Yritin pyytää miestäni mukaan. Meillä on tulossa ero. Olen tullut allergiseksi sähkölle enkä voi enää asua kaupungissa.
Olen ostanut säästöilläni 40 000 pienen mökin kaukaa korvesta lammen rannalta. Ei sähköä 7 km säteellä. Yritin, että mies lähtee mukaani, mutta ei suostu. Väittää, että olen seonnut päästäni.
Mies haluaa jäädä kaupunkiin. Onko mitään keinoa miten saisin hänet suotuteltua mukaan?
Kommentit (138)
Saitko tämän idean Better Call Saulista?
Provoiluahan tämä mutta on näitä mt ongelmaisia nähty.
Sähköalgerian takia ap kyhänny alotuksen ajatuksen voimalla kun ei voi koskea mihinkään missä on sähköt.
Vierailija kirjoitti:
Sähköallergia on tutkimusten perusteella ihan potaskaa, nämä "potilaat" eivät saaneet sokkokokeessa mitään oireita kun sähkövirtaa johdettiin koehenkilön huoneeseen. Paskapuhetta!
Niin. Voihan se olla psykosomaattisia, mutta se on silti totta. Keho reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Inhottavaa kun lämpö ja valo ovat säteilyä ja pitää istua pimeässä absoluuttisessa nollalämpötilassa.
Vierailija kirjoitti:
Päänvikaisten i d i o o t t i e n selittelyä koko allergia.
Miksi moinen aggressio? Onko se jotenkin sinulle vaikeaa tai haitallista, jos joku oireilee?
Me vaan ollaan erilaisia.
Jotkut saa tuollaisia aggressio-oireita, jos joku kokee erilailla kuin hän. Huomaatko? Sinä saat tuollaisen vauhdin siitä, että joku on allerginen eri asioille kuin sinä.
Jos olisin ap:n mies, suostuisin lennosta eroon. Ei siinä etten voisi asua korvessa pienessä mökissä, vaan siksi että kumppanin mt-ongelmat ei parane eristyksissä vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköallergia taitaa olla sukua hajuallergialle. Jotkut eivät siedä mitään hajuja eikä tuoksuja, mutta eivät ole allergisia esim. ruuantuoksuille, kukkien tuoksuille, kahvin tuoksuille (paahtimo työmatkan varrella), syksyn ja suon tuoksuille jne. Valikoivaa allergiaa.
Jotkut on allergisia koirille, muttei kissoille tai hevosille. Jotkut on allergisia saksanpähkinöille, muttei maapähkinöille. Varmaan ihan turhasta valittavat, ei noin kyl voi olla? Huijaavat kumminkin?
On noi allergiat kyllä jänniä.
On vähän eri asia olla allerginen jollekin tietylle valkuaisineelle/proteiinille/yms kuin kaikille valkuaisaineillwe/proteiineille/yms ja sakasanpähkinällä ja maapähkinällä ei ole mitään yhteistä, maapähkinä on hernekasvi ja saksanpähkinä on jalopähkinä.
Mutta
Jos joku on allerginen sähkölle, hän on allerginen omille aivoilleen. Aivojen toiminta perustuu sähköön.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taas mainio tilaisuus mainostaa sähköltä suojaavaa maadotuskeppiäni. Valmistettu kotimaisesra pajusta ja saat sen edullisesti hintaan 100 € + postikulut.
Onko siihen jo olemassa appsia?
Laita kelmua päähän, niin ei sähkö häiritse. Foliota ei kannata käyttää, se johtaa sähköä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jatkuva säteily kellekään hyvää tee... Esim tuttu kirurgi sano että 20 viime vuoden aikana on aivokasvaimet räjätäny käsiin ja ne on yleensä oikealla puolella siinä missä kännyä pidetään...
Juurihan on valmistunut ensimmäinen pitkittäistutkimus, jossa kävi ilmi, ettei kännykän pitäminen korvalla saati sen lataaminen vaikka vuorokauden ympäri pään vieressä aiheuta ihmiselle yhtikäs mitään.
Entä jos pitää kännykkää poikittain? Rotillako tämä mahtitutkimus toteutettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, sain aina migreenin lähikaupan pakastealtaalla. Aina. En tiedä vieläkään mikä tämän aiheutti, sähköä olen epäillyt. Kun kauppa uudisti pakastealtaansa, tämä ongelma katosi. Outoa. Tämän migreeniongelman jälkeen olen aina suhtautunut suurella epäluulolla pakastealtaisiin ja muihin isoihin sähköisiin laitteisiin, mutta onneksi nykyisin tällaiset asiat eivät laukaise migreeniä.
KYLMYYS SEN AIHEUTTI, EI SÄHKÖ
Anna nyt toisen pitää pakasteallassyndroomansa. Tämähän tunnetusti koskee vain vanhoja pakastealtaita, koska vanhat pakastealtaat käyttävät tietenkin vanhaa sähköä ja se on todistettavasti ollut paljon allergisoivempaa kuin nykyinen sähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänvikaisten i d i o o t t i e n selittelyä koko allergia.
Miksi moinen aggressio? Onko se jotenkin sinulle vaikeaa tai haitallista, jos joku oireilee?
Me vaan ollaan erilaisia.
Jotkut saa tuollaisia aggressio-oireita, jos joku kokee erilailla kuin hän. Huomaatko? Sinä saat tuollaisen vauhdin siitä, että joku on allerginen eri asioille kuin sinä.
Sillä on ihmisallergia, kandee muuttaa k o r p e e n.
Miksi mies muuttaisi kanssasi jos olette eroamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, sain aina migreenin lähikaupan pakastealtaalla. Aina. En tiedä vieläkään mikä tämän aiheutti, sähköä olen epäillyt. Kun kauppa uudisti pakastealtaansa, tämä ongelma katosi. Outoa. Tämän migreeniongelman jälkeen olen aina suhtautunut suurella epäluulolla pakastealtaisiin ja muihin isoihin sähköisiin laitteisiin, mutta onneksi nykyisin tällaiset asiat eivät laukaise migreeniä.
KYLMYYS SEN AIHEUTTI, EI SÄHKÖ
Jos se oli kylmyys, niin eikö kaiken järjen mukaan Suomen talven sitten olisi pitänyt, ja yhä pitäisi, aiheuttaa jokapäiväistä migreeniä? -20 on aika mojova tunne vasten kasvoja ja nenäonteloita.
Jos täällä järjen mukaan elettäisiin, tätäkään keskusteluketjua ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen sähkövirralle. En saa pahoja oireita ladatusta puhelimen akusta, mutta oireilen kyllä jos puhelin on latauksessa vieressäni. Aion kyllä puhelimestakin luopua, kun lähden korpeen.
Ap
Ei tietenkään sometus aiheuta sulle mitään oireita, mutta töissä tuskin voit vastata puhelimeen ja olet todennäköisesti työtön
Pitääkö sinulle tavata sana säh kö vir ta. Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Just ei löydy paikkaa, jossa et altistui voimakkaalle maapallon omalle sähkökentälle puhumattakaan kosmisesta säteilystä.. ihmisten luoma sähkö on pientä siihen verrattuna
Eikös se yksikin tollo väittänyt lehdessä, että parantui sähköallergiastaan kehittämällä limbistä järjestelmäänsä Toinen taas homeallergiastaan että ei muuta kuin käymään keskusteluja oman limbisen aivo-osansa kanssa.. juttele sille mukavia, niin parannut vaikka mistä.
Hmm. En ymmärrä, miten tuo liittyy aapeen valintaan.
Kuulostat kovin yksoikoselta. Päättelet, että henkilön A ongelmat ovat olemattomia, kun tuntematon henkilö B tekee jossakin jotakin?
Vierailija kirjoitti:kasvata salviaa ja polta sitä suitsukkeena. Aura muuttsa muotoaan ja alat sietämään sähköä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessähän kaikki toimii sähköllä, myös aivotoiminta. Ap on tullut allergiseksi ajattelulle, ja se näkyy.
Ihmisen biosähkökenttä ja aurakenttä on vähän erilainen. Ja muu taajuus ja sähkö muuta. Jos on samaa jossain niin en sitten tiedä. Vaatteet ja laitteet sähköisiä viileään aikaan.
Biologisen materian aura on todistettu, joten on uskottavaa, että sähkö vaikuttaa auran muotoon.
Lähde?
Tämähän on miehen kyhäämä provo.