Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se Kjell Westön palkittu kirja oikeasti hyvä?

Vierailija
09.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kylläkään ole mikään helppolukuinen kirja. Kannattaa aloittaa lukemisharrastus jostain helpommasta, jos et ole paljon lukenut.

Vierailija
2/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin helppo lukuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika synkeitä, mutta helppolukuisia kylläkin. Ihan ok kirjoja ollut, ei elämää mullistavia kuitenkaan. Nyt jonotan kirjastosta tuota uusinta.

Vierailija
4/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen syntyperäinen stadilainen ja isovanhemmatkin ovat eläneet nuoruuttaan täällä juuri kuvattuna ajanjaksona, se teki kirjasta vieläkin kiinnostavamman, sillä isovanhempani ovat olleet mukana monissa kirjan miljöissä ja " tapahtumissa" .

Vierailija
5/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittari, jolla voi melko nopeasti todeta onko joku kirja hyvä vai ei. Kaikki nyt hankkimaan objektiivisia makumittareita! Hobby Hallissa on just tarjouksessa. Sittenpähän selviää idolitkin sun muut.

Vierailija
6/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on menossa Leijat helsingin yllä, ja se tuntuu hiukan hankalalta lukea. hyppelee niin paljon pitkin tarinaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi