Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisyltä ja kriisiavulta viedään rahoitus alta

Vierailija
20.10.2024 |

Suomessa yli puolet naisista on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Nyt sen ehkäisystä ja kriisiavulta aijotaan viedä rahoitus:

https://yle.fi/a/74-20118646

Kommentit (394)

Vierailija
221/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tarvitsisi joltain järjestöiltä apuja? Itsenäisten ja vahvojen naisten ei pitänyt olla mitään neitoja hädässä.

Saa apua esim. väkivaltaisen miehen saamiseksi kaltereiden taakse. Se palvelee koko yhteiskuntaa.

Vierailija
222/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi oletat että meillä olisi niitä alunperin ollutkaan. Kiva huudella sieltä norsunluutornista, mutta kostoksi käyn ulkona pelottelemasaa pimeällä lenkkipolulla pari naista. Tuurilla osut joskus kohdalle.

Pelottelu on teille mielisairaille normaalia käytöstä.

No tuo kirjoittaja tuskin uskaltaa itse poistua edes mammansa kellarista. Tyhä tynnyri kumisee vain vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapajärveläinen yrittäjänainenkin joutuo väkivallan uhriksi, kun pitopalvelun vähemmistöläinen ei antanut seksiä. Samaa on ylo puolet suomalaisista naisista kokeneet, kelatkaa nyt.

Vierailija
224/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tarvitsisi joltain järjestöiltä apuja? Itsenäisten ja vahvojen naisten ei pitänyt olla mitään neitoja hädässä.

Saa apua esim. väkivaltaisen miehen saamiseksi kaltereiden taakse. Se palvelee koko yhteiskuntaa.

Taidat olla aivan helvetin tyhmä? Nuo järjestöt eivät ole estäneet yhtään naista kokemasta väkivaltaa. Sen sijaan auttavat narsisteja pahoinpitelemään omia lapsiaan.

Vierailija
225/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.

Tui tui. Sinua kun pistää nuppineulalla niin ulos tulee vain pierunhajuista ilmaa. 

Vierailija
226/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä kun naiset pelkää. Tämä rohkaisee minua entisestään. Vaikka en pysty lyömään naista, niin olen kuitenkin pnneksi sen verran älykäs että sanoilla ja muilla teoilla voin aiheuttaa naisille kärsimystä. Vihaan suomalaisia naisia ja minulle tuottaa suunnatonta tyydytystä aiheuttaa heille pahaa oloa. Tällä ei ole mitään tekemistä inceliyden kanssa, sillä naisvihanimon täysin kokemusperäistä.

Varaa ihmeessä terapia-aika. Kohta heilut puukon kanssa, kuten se edellinen palstaseko.

Vierailija
227/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi oletat että meillä olisi niitä alunperin ollutkaan. Kiva huudella sieltä norsunluutornista, mutta kostoksi käyn ulkona pelottelemasaa pimeällä lenkkipolulla pari naista. Tuurilla osut joskus kohdalle.

Teille mielisairaille omien sairauksien projisointi om arkipäivää. Olet pedarien sympatisoija.

Vierailija
228/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapajärveläinen yrittäjänainenkin joutuo väkivallan uhriksi, kun pitopalvelun vähemmistöläinen ei antanut seksiä. Samaa on ylo puolet suomalaisista naisista kokeneet, kelatkaa nyt.

So sad.

Vierailija
229/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Miehet ry ON FEMINIStINEN miesjärjestö. Eli älytön vitsi! Miesten päivän ohjelmassa oli miesten haukkumista paskaks ja ymmärryksen miksi naiset vihaa miehiä.

Eli sama kun sovinistit laittais pystyyn naisille järjestön, jossa naiset "saa olla" vapaasti totetuttamassa sovinistien naiskäsitystä. Vapaana toksisesta feminiinisyydestä, pyytelemässä anteeksi ja nöyristelemässä.

Miessakeista en tiedä onko sekin (nykyään) kans joku vastaava... Toivottavasti ei.

Vierailija
230/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle on tehnyt väärin? Haluatko puhua, koska selvästi on paha olla.

Vierailija
231/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa ihmeessä terapia-aika. Kohta heilut puukon kanssa, kuten se edellinen palstaseko.

Se menee kohta mamman tissille ja simahtaa. Niin noille uhmaikäisten itkupotkuraivareille tuppaa käymään. Voi pikkuista. 

Vierailija
232/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Miehet ry ON FEMINIStINEN miesjärjestö. Eli älytön vitsi! Miesten päivän ohjelmassa oli miesten haukkumista paskaks ja ymmärryksen miksi naiset vihaa miehiä.

Eli sama kun sovinistit laittais pystyyn naisille järjestön, jossa naiset "saa olla" vapaasti totetuttamassa sovinistien naiskäsitystä. Vapaana toksisesta feminiinisyydestä, pyytelemässä anteeksi ja nöyristelemässä.

Miessakeista en tiedä onko sekin (nykyään) kans joku vastaava... Toivottavasti ei.

Mitä toimintaa sinusta miehille tulisi järjestää?

Vierailija
233/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se järjestöjen tehtävä ole ketään viedä kaltereiden taakse? Onko näillä omia vankiloita vai miten tuo edes onnistuu? Ja jos noin on niin rahoituksen saamiseksi siitä on tarpeen olla jotakin konkreettista ja mitattavaa näyttöä.

Vierailija
234/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon munakkaat, pk-seudulla oli vain YKSI naisille suunnattu "oleskelutalo" sellainen johon ei hae pelkästään vävivallan uhrit. Miettikää, koko pk-seudulla vain YKSI. Ja tämäkin LOPETETTIIN vuosia sitten koska ei löytynyt muka rahoitusta. Miehille suunnattuja asuntoloita, oleskelutaloja ja puuhaverstaita on KYMMENITTÄIN joita tuetaan että myös pysyisivät toiminnassa. Joten haistakaapa lemuava sonta. 

Annapa yksikin esimerkki verovaroilla maksetusta miesten olohuoneesta?

Eikä teistä voimaantuneista naisista ole sitä itse perustamaan itsellenne? 

Vierailija
235/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tui tui. Sinua kun pistää nuppineulalla niin ulos tulee vain pierunhajuista ilmaa. 

Eikö sinua häiritse omat väkivaltafantasiasi? Perus nainen.

Vierailija
236/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo kirjoittaja tuskin uskaltaa itse poistua edes mammansa kellarista. Tyhä tynnyri kumisee vain vauvapalstalla.

Helpottaako sua ajatella noin? Todellisuudessa sinä olet läski mätisäkki, joka elää verovaroilla ja on makaa lääkittynä sossun maksamassa yksiössä.

Helpottaako sua ajatella noin, pikkumies 🥹?

Vierailija
237/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako päällekäistä järjestöä tarvitaan suojelemaan aikuista naista??! Varsinkin kun vapaaehtoisten avulla toimii. Mihin ne rahat menee oikein?

Miksei lapsiin ja lasten suojelemiseen resurssoida läheskään yhtä paljon kuin aikuisten naisten??

Naurettavaa, kuinka varsinkin feministit näkevät naiset puolustuskyvyttöminä vauvoina.

Jep. Toisaalta ollaan niin vahvoja bossladyja ja toisaalta tarvitaan enemmän suojelua kuin pikkulapset.

Tiedätkö miksi miehet eivät suojele edes omia tyttölapsiaan? Siksi, koska ovat iskemässä naapurin 12 v. tyttöä.

Olet sairaa pedari f-emakko

Noin se uutisissa menee. Vaimo ja lapset kotona ja silti perheen isä hyväksikäyttää nuoria tyttöjä. Ei, en hämmästy yhtään siitä, että päässäsi ei pilkahda minkäänlaista lamppua siitä, että miesten teoissa on vikaa.

Vierailija
238/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toimintaa sinusta miehille tulisi järjestää?

Aivan mitä tahansa muuta kuin feminististä toimintaa, aivan mitä tahansa.

Vierailija
239/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameeta :( Johtuuko siitä ettei anneta tarpeeksi vai jostain syystä?

Teineillä ei tätä ongelmaa taida olla mutta meillä Wanhemmilla on...

En toisaalta anna Urpoille enkä rumille rahattomille

Vierailija
240/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako sua ajatella noin? Todellisuudessa sinä olet läski mätisäkki, joka elää verovaroilla ja on makaa lääkittynä sossun maksamassa yksiössä.

Helpottaako sua ajatella noin, pikkumies 🥹?

Tsot tsot! Tappelu seis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi