Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisyltä ja kriisiavulta viedään rahoitus alta
Suomessa yli puolet naisista on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Nyt sen ehkäisystä ja kriisiavulta aijotaan viedä rahoitus:
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nautin siitä tiedosta että joku mies lyö naista, joka ansaitsee sen. Itse olen vain lähtenyt jo hommannut uuden pillun tilalle. En tuhlaisi energiaa itse naisen lyömiseen, enkä muutenkaan laittaisi käsiäni paskaan.
Minä taas nautin kaikista kivoista asioista, kuten taiteesta, luonnosta, musiikista ja baletista. En suo ajatustakaan sille, että miehet irrottelevat toistensa hampaita nakkarilla ja muilla itse itselleen tekemillään ja ylläpitämillään ongelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.
Miehet ry ON FEMINIStINEN miesjärjestö. Eli älytön vitsi! Miesten päivän ohjelmassa oli miesten haukkumista paskaks ja ymmärryksen miksi naiset vihaa miehiä.
Eli sama kun sovinistit laittais pystyyn naisille järjestön, jossa naiset "saa olla" vapaasti totetuttamassa sovinistien naiskäsitystä. Vapaana toksisesta feminiinisyydestä, pyytelemässä anteeksi ja nöyristelemässä.
Miessakeista en tiedä onko sekin (nykyään) kans joku vastaava... Toivottavasti ei.
Mitä toimintaa sinusta miehille tulisi järjestää?
Et varmaan tosissasi kysele nyt...
Ihan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.
Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?
Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.
Mutta miesvihalla irtoaa sitäkin enemmän. Sitten vielä ihmetellään miksi miehet ei tykkää feminismistä, kun eihän heidän tarvitse muuta kuin luopua ihmisoikeuksistaan ja -arvostaan.
Kerro mistä ihmisoikeuksista ja arvoista miehet joutuvat luopumaan? Kiinnost
TASA-ARVOSTA. TASAPUOLISESTA KOHTELUSTA. SAMOISTA EDUISTA JA OIKEUKSISTA
Menikö nyt perille paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?
Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.
Mutta miesvihalla irtoaa sitäkin enemmän. Sitten vielä ihmetellään miksi miehet ei tykkää feminismistä, kun eihän heidän tarvitse muuta kuin luopua ihmisoikeuksistaan ja -arvostaan.
Kerro mistä ihmisoikeuks
Saisiko hitusen konkretiaa? Edes pikkasen hitusen?
TASA-ARVOSTA. TASAPUOLISESTA KOHTELUSTA. SAMOISTA EDUISTA JA OIKEUKSISTA
Menikö nyt perille paremmin?
No ei, valitettavasti. Kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mistä ihmisoikeuks
Ei varmasti mene feministille perille koskaan, poliittisen ideologiansa olemassaolon ehto on sokea usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mistä ihmisoikeuks
Mistä eduista? Mistä oikeuksista?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina saaneet pärjätä tässä maassa yksin. Kannattaa vain pitää huoli, että itse on lopussa se väkivaltaisempi.
Hyvä vitsi. Mikään muu ihmisryhmä ei saa niin paljon paapomista ja apua kuin aikuiset naiset. Pienet lapsetkaan ei ole yhtä kiinnostavia suojelukohteita. Ja tätä naiset itse ajaa. Paskat lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun mitätöit uutisista lainattuja todellisia tapahtumia, jotka todella vahingoittavat alaikäisiä tyttöjä. Oletko ruma vai miksi asetut hyväksikäyttäjien puolelle?
En asetu hyväksikäyttäjien puolelle, mainitsin vain että minulla oli hyvä isä joka ei iskenyt 12v tyttöjä. Siksi minulla ei olisi ikinä käynyt mielessäkään keksiä tuollaisia väittämiä ja yleensä noin isejä yleistävät ovat katkeria omasta isäsuhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo kauan sitten haistattanu sille äm mälle pitkät. Mene sinä sen sijaan töihin, lapseton mätisäkki, ja ole kerrankin hyödyllinen. Tuhlaat resursseja. Sinun kaltaisten loisten takia tulee ilmastonmuutos. Onneksi geeniperimäsi sammuu sinuun. Sinulla on endometrioosi syystäkin.
Se ei oikeasti helpota oloasi, että raivoat täällä tuntemattomille ihmisille. Voit luulla niin, mutta viha syö sisältäpäin. Päästä siitä irti.
Minusta hän on huvittava. Nauran täällä ihan kippurassa hänen itkupotkuraivarilleen. Ihan parasta viihdettä 😂.
Aika hyvä itsepetosmetodi. Oikeasti olet yksinäinen ja katkera nainen, joka eisaa lapsia, eikä miestä. Siksihän sä täällä olet. Mä olen täällä sua siitä muistuttamassa. Jaan pahaa oloa naisille täällä ja saan siitä kiksejä. :)
Vähän veikkaan et menee toistepäin... mut ei oo kiva tapella, jookos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo kauan sitten haistattanu sille äm mälle pitkät. Mene sinä sen sijaan töihin, lapseton mätisäkki, ja ole kerrankin hyödyllinen. Tuhlaat resursseja. Sinun kaltaisten loisten takia tulee ilmastonmuutos. Onneksi geeniperimäsi sammuu sinuun. Sinulla on endometrioosi syystäkin.
Se ei oikeasti helpota oloasi, että raivoat täällä tuntemattomille ihmisille. Voit luulla niin, mutta viha syö sisältäpäin. Päästä siitä irti.
Minusta hän on huvittava. Nauran täällä ihan kippurassa hänen itkupotkuraivarilleen. Ihan parasta viihdettä 😂.
Aika hyvä itsepetosmetodi. Oikeasti olet yksinäinen ja katkera nainen, joka eisaa lapsia, eikä miestä. Siksihän sä täällä olet. Mä olen täällä sua siitä muistuttamassa. Jaan pahaa olo
Miten sinä luulet naurettavan uhoamisesi tuovan kenellekään pahaa oloa 😂? Olet sitä miestyyppiä, jolle jopa miehet nauraa selän takana. Ja lampaat. Ja harakat. Ja äitiskin.
Taas joku Mieli ry kaltainen järjestö joka jakelee 400k lainoja järjestön pj:n osa-omistamille ravintoloille?
Konkretiaa kyselevälle... Turha varmasti mitään on tuollaiseen ideologiseen puskaan päänsä tunkeneelle vastata. Mutta jos todella on naisjärjestöjen miesvihakampanjat menneet ohi, niin kyllä monen sometileiltä varmasti vielä löytää matskua
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina saaneet pärjätä tässä maassa yksin. Kannattaa vain pitää huoli, että itse on lopussa se väkivaltaisempi.
Sitäkö se on kun persaukinen nainen muuttaa edellisestä suhteesta jääneiden lastensa kanssa miehen omistamaan taloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun mitätöit uutisista lainattuja todellisia tapahtumia, jotka todella vahingoittavat alaikäisiä tyttöjä. Oletko ruma vai miksi asetut hyväksikäyttäjien puolelle?
En asetu hyväksikäyttäjien puolelle, mainitsin vain että minulla oli hyvä isä joka ei iskenyt 12v tyttöjä. Siksi minulla ei olisi ikinä käynyt mielessäkään keksiä tuollaisia väittämiä ja yleensä noin isejä yleistävät ovat katkeria omasta isäsuhteestaan.
Lue enemmän uutisia instagramin ja av:n sijaan. Suomalaiset miehet poliisista ja perheenisistä lähtien käyttävät hyväkseen nuoria tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku Mieli ry kaltainen järjestö joka jakelee 400k lainoja järjestön pj:n osa-omistamille ravintoloille?
Nojoo, tämä oli yks huti. Mut jättäis nyt muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä äänestettiin, tätä saatiin.
Persu-unelmaa.
Konkretiaa kaipaavalle: MISSÄ on tutkimukset siitä, kuinka väkivaltainen maa tämä on miehille? Tai lapsille? Missä ne tutkimukset on? Mistä syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö se on kun persaukinen nainen muuttaa edellisestä suhteesta jääneiden lastensa kanssa miehen omistamaan taloon?
Ilman miehen lupaa ilmeisesti.
😂😂😂
Et varmaan tosissasi kysele nyt...