Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaalensin eilen hiukset, nyt nää on liian vaaleat ja keltaiset

Vierailija
20.10.2024 |

Mitä tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävytys kylmään väriin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen millimetrin siiliksi koneella

Vierailija
4/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni sellaseks porkkanansävyiseks kun vaalensin. Mut ittellä se sävy muuttu sit ihan vaaleeks ilman mitään kellertävää/oranssia vivahdetta noin viikon sisään. Mun veikkaus on että se hiuksen rakenne ei ollu vielä palautunu normaaliks heti sen värjäyksen jälkeen, vaan se vaati aikaa. Oli siis kotivärjäys, värjäsin platinanvaaleeks, mulla on keskivaaleat hiukset ittellä.

Eli suosittelisin että viikon puret hammasta ja odotat. Sitten jos ei mitään tapahdu niin kokeile muuta.

Vierailija
5/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kovin tummia hiuksia ei kannata itse vaalentaa, mielestäni ei edes vaaleita. Lopputulos on usein juuri kellertävä. Ehdotan, että menet tässä vaiheessa kiltisti kampaajalle ottamaan korjausvärjäyksen johonkin suuntaan.

Vierailija
6/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittanut eilen sitä paketin mukana tullutta hopea sävytettä kun pelkäsin että vetää harmaaksi. Nyt laitoin ja veti sävyn taas tummemmaksi. Noh, pakko kait tähän nyt tyytyä..

Ap

Vierailija
7/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luonnostaankin aika vaalea mutta kyllä tää vaaleampi sopii hyvin. Kirkkaus sopii hyvin..ei tarvii niin paljon meikkiä

Ap

Vierailija
8/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuraavalla kerralla raidat 

Vierailija
9/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä shampoota 

Vierailija
10/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni sellaseks porkkanansävyiseks kun vaalensin. Mut ittellä se sävy muuttu sit ihan vaaleeks ilman mitään kellertävää/oranssia vivahdetta noin viikon sisään. Mun veikkaus on että se hiuksen rakenne ei ollu vielä palautunu normaaliks heti sen värjäyksen jälkeen, vaan se vaati aikaa. Oli siis kotivärjäys, värjäsin platinanvaaleeks, mulla on keskivaaleat hiukset ittellä.

Eli suosittelisin että viikon puret hammasta ja odotat. Sitten jos ei mitään tapahdu niin kokeile muuta.

Lähtikö punapigmentti ihan itsestään hiuksista? Eikö tuo punertava väri johdu siitä, että vaalennusteho ei ihan riittänyt vaalentamaan hiusta?

Vierailija
11/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kovin tummia hiuksia ei kannata itse vaalentaa, mielestäni ei edes vaaleita. Lopputulos on usein juuri kellertävä. Ehdotan, että menet tässä vaiheessa kiltisti kampaajalle ottamaan korjausvärjäyksen johonkin suuntaan.

Aika helppo vaalentaa oikeasti vaaleat hiukset markettiväreillä.

Vierailija
12/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää käykö platinanvaaleat hiukset? Rupesin nyt miettimään niitä. En kyllä heti vaalenna uudestaan. Onko joku kaupan väri millä saisi platinanvaaleat? Nyt pesin värin aika nopeasti pois.en uskaltanut pitää koko vaikutusaikaa

Ap

Vierailija
13/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ajattele niitä myrkkyjä jotka imeytyy kehoon.

Vierailija
14/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi sävytellä, mutta värjätä ei kannattaisi, ei varsinkaan vaalentaa. Ellei nyt sitten satu olemaan joku asiaan paneutunut "ammattimainen" kotivärjäri. Näitäkin on.

Oma sävy + se mitä värejä hiuksiin on aiemmin laitettu vaikuttaa lopputulokseen. Lisäksi nykyisen vesijohtoveden aiheuttamasta keltaisuudesta oli jokin aika sitten puhetta.

Ideaalisin vaalennus luonnostaan vaaleahkolle maantiesävylle tai vaaleanruskealle olisi varmaan savivaalennus (kampaajalla!) + viileämpi sävyte päälle. Jatkossa hopeashampoolla pesu.

Vierailija
15/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää käykö platinanvaaleat hiukset? Rupesin nyt miettimään niitä. En kyllä heti vaalenna uudestaan. Onko joku kaupan väri millä saisi platinanvaaleat? Nyt pesin värin aika nopeasti pois.en uskaltanut pitää koko vaikutusaikaa

Ap

No siinähän se selitys tuli. Et pitänyt koko vaikutusaikaa. Vaalennushan on jonkinlaista väripigmentin poistoa vaan. Viimeisenä on keltasävy, sitä ennen puna, sitä ennen sini (jos riittävän tummaa hiuspigmenttiä on).

Vierailija
16/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ne ohjeet edes.

Vierailija
17/17 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää kotona minkään väriseksi. Tulee ruma ja lattean värinen värikypärä. Käy kampaajalla tai ole oman värisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi