Pääset ilmaiseksi yksin valitsemaasi hotelliin yöksi. Minne menet?
Ei tarvitse lähteä sieltä minnekään, koska diiliin kuuluu 50 e edestä huonepalvelua.
Eli mihin hotelliin menisit? Matkoja ei makseta.
Kommentit (78)
Miksi mä haluaisin olla vain huoneessa jos saisin valita minkä tahansa hotellin?
Hotelli Haven Helsingissä, Shangri-la hotellit missä tahansa Aasiassa, Grand Hotel Vilnius Curio, Hotel Bretagne Ateena. Noihin voisin mennä uudelleen koska tahansa
Ja monta muuta aina ihanista agriturismoista luxushotelleihin.
50e? Mihin tarkoitukseen? Ei se riitä edes samppanjaan??
Menisin Lapland hotelliin. Mutta en haluaisi olla pelkästään siellä, kävisin jossain kivassa paikassa syömässä. Ja aamupalalle menisin ehdottomasti hotellin omaan ravintolaan, en haluaisi sitä huonepalveluna.
Missä se hotelli saa olla?
Roomaan lähtisin heti mutta ei nuo AP:n hinnat riitä mihinkään 50 euroa riittäisi yhteen vesilasiin 😳
Olen ollut Kämpissä, joten kokeilisin Havenia.
Menisin lähimpään hotelliin, jossa on huoneissa kylpyamme. En välitä mistään muista ominaisuuksista, mutta kuuma kylpy omassa rauhassa olisi kiva. En jaksanut googlata kaikkia hotelleja, mutta Verso Jyväskylän keskustassa olisi 15 minuutin bussimatkan päässä.
Mariaan, jos oltava Suomessa. Euroopassa menisin ehkä Claridges tai Ritz Paris. Yhden ilmaisen yön takia en nyt lähtisi Plazaan.
VALO.
Mutta vain jos matkat maksetaan tai jos saisikin yöpyä kaksi yötä ja kaikilla ruuvilla ja kattosaunalla.
Vierailija kirjoitti:
Menisin lähimpään hotelliin, jossa on huoneissa kylpyamme. En välitä mistään muista ominaisuuksista, mutta kuuma kylpy omassa rauhassa olisi kiva. En jaksanut googlata kaikkia hotelleja, mutta Verso Jyväskylän keskustassa olisi 15 minuutin bussimatkan päässä.
Miksi et hommaa ammetta kotiisi? Minä olen ostanut jo kolmeen peräkkäiseen asuntoon.
En viitsisi nähdä vaivaa mennä minkäänlaiseen hotelliin yhdeksi yöksi. Kotona on kivempaa.
New Yorkissa jossain, ne on niin kalliita muuten. Muut yöt sitten hostelissa.
Menisin kokeilemaan Aulangon scandicia. Ihan vain nähdäkseni, miten ne huonolla asenteellaan onnistuu pilaamaan ilmaismajoituksenkin.
Tampereen Torniin. Se on hiljaisin hotelli, missä olen ikinä ollut. Ei pihaustakaan muista huoneista, käytävältä tai hisseistä. Ainoa miinus on, että missään huoneessa ei ole omaa saunaa. Huonepalveluun pitäisi kyllä varata rutkasti enemmän rahaa.
Yhteen tiettyyn maahan ja sen tiettyyn kaupunkiin.
Tosin siellä on nykyään HIRVEÄSTI kimppaveneilijöitä. En kyllä tiedä missä, varmaan makailee pitkin rantoja ja katuja odottaen eurooppalaista palvelua. >puistatus<
Hotelli Tammer? Mikä on Forenom Aparthotel Tampere Kaleva?