Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka ikainen lapssesi ei " vielakaan" pue? Minun 3.5-vuotiaani puetuttaa itsensa aina. Han yksinkertaisesti jaa sitten pukematta, ellen sita tee.

Vierailija
16.02.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen heidät, koska he pitävät siitä ja teen sen mielelläni.

Osaavat kyllä molemmat pukea kaiken itsekin, paitsi pienempi ei saa kaikkia nappeja vielä kiinni eikä osaa sitoa kengännauhoja (talvikengät).

Uskon että ap:nkin lapsi osaa, jos mafiakonstit on hanskassa (puhdaspulmusille tiedoksi: kiristys, uhkailu ja lahjonta).

Vierailija
2/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v1kk ikäinen tyttö on tällä viikolla pukenut hienosti itse vaatteet, ensi viikolla taas voi olla toisin :D

Minä en tämän takia hötkyile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko siellä?

Onko kyse siitä, ettei lapsi osaa, vai että hän passuuttaa?

Jos vaatii palvelua, oletko kokeillut jotain kannustus systeemiä?

Esm. tarra " pukeutumisvihkoon" aina kun pukee itse tai merkki kalenteriin ja vaikka viidestä merkistä jätski tms?

Vierailija
4/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei motivoidu kehuista ja palkinnoista muutenkaan. En voi lopettaa passaamista kokonaan, sillä 3-vuotiasta lasta ei voi jättää yksin kotiin, ei edes siksi, että hän ei viitsinyt pukea. -ap

Vierailija
5/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v:n kanssa pääsee vähemmällä ja nopeammin jos minä puen. Osaa kyllä itekkin, mutta en usko että tarvii pukea kun kouluun menee joten no stressiä.

Vierailija
6/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelläkään ei ole siunaantunut sellaista miellyttämisen halua, että pukeutuisi aina itse pyydettäessä/käskettäessä. En nyt kuitenkaan millekään natsikäskytyslinjalle halua ryhtyä.

Vierailija
7/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi muita kuin katastrofisivustoja, jos saisi keskustella vain isoista ongelmista. -ap

Vierailija
8/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti siis sanoa, että kohta 5v tyttö puetuttaa itseään aina kuin mahdollista. Sen sijaan 2v3kk pikkusisko haluaa pukea itsensä alusta loppuun ilman apuja. Luonne-eroja?

Vierailija
9/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä vaan, kauan kestää... Veikkaan, että viimeistään ensi syksynä, kun pikkusisarus tulee taloon, yrittää nakittaa taas äitiä pukemaan!

Vierailija
10/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v. tykkää kanssa kovasti puetuttaa, mutta innostui kun ruvettiin laittamaan kalsareista lähtien kaikki vaatteet oikein päin jonoon kohti ulko-ovea. Ovelle päästyään onkin sitten valmis pihalle - mikä kyllä meillä motivoi jo sinänsä.

Vierailija
11/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuu (paitsi pakkassaappaita, jotka ovat kumilenkeillä haalareissa) jotenkuten, mutta puetuttaa aina.

Samoin 3-vuotias pikkuveljensä.

Vierailija
12/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhossa pukivat lapsiaan kun omani jo alle 3 vuotiaasta puki kaikki aina täysin itse mutta enpä katso enää kun sain nuoremman lapseni jota ei kiinnosta yhtään pukea :/

Vierailija
13/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä oppii pukemaan itse jonakin päivänä......

Vierailija
14/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin eteisessä vain näyttää, että pikkutaaperotkin ovat haalareissaan ennen meidän sälliä. -ap

Vierailija
15/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös 3,5 vuotias ja helpommalla pääsen kun puen itse.

Sitäpaitsi Keijo Tahkokallio sanoi eräässä lehtihaastattelussa jossa oli kyse lapsen hemmottelusta, että lapsen pukeminen ei ole hemmottelua VAAN HELLYYTTÄ.

Minusta hienosti sanottu!

Tosin meillä haluaisi jopa että syötetään mutta sitä en tee :)

Vierailija
16/16 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viitsi ollenkaan pukea, on kotihoidossa ja puettavana on myös pikkuveli 1v4kk, on paljolti itsestänikin kiinni, mutta tuskin olisimme ulkona koskaan jos en pukisi, kaippa tuo joskus pukee=( Esikko on pukenut itse noin kaksivuotiaasta kaikki, toinen passautti jotain esim. sukkia sukkahousun päälle vielä eskarissakin.