Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisyltä ja kriisiavulta viedään rahoitus alta

Vierailija
20.10.2024 |

Suomessa yli puolet naisista on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Nyt sen ehkäisystä ja kriisiavulta aijotaan viedä rahoitus:

https://yle.fi/a/74-20118646

Kommentit (394)

Vierailija
241/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon munakkaat, pk-seudulla oli vain YKSI naisille suunnattu "oleskelutalo" sellainen johon ei hae pelkästään vävivallan uhrit. Miettikää, koko pk-seudulla vain YKSI. Ja tämäkin LOPETETTIIN vuosia sitten koska ei löytynyt muka rahoitusta. Miehille suunnattuja asuntoloita, oleskelutaloja ja puuhaverstaita on KYMMENITTÄIN joita tuetaan että myös pysyisivät toiminnassa. Joten haistakaapa lemuava sonta. 

Annapa yksikin esimerkki verovaroilla maksetusta miesten olohuoneesta?

Eikä teistä voimaantuneista naisista ole sitä itse perustamaan itsellenne? 

Kaikki päihdeongelmaisten kohtaamispaikat.

Vierailija
242/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi oletat että meillä olisi niitä alunperin ollutkaan. Kiva huudella sieltä norsunluutornista, mutta kostoksi käyn ulkona pelottelemasaa pimeällä lenkkipolulla pari naista. Tuurilla osut joskus kohdalle.

Pelottelu on teille mielisairaille normaalia käytöstä.

No tuo kirjoittaja tuskin uskaltaa itse poistua edes mammansa kellarista. Tyhä tynnyri kumisee vain vauvapalstalla.

Helpottaako sua ajatella noin? Todellisuudessa sinä olet läski mätisäkki, joka elää verovaroilla ja on makaa lääkittynä sossun maksamassa yksiössä.

Helpottaako sua ajatella noin, pikkumies 🥹?

en tiedä millasia hevosia panet jos 190/100 on sulle pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Miehet ry ON FEMINIStINEN miesjärjestö. Eli älytön vitsi! Miesten päivän ohjelmassa oli miesten haukkumista paskaks ja ymmärryksen miksi naiset vihaa miehiä.

Eli sama kun sovinistit laittais pystyyn naisille järjestön, jossa naiset "saa olla" vapaasti totetuttamassa sovinistien naiskäsitystä. Vapaana toksisesta feminiinisyydestä, pyytelemässä anteeksi ja nöyristelemässä.

Miessakeista en tiedä onko sekin (nykyään) kans joku vastaava... Toivottavasti ei.

Mitä toimintaa sinusta miehille tulisi järjestää?

Aivan mitä tahansa muuta kuin feminististä toimintaa, aivan mitä tahansa.

Eikö noin briljantilla miehellä ole YHTÄÄN konkreettista ideaa? Voi voi. 

Vierailija
244/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.

Varaa ihmeessä terapia-aika. Kohta heilut puukon kanssa, kuten se edellinen palstaseko.

Se menee kohta mamman tissille ja simahtaa. Niin noille uhmaikäisten itkupotkuraivareille tuppaa käymään. Voi pikkuista. 

Haha. En mä teihin fyysisesti koske. Sitä paitsi tyydyttävämpää on musertaa nainen henkisesti. Vielä nautinnollisempaa kun sen tekee komea ja kiltin näköinen mies, johon nainen on ihastunut. Naisen itku povosoi minua entisestään.

Jaa. Täällä nyt on toitotettu, että mies lyö ja nainen pahoinpitelee henkisesti. Kummin se nyt on?

Vierailija
245/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako päällekäistä järjestöä tarvitaan suojelemaan aikuista naista??! Varsinkin kun vapaaehtoisten avulla toimii. Mihin ne rahat menee oikein?

Miksei lapsiin ja lasten suojelemiseen resurssoida läheskään yhtä paljon kuin aikuisten naisten??

Naurettavaa, kuinka varsinkin feministit näkevät naiset puolustuskyvyttöminä vauvoina.

Jep. Toisaalta ollaan niin vahvoja bossladyja ja toisaalta tarvitaan enemmän suojelua kuin pikkulapset.

Tiedätkö miksi miehet eivät suojele edes omia tyttölapsiaan? Siksi, koska ovat iskemässä naapurin 12 v. tyttöä.

Oma isäni suojeli minua(tyttöä). Mutta kiva kun kerroit omista isäkokemuksistasi.

Vierailija
246/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.

Varaa ihmeessä terapia-aika. Kohta heilut puukon kanssa, kuten se edellinen palstaseko.

Se menee kohta mamman tissille ja simahtaa. Niin noille uhmaikäisten itkupotkuraivareille tuppaa käymään. Voi pikkuista. 

Haha. En mä teihin fyysisesti koske. Sitä paitsi tyydyttävämpää on musertaa nainen henkisesti. Vielä nautinnoll

Voi miten liikuttavaa fantasiointia, pikkumies. Aloita siitä että käyt vaikka postilaatikolla ilman mammaa huomenna. Siitä se lähtee 👍. 

Vierailija
247/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaameeta :( Johtuuko siitä ettei anneta tarpeeksi vai jostain syystä?

Teineillä ei tätä ongelmaa taida olla mutta meillä Wanhemmilla on...

En toisaalta anna Urpoille enkä rumille rahattomille

Vuosikymmenten kokemus naisista ja seurustelusta heidän kanssaan. Lapset tehty (ei onneksi tyttäriä).

Vierailija
248/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha. En mä teihin fyysisesti koske. Sitä paitsi tyydyttävämpää on musertaa nainen henkisesti. Vielä nautinnoll

Pakko olla sinulle nautinnollisempaa, että joku muu tekee sen, sillä sinä et siihen pysty :)

Vierailija
249/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon munakkaat, pk-seudulla oli vain YKSI naisille suunnattu "oleskelutalo" sellainen johon ei hae pelkästään vävivallan uhrit. Miettikää, koko pk-seudulla vain YKSI. Ja tämäkin LOPETETTIIN vuosia sitten koska ei löytynyt muka rahoitusta. Miehille suunnattuja asuntoloita, oleskelutaloja ja puuhaverstaita on KYMMENITTÄIN joita tuetaan että myös pysyisivät toiminnassa. Joten haistakaapa lemuava sonta. 

Eli sitä esimerkkiä ei tullut, kuten arvasinkin. Miksi et ole perustanut naisille olohuonetta? 

Vierailija
250/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako päällekäistä järjestöä tarvitaan suojelemaan aikuista naista??! Varsinkin kun vapaaehtoisten avulla toimii. Mihin ne rahat menee oikein?

Miksei lapsiin ja lasten suojelemiseen resurssoida läheskään yhtä paljon kuin aikuisten naisten??

Naurettavaa, kuinka varsinkin feministit näkevät naiset puolustuskyvyttöminä vauvoina.

Jep. Toisaalta ollaan niin vahvoja bossladyja ja toisaalta tarvitaan enemmän suojelua kuin pikkulapset.

Tiedätkö miksi miehet eivät suojele edes omia tyttölapsiaan? Siksi, koska ovat iskemässä naapurin 12 v. tyttöä.

Oma isäni suojeli minua(tyttöä). Mutta kiva kun kerroit omista isäkokemuksistasi.

Kiva kun mitätöit uutisista lainattuja todellisia tapahtumia, jotka todella vahingoittavat alaikäisiä tyttöjä. Oletko ruma vai miksi asetut hyväksikäyttäjien puolelle?

Vierailija
251/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo kauan sitten haistattanu sille äm mälle pitkät. Mene sinä sen sijaan töihin, lapseton mätisäkki, ja ole kerrankin hyödyllinen. Tuhlaat resursseja. Sinun kaltaisten loisten takia tulee ilmastonmuutos. Onneksi geeniperimäsi sammuu sinuun. Sinulla on endometrioosi syystäkin.

Se ei oikeasti helpota oloasi, että raivoat täällä tuntemattomille ihmisille. Voit luulla niin, mutta viha syö sisältäpäin. Päästä siitä irti.

Vierailija
252/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?

Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.

Mutta miesvihalla irtoaa sitäkin enemmän. Sitten vielä ihmetellään miksi miehet ei tykkää feminismistä, kun eihän heidän tarvitse muuta kuin luopua ihmisoikeuksistaan ja -arvostaan.

Kerro mistä ihmisoikeuksista ja arvoista miehet joutuvat luopumaan? Kiinnostaa.

En ole tuo jolta kysyt, mutta miehet joutuu luopumaan tasa-arvosta. 

Feminismi on asioiden ajamista naisasialiikkeen näkökulmasta. Se ei ole tasa-arvoa. Ei tietenkään ole. Näemme todella tuhoisan suuntauksen, kun runttaamme sukupuolittunutta, kapeakatseista näkökulmaa muka tasa-arvona.

Meillä monilla naisilla on poikiamme ajateltavana 

Vierailija
253/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo kauan sitten haistattanu sille äm mälle pitkät. Mene sinä sen sijaan töihin, lapseton mätisäkki, ja ole kerrankin hyödyllinen. Tuhlaat resursseja. Sinun kaltaisten loisten takia tulee ilmastonmuutos. Onneksi geeniperimäsi sammuu sinuun. Sinulla on endometrioosi syystäkin.

Viestisi olisi ollut hyödyllisempi lainauksen kanssa. Nyt jäi epäselväksi kuka oli se ä mm ä, joka pääsi vihdoin eroon sinusta. Onnekas nainen hän oli joka tapauksessa :)

Vierailija
254/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei oikeasti helpota oloasi, että raivoat täällä tuntemattomille ihmisille. Voit luulla niin, mutta viha syö sisältäpäin. Päästä siitä irti.

Minusta hän on huvittava. Nauran täällä ihan kippurassa hänen itkupotkuraivarilleen. Ihan parasta viihdettä 😂.

Vierailija
255/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitä esimerkkiä ei tullut, kuten arvasinkin. Miksi et ole pe

Tuli esimerkki. Ja kuka sanoo etten ole perustanut 🥹.

Vierailija
256/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa jää sitten muuta vaihtoehtoa kuin se, että naiset alkaa itse ottamaan vastuuta siitä millaisten miesten kanssa seurustelevat.

Vierailija
257/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tarvitsisi joltain järjestöiltä apuja? Itsenäisten ja vahvojen naisten ei pitänyt olla mitään neitoja hädässä.

Saa apua esim. väkivaltaisen miehen saamiseksi kaltereiden taakse. Se palvelee koko yhteiskuntaa.

Kaltereiden takana on tiedossa vain lomakoti jossa saa täyshuollon tekemättä töitä. Vankeustiomiot ovat lyhyitä koska vankejen ylläpitoon menee hirveät määrät verovaroja.

Vierailija
258/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?

Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.

Mutta miesvihalla irtoaa sitäkin enemmän. Sitten vielä ihmetellään miksi miehet ei tykkää feminismistä, kun eihän heidän tarvitse muuta kuin luopua ihmisoikeuksistaan ja -arvostaan.

En ole tuo jolta kysyt, mutta miehet joutuu luopumaan tasa-arvosta. 

Feminismi on asioiden ajamista naisasialiikkeen näkökulmasta. Se ei ole tasa-arvoa. Ei tietenkään ole. Näemme todella tuhoisan suuntauksen, kun runttaamme sukupuolittunutta, kapeakatseista näkökulmaa muka tasa-arvona.

Meillä monilla naisilla on poikiamme ajateltavana 

Antaisitko jotain konkreettista esimerkkiä, mistä tasa-arvoista miehet joutuvat luopumaan?

Vierailija
259/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina saaneet pärjätä tässä maassa yksin. Kannattaa vain pitää huoli, että itse on lopussa se väkivaltaisempi. 

Vierailija
260/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole

Eli mistä joutuu luopumaan? Pikkasen jäi vielä epäselväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän