Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisyltä ja kriisiavulta viedään rahoitus alta
Suomessa yli puolet naisista on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Nyt sen ehkäisystä ja kriisiavulta aijotaan viedä rahoitus:
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt samanlainen "auttaja/kriisiapu" kuin tuo Mieli ry, jossa kaikki miljoonat meneekin johtajien ja päälliköiden palkkoihin?
On.
Kaupan päälle syyllistetään kaikki miehet joko ahdistelijoiksi ja hakkaajiksi.
Olisiko tälläkin valheella tekemistä alhaisen syntyvyyden kanssa? Murehditaanko tuolla yhdistyneissä miesvihaajissa tälläisiä trivialiteetteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti naiset mielellään rahoittavat tuota tärkeää toimintaa. Ei siihen veronmaksajien rahoja tarvita.
Tuo on muuten erittäin hyvä pointti. Jos tuollaista kriisipalvelua oikeasti tarvitaan, niin naiset ovat varmasti valmiita kustantamaan sen omista rahoistaan ja auttamaan vähävaraisia siskojaan?
Mutta eihän niitä sukupuolia toisaalta ollut tai nainenkin voi vain päättäessään niin olla mies. Mites tämä ei nyt toimikaan?
Sellaista sukupuolineutraalia turvakotia odotellessa. Ai niin meillähän on se jo sille joka vain kehtaa. Jumalaista tasa-arvoa a la vasemmisto.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset pukeutuisi ja käyttäytyisi islamin oppien mukaan, niin naiset olisivat turvassa väkivallalta. Islam suojelee naisia paremmin kuin ateismi tai kristilliset harhaopit.
Ei suojaa väkivallalta se pakkokaapu yhtään, jäljet kyllä kätevästi peittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset pukeutuisi ja käyttäytyisi islamin oppien mukaan, niin naiset olisivat turvassa väkivallalta. Islam suojelee naisia paremmin kuin ateismi tai kristilliset harhaopit.
Mielummin muslimi kuin persu-ukko.
Mieli RY:n kenttäväki, eli se porukka joka oikeasti auttaa ihmisiä, ovat vapaaehtoisia eivätkä saa työstään palkkaa.
Tuo rahoitus puolestaan menee suoraan järjestön byrokraattien taskuihin, ja ne palkat eivät pieniä olekaan.
Koko järjestö toimisi täsmälleen samalla tavalla vaikkei yksikään koko porukan johdosta olisi töissä, koska varsinainen toiminta pyörii vapaaehtoisvoimin.
Kuulen toki mielelläni monellako ihmisellä on tullut parempi mieli siitä että Mieli RY:n johto kuittaa itselleen top 1% palkkaa tässä maassa. Itseäni moinen varojen kuppaaminen kun aidosti vituttaa.
Ymmärrän kyllä hyvin miksi naiset ei luota miehiin, ylipäätään. Miehet eivät edes anna ymmärtää itseään vaan pyörivät kehää, näkemättä mitään ulospääsyä vaikka ovi olisi edessä. Mieleltään sairaita miehiä on, he eivät edes itsekään sitä ymmärrä kuinka kieroja ovat. Eikä kukaan voi heitä auttaa, koska apua he eivät halua. Syyllistävät muita katsomatta peiliin ja ei ota vastuuta siitä, että miksi niin moni nainen ei heihin luota. Se pitää ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.
Kuka sinulle on tehnyt väärin? Haluatko puhua, koska selvästi on paha olla.
Leikitkö terapeuttia?
Woke-feminististä huolipuhetta, tunnemanipulaatiota. Aivopesua.
Tämä on juuri se miesten perimmäinen ongelma. Olette sen itse itsellenne aiheuttaneet kun ette puhu. Piiloudutte verhojen taakse ja supisette jostain salaliitoista, kun kyse on yksinkertaisesta asiasta, että tunteista voi puhua ja mieskin voi itkeä. Opettakaa poikianne ja itseänne ilmaisemaan paremmin näitä, siitä se lähtee - ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuusaihe ja feminisitien yksi lempiteemoista tämä naisiin kohdistuva väkivalta, toki sen naisen euro narratiivin ohessa. Olen tämän sanonut täälläkin sata kertaa ja sanon uudestaan. Naiset kohtaavat keskimäärin ihan yhtä paljon väkivaltaa parisuhteissaa miesten toimesta, kun miehet kohtaavat sitä naisen toimesta. Ero on lähinnä nyansseissa. Naiset kohtaavat hieman useammin lievää väkivaltaa mieheltään ja miehet taas kohtaavat hieman useammin vakavaa väkivaltaa naiseltaan. Yhteen niputettuna väkivaltakokemus parisuhteessa on jopa yllättävän tasan.
Tiedän ettei tuota haluta uskoa, mutta niin se tilastoissa menee. Toki jos väkivaltakokemusta sitten laajentaa yleiselle tasolle ja pois perheväkivallasta, niin sitten miehet ovat heittämällä yliedustettuina väkivallan uhreina ja samalla toki tekijöinäkin. Miehet pieksee toinen toisiaan, milloin nakkikiskalla ja milloin taksijonossa. Mutta kodin seinien sisällä väkivalta jakaantuu käytänn
Ei voi olla totta, että tää yliksen mt-eläkeläinen työntää tätä tuubaa tännekin. Narskunyymi, mitkään tutkimukset ei tue tätä sun misinformaatiotasi. Kyseessä on sun omasta päästä keksimä väite, jota käytät naisvihasi levittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.
Tui tui. Sinua kun pistää nuppineulalla niin ulos tulee vain pierunhajuista ilmaa.
Miehen voi murtaa helposti vain nauramalla sille. Itse monta kertaa nähnyt ja tehnyt. Naiset on kovempaa tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuusaihe ja feminisitien yksi lempiteemoista tämä naisiin kohdistuva väkivalta, toki sen naisen euro narratiivin ohessa. Olen tämän sanonut täälläkin sata kertaa ja sanon uudestaan. Naiset kohtaavat keskimäärin ihan yhtä paljon väkivaltaa parisuhteissaa miesten toimesta, kun miehet kohtaavat sitä naisen toimesta. Ero on lähinnä nyansseissa. Naiset kohtaavat hieman useammin lievää väkivaltaa mieheltään ja miehet taas kohtaavat hieman useammin vakavaa väkivaltaa naiseltaan. Yhteen niputettuna väkivaltakokemus parisuhteessa on jopa yllättävän tasan.
Tiedän ettei tuota haluta uskoa, mutta niin se tilastoissa menee. Toki jos väkivaltakokemusta sitten laajentaa yleiselle tasolle ja pois perheväkivallasta, niin sitten miehet ovat heittämällä yliedustettuina väkivallan uhreina ja samalla toki tekijöinäkin. Miehet pieksee toinen toisiaan, milloin nakkikiskalla ja milloin taksijonossa. Mutta kodin seinien sisällä väkivalta jakaantuu käytänn
Hah hah hah hah mitä valhetta :D
Käypä lukemassa tilastokeskuksen sivut uudestaan: Yksityiskohtaisemmat tarkastelut osoittavat, että naiset kohtaavat yhteiskunnassa useammin toistuvampaa ja vakavampaa väkivaltaa.
Joka päivä on uutisia siitä, kun miehet ovat murtaneet naisten luita tai ottaneet koko hengen. Harvemmin on niitä uutisia, joissa nainen on murtanut miehen luita tai vienyt koko hengen. Levität tahallasi väärää propagandaa ja sekin on yksi naisiin kohdistuvan väkivallan muoto.
Muuttakaa Bulgariaan niin ei tarvitse pelätä naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä äänestettiin, tätä saatiin.
Kyllä. Meillä on naisvihamielisin hallitus koskaan. Jokainen kokoomusta, persuja, kristillisiä tai RKP:tä äänestänyt nainen voisi nyt tuntea piston sydämmessään ja valita seuraavissa vaaleissa jonkun sellaisen puolueen, jolle naisten oikeudet ovat tärkeitä. En ymmärrä, miten RKP:n ja Kokoomuksen liberaalit naiset pystyvät enää olemaan noissa puolueissa.
Suomessa JOKAINEN mies on kokenut noita paitsi sitä seksiahdistelua. Nekin miehet joita on seksiahdisteltu, eivät uhriudu siitä.
Woke-feminististä huolipuhetta, tunnemanipulaatiota. Aivopesua.