Kuka kadonnut olisi voinut löytyä toholammilta?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pohjois-pohjanmaalta kadonn se joku vaihto-oppilas?
Kokkolastahan katosi se miespuolinen vaihto-oppilas 1-2vuotta sitten. Kokkola on myös lähellä Toholampea
Löytyi suntista mihin oli päisään pujonnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Venäjältä laittomasti tullut. Kävellyt Suomen poikki metsien läpi itärajalta Toholammille ja kaatunut uupumuksesta kuolleena maahan.
Toholampi on Pohjanmaalla.
Mitä hittoa? Mä olen käynyt Toholammilla ja silloin se sijaitsi Itä-Suomessa.
Sekoitat Tohmajärven ja Toholammin. Ei se mitään. Meidän äitikin sekoittaa Varpaisjärjen ja Jalasjärven. Ja minä sekoitin pienenä Joensuun ja Seinäjoen.
En sekoita.
Kyllä. tv.ex-lamppilainen
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan varma että olisi se Kokkolasta kesällä kadonnut Rapo, mutta ilmeisesti vaatetus ei sovi Rapoon. Ylen Kadonneet kartalla ei ole lähistöltä muita kadonneita kuin Pekka Tuukkanen 20 vuotta sitten. Haapavedeltä on kadonnut 2022 joku 13-vuotias poika, josta ei ole mitään tietoa saatavilla. Tietääkö joku tästä jotain? Voisiko olla 2022 Kauhavalta kadonnut Anna-Maija Lahti? Liian kaukana? Katja Miinalainen voisi olla myös. Kuvista päätellen ajattelisi miehen käden olevan karvaisempi. Ja onko tuo käsi ollut jossain suojassa, kivenkolossa tms. ja säilynyt paremmin kuin muu kroppa, jos ei edes sukupuolta pystytä vahvistamaan.
Tuosta kädestä ei voi varmuudella sanoa, kuuluuko miehelle vai naiselle, koska on halki ja näyttää leveämmältä kuin onkaan.Kudoksia on tallella, eikä näytä mädäntyneeltä, enemmänkin kuivuneelta.
Jos tuo henkilö olisi kuollut johonkin lähelle asutusta, tai paikkaan missä ihmisiä liikkuu lähistöllä, niin hänet olisi löydetty hajun perusteella jo aiemmin. Eläimet kaivaneet jostain esiin ja levitelleet ruumiinosia?
Viihan ihminen toki mennä kuolemaan johonkin piiloon, mutta myös henkirikoksen uhrit saatetaan piilottaa. Toivottavasti tämän vainajan henkilöllisyys selviää ka edes joku omainen saa rauhan. On hirveää että omainen kuolee, mutta vielä kamalampaa on, että hän katoaa, eikä hänen kohtalonsa selviä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siitä löytyneestä osasta voi tehdä DNA -testin ja tunnistaa kuka on kyseessä.
Koska Suomen poliisilla ei ole olemassa kaikkien kansalaisten kattavaa dna-rekisteriä niin tämä systeemi ei toimi. Ihan varmasti luista on näyte otettu, mutta kun mitään tietoa siitä että kenen DNA on kyseessä, ei ole olemassa.
Vielä löytymöttömien kadonneiden omaisten DNA:an vertailu löydösten vertailuun.
Olin ihan varma että olisi se Kokkolasta kesällä kadonnut Rapo, mutta ilmeisesti vaatetus ei sovi Rapoon. Ylen Kadonneet kartalla ei ole lähistöltä muita kadonneita kuin Pekka Tuukkanen 20 vuotta sitten. Haapavedeltä on kadonnut 2022 joku 13-vuotias poika, josta ei ole mitään tietoa saatavilla. Tietääkö joku tästä jotain? Voisiko olla 2022 Kauhavalta kadonnut Anna-Maija Lahti? Liian kaukana? Katja Miinalainen voisi olla myös. Kuvista päätellen ajattelisi miehen käden olevan karvaisempi. Ja onko tuo käsi ollut jossain suojassa, kivenkolossa tms. ja säilynyt paremmin kuin muu kroppa, jos ei edes sukupuolta pystytä vahvistamaan.