Kaveri on niin KÖYHÄ että peseytyy palasaippualla??!!
Ei vttu, kävin kaverilla kylässä ja tein huomion. :D Eli kävin vessassa ja satuin vilkaisemaan kaverin suihkukaapin valikoimaa samalla.
Oli halpisshampoita, k-extraa tms. Samoin samaa merkkiä hoitoaineet. Ja palasaippua. Siis oikeasti?
Joo, kaveri on sairaseläkkeellä mutta silti. Onko se noin köyhä? Mitä ajatuksia tuollainen teissä muissa herättää? :D
Kommentit (80)
Parempi ostaa palasaippua kuin vettä saippuapullossa
Kyllä palasaippuasta saa maksaa kymmeniäkin euroja, jos haluaa. Kaverisi ei halua.
Luomupalasaippua on tehty sellaiseksi, että sillä voi pestä hiukset tms. Shampoopala, hoitoainepala, suihkusaippuapala?
Palasaippua on paras sheivaamiseen, siis vaikka kainalotkin. Ei mikään litku siihen sovi.
Vartalon pesen taas suihkuöljyllä (L'Occitane)
Mä en ole koskaan löytänyt sellaista suihkupalasaippuaa joka ei jättäisi sellaista talimaista karheaa pintaa iholle.
Vaikka aloitus on provo, itselläni palasaippua kuivattaa aika pahasti ihoa. Mutta järkyttävää miten paljon enemmän rahaa menee nestemäisiin. Vaikka kuinka säästeliäästi yrittää käyttää niin peruspullo ei riitä iikkoakaan. Pala riittää melkein kuukauden.
Onko olemassa mitään kosteuttavaa mielummin hyväntuoksuista nestemäistä joka ei olisi niin rahan haaskausta?
Olen ollut hiustuote-alalla töissä, niissä eri shampoissa ei ole sitten mitään käytännön eroa maksoi se 1-100€/pullo...
Palasaippua on hyvä talvella sähköisille vaatteille.
Mulla ainakin esim kainalot on pakko pestä säännöllisesti palasaippualla. Jos pesen pelkällä suihkugeelillä, niin alan haista pinttyneeltä ja pistävältä hieltä. On ihan yleistä tietoa, että palasaippua nimenomaan on paras pesuaine hienhajuun.
Palasaippua on ihan paras, huuhtoutuu myös iholta toisin kuin ällöttävät suihkusaippuat jotka sitäpaitsi on tosi hupenevia, palasaippua kestää ja on tietysti henkilökohtainen. Vessassa ja vieraille on tietysti pumppupullossa saippuaa.
Hei paska-aivo! se on k-menu! Ei k-extra!!
Sun kirjoitukses ainakin herätti sen ajatuksen, että olet kyylä, jolla ei ole elämää kun pitää pohdiskella näin aivottomia asioita.
Tienaan 6500 e/kk ja pesen itseni palasaippualla ja ostan muutenkin halpoja hoitoaineita yms.
Niin, siis kaverisi on sairaseläkkeellä ja oletattavasti pienituloinen? Pitäisikö tälläisen ihmisen ap hassata rahojaan överi kalliisiin pesuaineisiin? Ainahan voi jättää syömättä tms..
Palasaippua vaahtoaa pehmeästi. Miksi kantaa vettä kotiin muovipullossa?
Minä en käytä peseytymiseen mitään saippuoita ellen oo tehnyt todella likaista työtä tai siihen on joku muu erityinen syy. Normaalisti peseydyn vain vedellä ja sauna ajaa kuonat pintaan. Pesuaineet vievät ihon luontaisen rasvakerroksen pois ja altistaa siten ihottumille.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus on provo, itselläni palasaippua kuivattaa aika pahasti ihoa. Mutta järkyttävää miten paljon enemmän rahaa menee nestemäisiin. Vaikka kuinka säästeliäästi yrittää käyttää niin peruspullo ei riitä iikkoakaan. Pala riittää melkein kuukauden.
Onko olemassa mitään kosteuttavaa mielummin hyväntuoksuista nestemäistä joka ei olisi niin rahan haaskausta?
Suihkusaippuapullollinen viikossa? Just joo.
-10/5