Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka montaa ystävää sinulla on?

Vierailija
20.10.2024 |

Määrittelisin ystäväksi ehkä sellaisen, jonka kutsuisin omiin häihin.

Minulla on muutama ystävä/kaveri, mutta ei oikein ketään, jonka kanssa tuntisin syvää ystävyyttä. Sellaista, missä pystytään jakamaan kaikki.

Hyvistä ihmisistä olen koittanut pitää kiinni, vaikka elämä onkin kuljettanut osaa kauemmas ja yhteydenpito on vähentynyt. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää yhtään ystävää, tuttavia löytyy. Kaipaisin ystävää viestinvaihtoon, jakamaan ajatuksia kaikesta - vastavuoroisesti. Tapailemaan olen todella huono.

Vierailija
2/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että monet pitävät kaverisuhteitaan yllä vain somessa. Itse jätin facen vuosia sitten ja kaipaisin sellaisia ihmisiä jotka haluavat viettää kanssani aikaa ja tehdä muutakin kuin tykätä instakuvista tai pitää yllä jotain turhia snapchat streakkeja... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani, eli 1. M28

Vierailija
4/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ystävä

Tapaamme muutaman kerran vuodessa. Whatsappilla viesteillään väliaikoina.

N67

Vierailija
5/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani, eli 1. M28

Kutsuisitko kissasi häihisi?

Vierailija
6/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme hyvää ystävää, joista olen onnellinen.

Vierailija
7/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissani, eli 1. M28

Se olisi bestman 

Vierailija
8/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.

2 kissaani, koirani sekä yksi ihminen jonka olen tuntenut jo 25 vuotta.

Vierailija
9/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama sellainen jotka ovat ehkä ystävän ja kaverin rajamailla ja heidät kaikki kutsuisin jos olisi esim. häät.

Minulla oli aiemmin myös paras ystävä jonka kanssa ystävyys lopahti vuosikymmenien ystävyyden jälkeen. Toivon että löytäisin vielä ystävän tai parikin joiden kanssa olen samalla aaltopituudella. 

Vierailija
10/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissani, eli 1. M28

Japanissa myydään shiromukuja kissoille ja koirille, niin tottakai ottaisin kissani mukaan Japaniin, jos menen joskus naimisiin. M28

Vierailija
11/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään.

Elämä vienyt erilleen ja joskus vanhoja kavereita nähdessä ollaan lähinnä vain kiusallisen vaivautuneita.

M49

Vierailija
12/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sisaristani, kaivattuni,pari muuta sukulaista, 5 kaveria. Tunnen paljon immeisiä mutta vain edellämainitut kutsuisin.

Vierailija
13/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ystävää joiden kanssa viestitelen, soittelen tai tapaan vähän useammin, mutta laskujeni mukaan 14 pitäisi kutsua (puolisoineen) koska toisinaan ollaan yhteydessä tai kuuluvat isompaan kaveriporukkaan, jonka tapaamisissa nähdään. Pari kutsuisin ainoastaan siksi että kuuluvat ryhmään. Välillä unohdan olla kiitollinen ystävistä kun ollaan kuitenkin niin erilaisia ja kaikissa meissä on omat valuvikamme. Joskus tekisi mieli eristäytyä kaikista, mutta tunne menee ohi. Hyvä että on verkostoa, ja tiedän että jos jollain meistä olisi hätä, niin ystäviltä saisi apua. Kaikki ovat useiden vuosien takaa. Sukulaisia tulisi häihini paljon vähemmän.

En edes tajunnut että kavereita on noin monta, kun olen kuitenkin perusluonteeltani introvertti ja kotihiiri joka vihaa ihmisiä. Pitäisin mieluiten yhteyttä soittelemalla.

Vierailija
14/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani 

Vierailija
15/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ystävää.

Vierailija
16/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Joskus on ollut, mutta en osaa pitää ystäviä, tai jokin minussa saa ystävät kaikkoamaan. Pärjään kyllä hyvin ilmankin. N64

Vierailija
17/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi ystävää joiden kanssa viestitelen, soittelen tai tapaan vähän useammin, mutta laskujeni mukaan 14 pitäisi kutsua (puolisoineen) koska toisinaan ollaan yhteydessä tai kuuluvat isompaan kaveriporukkaan, jonka tapaamisissa nähdään. Pari kutsuisin ainoastaan siksi että kuuluvat ryhmään. Välillä unohdan olla kiitollinen ystävistä kun ollaan kuitenkin niin erilaisia ja kaikissa meissä on omat valuvikamme. Joskus tekisi mieli eristäytyä kaikista, mutta tunne menee ohi. Hyvä että on verkostoa, ja tiedän että jos jollain meistä olisi hätä, niin ystäviltä saisi apua. Kaikki ovat useiden vuosien takaa. Sukulaisia tulisi häihini paljon vähemmän.

En edes tajunnut että kavereita on noin monta, kun olen kuitenkin perusluonteeltani introvertti ja kotihiiri joka vihaa ihmisiä. Pitäisin mieluiten yhteyttä soittelemalla.

Pakko lisätä, että noin 10 hengen nuoruudenystävien porukan yhdessä pysyminen ei ole minun ansiotani. Minä roikun mukana ja osallistun tapaamisiin tai kysyn seuraa johonkin tapahtumiin, mutta en koskaan järjestä mitään ihmeempää tai pidä suoraan yhteyttä porukan etäisempiin kavereihin. Minulla on ollut tuuria että olen porukassa jota aktiivisemmat pitävät koossa. Oma panokseni ystävyyssuhteiteisiin on pitkälti se että kävelylenkillä soittelen ihmisille.

Tuorein ystävyyssuhteeni on kai 8 vuoden takaa, monet ihan lapsuudenkavereita peruskouluajoilta yli 30 vuoden takaa. Jos menettäisin kaikki ystäväni, menisi varmasti monta vuotta että saisin uusia. En edes tiedä mistä niitä etsisin. Voin hyvin eläytyä tilanteeseen että kissa olisi ainoa ystäväni.

Vierailija
18/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissani, eli 1. M28

Kissa kutsui minut ristiäisiinsä...

Vierailija
19/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi. Kavereita on ehkä parikymmentä.

Vierailija
20/83 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihanaa ystävää, ns. tuttavia on tietenkin enemmän. Olen ystävistäni kiitollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi