Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisyltä ja kriisiavulta viedään rahoitus alta

Vierailija
20.10.2024 |

Suomessa yli puolet naisista on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Nyt sen ehkäisystä ja kriisiavulta aijotaan viedä rahoitus:

https://yle.fi/a/74-20118646

Kommentit (394)

Vierailija
181/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kohtaavat naisia enemmän väkivaltaa. Onko tällä asialla ollut rahoitusta alkuunkaan?

Vierailija
182/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Etuoikeutetuille naisille tekee ihan hyvää laskeutua jalustaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen hurskastelut siitä miten he muka ovat naisten puolella seksuaalirikosten suhteen on ihan samaa populistista valepaskaa kuin kaikki muutkin heidän puheensa. 

Edellinen vasemmistohallitus viittasi kintaalla miesten kokemalle parisuhdeväkivallalle eikä antanut rahoitusta. Missä oli silloin uutisotsikot?

Vierailija
184/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te pöljät äänestitte naisvihamielisiä puolueita. Ottakee silimä kätteen ennen seuraavaa äänestyspäivää. Teille annettiin jopa esimerkkejä peruksien ja kokoomuksen naisvihamielisyydestä, mutta ette ottaneet tosissanne. Itse valitsitte tietoisesti naisia vihaavan hallituksen.

Vierailija
185/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelin KAIKKI ongelmat, jotka seuraavat kokoomusta ja perussuomalaisia äänestämällä ennen vaaleja, mutta ei. Piditte silmiä kiinni ja käsiä korvilla ja hoplotitte onnessanne kuinka köyhät kyykkyyn... Nyt ihmettelette kohta kohdalta miten se nyt noin tuo hallitus O.o

Vierailija
186/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te pöljät äänestitte naisvihamielisiä puolueita. Ottakee silimä kätteen ennen seuraavaa äänestyspäivää. Teille annettiin jopa esimerkkejä peruksien ja kokoomuksen naisvihamielisyydestä, mutta ette ottaneet tosissanne. Itse valitsitte tietoisesti naisia vihaavan hallituksen.

Mutta edellinen miehiä vihaava vasemmistohallitusko oli ok? Sitä parempaa vihaa.

Vierailija
187/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt mitään. Sen sijaan huutelen ja kiroilen naisille kadulla. Haluan heidän tuntevan pelkoa.

Vierailija
188/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt mitään. Sen sijaan huutelen ja kiroilen naisille kadulla. Haluan heidän tuntevan pelkoa.

Ja sitten ihmettelet miksi kukaan ei anna pimskaa...

Vierailija
189/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä inselien hyökkäys tähän ketjuun! Näyttää vain sen että naisviha todellakin elää ja voi hyvin tässäkin maassa. 

Mutta miesvihaa et tietenkään näe siinä että edellinen vasemmistohallitus salli miehiin kohdistuvan parisuhdeväkivallan?

Vierailija
190/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin kohdistuvasta väkivallasta keskustelu yritetään ilmeisesti vaientaa poistamalla aloitukset jotka käsittelee aihetta.

Tämä aloitus oli ensimmäinen jota ei ole poistettu. Aihe on ilmeisen arka ja vaikea suomalaisille.

En usko, että aihe on syy poistoille vaan se, että keskustelu menee niin nopeasti niin ala arvoiseksi, tällä palstalla kun ei mistään pystytä keskustelemaan asiallisesti. Nopeasti ilmestyy ne "trollit" joiden ainoa tarkoitus on saada riita aikaiseksi, sitten keskusteluun liittyy kaikkia miehiä vihaavat naiset, joille tuo riittää todistamaan, että kaikki miehet todella on hirviöitä ja sen jälkeen riitaan osallistuu miehet joilla menee tunteisiin tuo kaikkien miesten vihaaminen, oikeasti pahojen ihmisten tekojen takia ja sen jälkeen ketju meneekin jo poistoon. Mua hämmentää tuo, että tosiaan yli puolet suomalaisista naisista on joutunut kohteeksi, tuntuu

Mua hämmentää, miten joku pitää tuota liioiteltuna. Itse jouduin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi useasti jo ennen kuin täytin 15 vuotta.

Vierailija
191/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?

Vierailija
192/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mua hämmentää, miten joku pitää tuota liioiteltuna. Itse jouduin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi useasti jo ennen kuin täytin 15 vuotta.

Koska  kaikkien miesten mielestä se on normaalia miehen käytöstä. Olen seurannut palstoja kotimaassa ja ulkomailla siitä asti, kun niitä on ollut ja sama ilmiö on kaikkialla maailmassa. Noin 20 vuoden välein löydät yhden miesoletetun kommentin, jossa hän on naisten puolella. Kaikki muut syyllistävät naista ja TYTTÖÄ.

(ja sekin varmaan nainen, joka on vaihtanut sukupuoltaan.)

Vierailija
193/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit ry, Miesten tasa-arvo ry, Miehet ry, esmes. Mutta ininät sikseen, muutakin tekemistä.

Yksikään ei saa verovaroista rahoitusta. Miksi naisjärjestöt ei voi tulla toimeen omillaan?

Täh? Ainakin Miessakit ry saa satoja tuhansia euroja stea-avustuksia.

Vierailija
194/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua hämmentää, miten joku pitää tuota liioiteltuna. Itse jouduin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi useasti jo ennen kuin täytin 15 vuotta."

Odotat sympatiaa miehiltä? Kuka on tekijä? Mies. Et tule koskaan saamaan sympatiaa heiltä, jotka tekevät sitä. Sama, kun odotat varkaan säälivän uhriaan. Lopetamme tässä nyt varastelun, kun tulikin paha mieli uhrin puolesta.. Älä unta nää.

Vierailija
195/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta 2017 Stea-avustuksia 

Haettu yhteensä:13 746 242 €

Myönnetty yhteensä: 10 728 843 €

Vierailija
196/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua hämmentää, miten joku pitää tuota liioiteltuna. Itse jouduin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi useasti jo ennen kuin täytin 15 vuotta."

Odotat sympatiaa miehiltä? Kuka on tekijä? Mies. Et tule koskaan saamaan sympatiaa heiltä, jotka tekevät sitä. Sama, kun odotat varkaan säälivän uhriaan. Lopetamme tässä nyt varastelun, kun tulikin paha mieli uhrin puolesta.. Älä unta nää.

En todellakaan odota miehiltä sympatiaa enkä empatiaa. Tiedän paremmin.

Vierailija
197/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miessakit tuskin on mikään aito miesjärjestö vaan feministien peitejärjestö joka sabotoi miesten oikeuksien ajamisen.

Vierailija
198/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.

Vierailija
199/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa tekemään rakentava hankehakemus. Misogynistisillä meemeillä ei avustuksia irtoa.

Mutta sen sijaan midandristisilla hakemuksilla avustukset rullaa heti varsinkin jos vasemmisto ja vihreät on vallassa.

Vierailija
200/394 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että syntyvyys on saatava nousuun, mutta hallituksen toimet ajaa itsetuhoisuuden partaalle. Tämä on sairain hallitus ikinä!

Tämä hallitus ei suo minkäänlaista apua. Mä en voi käsittää tätä sairasta politiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi