Pääset ilmaiseksi yksin valitsemaasi hotelliin yöksi. Minne menet?
Ei tarvitse lähteä sieltä minnekään, koska diiliin kuuluu 50 e edestä huonepalvelua.
Eli mihin hotelliin menisit? Matkoja ei makseta.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Haven Helsingissä, Shangri-la hotellit missä tahansa Aasiassa, Grand Hotel Vilnius Curio, Hotel Bretagne Ateena. Noihin voisin mennä uudelleen koska tahansa
Ja monta muuta aina ihanista agriturismoista luxushotelleihin.
50e? Mihin tarkoitukseen? Ei se riitä edes samppanjaan??
No ruokaan tietenkin, ettei tarvitse lähteä huoneesta. Ap
Mitä ruokaa sä kuvittelet saavasi hotellissa 50eurolla? :D
Yhdeksi yöksi sen pitäisi olla hotelli Suomessa, joten valitsisin varmaan uuden Grand Hansan Helsingistä. Mariassakaan en ole käynyt, joten se voisi olla toinen vaihtoehto. 50 euroa "huonerahaa" ei kyllä riitä mihinkään, jossain Sokoshotellissa S-ryhmän omaan viini- tai skumppapulloon. Yleensä hotelliin mennään yöpymään, vapaa-aika vietetään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Menisin kokeilemaan Aulangon scandicia. Ihan vain nähdäkseni, miten ne huonolla asenteellaan onnistuu pilaamaan ilmaismajoituksenkin.
Miten niin? Mä oon ollut tuolla useasti ja ihan hyvä palvelu ollut. Tosi kiva hotelli!
Devil's Mine Hotel vois olla hauska 👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Haven Helsingissä, Shangri-la hotellit missä tahansa Aasiassa, Grand Hotel Vilnius Curio, Hotel Bretagne Ateena. Noihin voisin mennä uudelleen koska tahansa
Ja monta muuta aina ihanista agriturismoista luxushotelleihin.
50e? Mihin tarkoitukseen? Ei se riitä edes samppanjaan??
No ruokaan tietenkin, ettei tarvitse lähteä huoneesta. Ap
Mitä ruokaa sä kuvittelet saavasi hotellissa 50eurolla? :D
Viimeksi sain kun kävin. Ap
Olisin kotona.
Mitä hemmetin ihmeellistä jossain hotellivuoteessa nukkumisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Asun työn takia hotelleissa kymmeniä vuorokausia vuodessa. Noilla ehdoilla en lähtisi yhtään mihinkään.
Sama. Yhdeksi yöksi en ole kiinnostunut matkustamaan yhtään mihinkään, eikä ajanvietto hotellissa innosta, oli kyseessä luksushotelli tai ei.
Jos olisi pakko, niin menisin Helsingin Scandic Grand Centraliin, koska se on kodin lähellä ja mua kiinnostaa nähdä millaiseksi rakennus on remontoitu. Haluaisin huoneen, jossa on kunnollinen oleskelutila. Tilaisin aamiaisen huoneeseen, toivottavasti se olisi Scandicissa mahdollista.
Se huone, joka Kevinillä on Yksin kotona kakkosessa olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Menisin Lapland hotelliin. Mutta en haluaisi olla pelkästään siellä, kävisin jossain kivassa paikassa syömässä. Ja aamupalalle menisin ehdottomasti hotellin omaan ravintolaan, en haluaisi sitä huonepalveluna.
Käsittämättömän ylihintaisia ja tunkkaisia paikkoja turisteille. Mä ottasin ihan vaan jonkun Scandicin ylemmän hntaluokan huoneen
Menisin johonkin sellaseen lasi-igluun tai vastaavaan, mahdollisimman korpeen missä ei oo valosaastetta. Totta kai talvella ja saisi olla kipakka pakkanen, että tähdet näkyisivät mahdollisimman hyvin. Sit vaan makoilisin siellä ja kattelisin tähtiä, joisin teetä ja olisin rento.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Torniin. Se on hiljaisin hotelli, missä olen ikinä ollut. Ei pihaustakaan muista huoneista, käytävältä tai hisseistä. Ainoa miinus on, että missään huoneessa ei ole omaa saunaa. Huonepalveluun pitäisi kyllä varata rutkasti enemmän rahaa.
Miten niin ei ole saunaa? Oltiin muutama vuosi sitten tuolla siinä 24. kerroksen sviitissä ja kyllä siellä oli sauna.
Oscar Wilden huone Hôtel d'Alsace (nykyään LHôtel), Pariisissa.
Four Seasons George V Pariisissa.
Kakola Turussa, siellä joku parveekkeellinen sviitti. Sen kauemmas en yhden yön vuoksi jaksaisi lähteä.
Vähän harmittaisi kyllä jos huoneesta ei saisi poistua, mutta viihtyisin kyllä yhden illan/yön oikein mainiosti omassa seurassa leväten :)
Mulla on ollut onni majoittua työreissuilla aina 4-5* hotelleissa, lomille en minäkään koskaan mene hotelliin ellei nyt ole vain 1-2 vrk jossain duurkaupungissa.
Mutta toki jos ilmaisen yön saisin, menisin.