaan joukossa oli useita miellyttävämmän ja viehättävämmän näköisiä tapauksia, mutta kukin tyylillään.

Näin miehenä on aina hauska lukea tämän tyyppisiä kommentteja :D ollaan olevinaan niin "girl power" "#bosslady" "#metoo" ja "the future is feminine" yms. mutta samalla kritisoidaan kovin sanoin muita naisia pelkän ulkonäön perusteella! missä solidarisuus!? ja yhteishenki!? luulin että olette kaikki oman elämänne bossladyjä!?

Veikkaanpa, että ne on ihan eri tyypit, jotka on solidaarisia feministi-bossladyjä. Täällä palstailee lähinnä persunaiset, jotka tykkää ruotia naisten ulkonäköä ja paheksua epäkristillistä käytöstä. Sellaiset, jotka fanittaa jotain populisti-Ulla Appelsinin kaltaista naista. Ohis.

Vierailija
4267/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että itse sanoi reunionissa että oli olo kuin olisi pettänyt Monicaa. Eli ei nyt kovin luotettava kaifferi ole 😂

Mut jos on kiinnostunut molemmista? Ei ole eka kerta, kun Bachelorissa toteutuu yön yli -treffeillä koeajot.

Vierailija
4268/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Naisten keskinäinen kateus on kyllä kulumaton luonnonvara. Ei se uusiudu, aina samanlaista, mutta ei se katoakaan tai lopu.

Vierailija
4269/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osta sulle kallista lahjoja ja palveluksia jos ei ne saa jotain vastineeksi. Jos haluaa materian yms. olla jakorasia niin se on toki oma valinta. Onneksi kaikki naiset ei ole sellaisia. Se että Vivianna sai seksiä ei ole mikään saavutus. Harva mies sanoo ei jos nainen on haarat auki. 

Vierailija
4270/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä vähän maku tästä loputuloksesta, koska luulin sen olleen Joonaksen vilpitön päätös. Ilmeisesti kuitenkin vaikitti isosti se, että toinen kilpailija Vivi luovutti (kirjeessä). Eli Joonakselle jäi vain 1 vaihtoehto.

No ei se kyllä olisi muutenkaan Viviannaa valinnut. Oli selkeästi ihastuneeni Monicaan, ja haki tietyntyyppistä naista.

Mut silti piti bylsiä Viviannan kanssa. Kiertäisin tällaisen ukon kaukaa. Jos ihastuneena toinen nainen kiinnostaa, niin miten jatkossa. Oli sitä pettämistaustaakin.

Vierailija
4271/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reunionissa kuulemma Vivi oli kertonut kirjeessään olleesta vinkistä.

Jaaha. Tai selitti vain omaa "häviötään" tuolla. Ei ehkä ole tottunut siihen, että ei saa miestä, jonka haluaa.

Kaipa siellä kirjeessä sitten joku vinkki oli ollut, koska Joonaskin sanoi napanneensa vinkistä kiinni.

Joonas ymmärsi reunionissa yskän ja oli herrasmies. Tokaksi viimeisessä jaksossa Vivianna oli lähinnä huolestunut kirjoittiko liian epäröivästi ja karkoittaa Joonaksen. Monica kirjoitti lyhyen palvovasti, Vivianne pitkään ja mietiskellen - niinkuin tuossa tilanteessa järkevää on. Joonas valitsi sen, joka jo selvästi oli hurmaantunut. Aika inhimillistä ja ymmärrettävää.

Vierailija
4272/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heistä kuulaan vielä. Tuleeko lisää lapsia ja mihin muuttavat. 

Vierailija
4273/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jos on kiinnostunut molemmista? Ei ole eka kerta, kun Bachelorissa toteutuu yön yli -treffeillä koeajot.

Ei kovin kummoista kiinnostusta ole, jos on valmis panemaan toista. Eiköhän Viviannassa houkuttanut vain se, että oli helposti saatavilla. Taisi Joonas tietää, että Monicalta ei irtoa heti. 

Vierailija
4274/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reunionissa kuulemma Vivi oli kertonut kirjeessään olleesta vinkistä.

Jaaha. Tai selitti vain omaa "häviötään" tuolla. Ei ehkä ole tottunut siihen, että ei saa miestä, jonka haluaa.

Kaipa siellä kirjeessä sitten joku vinkki oli ollut, koska Joonaskin sanoi napanneensa vinkistä kiinni.

Joonas ymmärsi reunionissa yskän ja oli herrasmies. Tokaksi viimeisessä jaksossa Vivianna oli lähinnä huolestunut kirjoittiko liian epäröivästi ja karkoittaa Joonaksen. Monica kirjoitti lyhyen palvovasti, Vivianne pitkään ja mietiskellen - niinkuin tuossa tilanteessa järkevää on. Joonas valitsi sen, joka jo selvästi oli hurmaantunut. Aika inhimillistä ja ymmärrettävää.

Oman julkisuuskuvansa Joonas myös pelasti valinnalla. Toisen päin tekemällä hänestä olisi jäänyt aika mulkun miehen maine. Toki ehken nytkin osittain. Ja Monica on herttainen, jos itselle ihon väri ei ole iso asia.

Vierailija
4275/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun se on aina kateutta jos ei itse pidä näistä nykyajan leikellyistä bimboista ja kehu naisena niitä maasta taivaaseen. Mun mielestä on tosi surullista, että naiset ei koe oloaan hyväksi itsenään vaan pitää muokata itsestään tollasia kuminukkeja. Ja sitten toi bosslady on kyllä yks naurettavampia termejä. Jos oot niin fucking bosslady niin kulje ylpeänä itsenäsi. Äläkä muokkaa itseäsi muuksi mitä oot. Ja samalla sanot, että teet sen vaan itsesi vuoksi. Huutonaurua!!!

Vierailija
4276/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti heistä kuulaan vielä. Tuleeko lisää lapsia ja mihin muuttavat. 

Tietenkin kuullaan. Todennäköisesti perinteinen "tapailivat hetken kuvausten jälkeen ja totesivat, että suhteella ei ole tulevaisuutta". Ei tuosta mitään loppuelämän parisuhdetta synny. 

Vierailija
4277/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sä meet sanoo toiselle "mulle kaveri sanoi, että älä valitse sitä, kenen kanssa voisit elää vaan se, ketä ilman et voi elää" ja samaan henkäisyyn toteaa Monicalle, etten voi elää ilman sinua, niin ei noin vahvat tunteet tule yks kaks, ne on kulkenut pitkään mukana ja vahvistunut. Mutta jos sä rakastat oikeasti toista niin, että et voi tai halua elää ilman sitä, niin et sä silloin mee ketään muuta enää koeajaa, ei se seksi oo pakollista yönylitreffeillä, vaan silloin voi kauniisti vetäytyä tästä mahdollisesti koeajosta. Et sä satuttaisi sitä ihmistä niin pahasti, jota sä rakastat...

Ja itse olisin jättänyt ruusun ottamatta, koska tietäisin et jaa se on käynyt vähän testaa yhtä aukkoo, niin sen verran pitäisi jokaisen mimmin arvostaa itteensä, että et sun pitäis olla se päätös nro 1, ja nyt sä olit nro 2, kun oli sattunut lipsahtamaan.. Ja itsellä ainakin tuo tulisi kulkemaan suhteessa aika pitkään mukana, että voiko tähän ihmiseen luottaa 

Vierailija
4278/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vähän sanojani Viviannasta. Ihan herttainen kuitenkin.

Ehkä ei ollutkaan pelkästään julkisuuden perään, ehkä olisi ollut halukas antamaan Joonakselle mahiksen ulkomaailmassakin. Tuntui silti helpottuneelta ettei häntä valittu. Onnellinen loppu kuten V sanoi.

Vierailija
4279/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti se kohtaus, kun Joonas kertoi Monicalle panneensa Viviannaa. Kuin suoraan jostain ö-luokan saippuasarjasta. Huipentumana surkeasti näytelty "tuskanhuuto", kun Monica poistui paikalta. NIIIN käsikirjoitettua, että meni komedian puolelle. Tämäkö oli se järisyttävä käänne, jota tuotanto ennakkoon mainosti? :D:D

Vierailija
4280/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on oksettava. Panee Viviä koko yön ja aamulla luo intohimoisia, ihastuneita katseita Viviin ja suutelee. Oman logiikkani mukaan todella kiinnostunut mies tekee noin. Vaan ei, Monica on se sydämen valittu, mutta silti piti päivää ennen muhinoida ja lempiä Viviannan kanssa. Miehet kyllä miettii vaan munallaan asioita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän