Pääset ilmaiseksi yksin valitsemaasi hotelliin yöksi. Minne menet?
Ei tarvitse lähteä sieltä minnekään, koska diiliin kuuluu 50 e edestä huonepalvelua.
Eli mihin hotelliin menisit? Matkoja ei makseta.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
VALO.
Mutta vain jos matkat maksetaan tai jos saisikin yöpyä kaksi yötä ja kaikilla ruuvilla ja kattosaunalla.
Ruuvilla? Mihin tarvitset ruuveja hotellissa?
En myöskään ymmärrä miksi joku haluaa mennä suomalaiseen toimistohotelliin jos saa valita kaikista maailman hotelleista. Täytyy olla todella näköalaton.
Johonkin puumajaan, luxustelttaan tai kelluvaan igluun tms missä viihtyisi katselemalla maisemia. Tai tosi korkealla olevaan kaupunkihotellin huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluaisin olla vain huoneessa jos saisin valita minkä tahansa hotellin?
No usein sitä on niin loppu, että haluaa vain hiljaisuutta ja lepoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Haven Helsingissä, Shangri-la hotellit missä tahansa Aasiassa, Grand Hotel Vilnius Curio, Hotel Bretagne Ateena. Noihin voisin mennä uudelleen koska tahansa
Ja monta muuta aina ihanista agriturismoista luxushotelleihin.
50e? Mihin tarkoitukseen? Ei se riitä edes samppanjaan??
No ruokaan tietenkin, ettei tarvitse lähteä huoneesta. Ap
Valitsen hotellin aina yksin. Ei hotellin valitseminen olen niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä haluaisin olla vain huoneessa jos saisin valita minkä tahansa hotellin?
No usein sitä on niin loppu, että haluaa vain hiljaisuutta ja lepoa. Ap
Sinä ehkä olet, mutta ei normaali ihminen joka lähtee viikonloppulomalle hotelliin.
Meren rannalle missä parveke, ihailen merta. Kait sieltä voi poistua rannalle ja luontoon kävelelylle =)
Hotel Katajanokka Helsinki, Hostel S/s Bore Turku tai Scandic Aulanko Hämeenlinna.
Joku hotelli täältä kotikaupungista, niin ei ole pitkä matka kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kalastajatorpalle!
Minullekin tuli tuo mieleen.
Hotelli Haveniin Helsingissä. Yhden yön vuoksi en kauemmas lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen hotellin aina yksin. Ei hotellin valitseminen olen niin vaikeaa.
En ymmärrä kommenttia. Onko mahdoton ajatus, että ketjulla olisi puhdas viihdearvo? En minä itselleni mitään kysele. Ap
Asun työn takia hotelleissa kymmeniä vuorokausia vuodessa. Noilla ehdoilla en lähtisi yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Haven Helsingissä, Shangri-la hotellit missä tahansa Aasiassa, Grand Hotel Vilnius Curio, Hotel Bretagne Ateena. Noihin voisin mennä uudelleen koska tahansa
Ja monta muuta aina ihanista agriturismoista luxushotelleihin.
50e? Mihin tarkoitukseen? Ei se riitä edes samppanjaan??
No ruokaan tietenkin, ettei tarvitse lähteä huoneesta. Ap
No en mä hotellissa suostuisi mitään club-sandwichiä tai pasta-annosta syömään??
Muuta tuskin saa. 150 riittäisi 3 ruokalajiin ja lasilliseen viiniä. Lounaaseen ei enää jäisi rahaa, toivottavasti aamiainen sisältyy!?
Kun ei matkoja makseta, valinta on hotelli kävelymatkan päässä kotoa. Sanotaan nyt vaikka Pöllöwaari. Sitä on kehuttu kovasti.
Johonki Taekkiläiseen sexhostelliin tietenkin.