Elämä on tylsää ja muutenkin huonompaa ilman päihteitä
Olen reilut 10 vuotta ottanut parit muutaman kerran viikossa alkoholia + kunnon kännit 2 kertaa kuussa.
Selvinpäin elämä on nautinnollista lähinnä urheillessa ja pelatessa (esim
pleikkari ja korttipelit), mutta ilman noita ns. himoaktiviteetteejä tylsistyn välittömästi ja se on syy miksi pajautan elämän mukavammaksi.
Nyt olen alkanut pohtia, että onko meidän edes tarkoitus olla käyttämättä näitä iloa elämään tuovia "aineita"?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset jotka kykenevät elämään täällä tässä maassa pimeydessä vaeltaen selvinpäin ovat onnekkaassa asemassa mielestäni. Itse en ole noin onnekas tarvitsen olutta ja yrttiä et selviin teidän kanssa jotenkin. Ei mun ois pitäny syntyy tänne...aivan jonnekin muualle kuulun. Suomalaisuus näkyy passissa, mutta reviiri ei ole koskaan ollut oikea. Te tulette tapattamaan minut jos en pääse täältä pois. Päästäkää mut ulos nöyrin pyyntöni on.
Ei tämä kovin onnelliselta näytä. Yli puolimiljoonaa syö mielialalääkkeitä. Siihen päälle rauhoittavat lääkkeet, alkoholi ja huumeet. En sano suomalaisia onnelliseksi kansaksi. Melkein tekisi mieli sanoa kroonisesti ahdistuneeksi ja masentuneeksi kansaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset jotka kykenevät elämään täällä tässä maassa pimeydessä vaeltaen selvinpäin ovat onnekkaassa asemassa mielestäni. Itse en ole noin onnekas tarvitsen olutta ja yrttiä et selviin teidän kanssa jotenkin. Ei mun ois pitäny syntyy tänne...aivan jonnekin muualle kuulun. Suomalaisuus näkyy passissa, mutta reviiri ei ole koskaan ollut oikea. Te tulette tapattamaan minut jos en pääse täältä pois. Päästäkää mut ulos nöyrin pyyntöni on.
Eihän kenenkään pitänyt syntyä tänne. Vastuuttoman seksin tuloksia olemme kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään pitänyt syntyä tänne. Vastuuttoman seksin tuloksia olemme kaikki.
Vastuullisuus kasvaa koko ajan kun syntyvyys laskee. Onhan siinä pointti kun ei halua muiden joutuvan kärsimään elämästä.
Mua ei haittaa muiden pellit-seis- sekoilut. Itse en ota.
No jos niistä saa hyvää mieltä. On ihmisiä, minä muiden muassa, ettei niin sanotusti mene päähän. Motoriikka toki huononee. Eipä ole mitään iloa käyttää, kokeiltu on.
Miksii alkoholia myydään vaikka se aiheuttaa sairauksia ja kaikkea väkivaltaa ja lasku on miljardeja veronmaksajille.