Naitteko saunassa ?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa usein multa suihin, kun ollaan saunassa. Liian kuuma ei saa olla, vain lämpöä sillä hetkellä pienesti. Minä ylälauteen reunalla kulli sojottaen, vaimo alemmalla lauteella. Imemistä , nuolemista, näykkimistä, tissien välissä runkkaanista, kunnes lasti lentää. Hetken kuluttua on sitten vuoronvaihto.
Sitten on sun vuoro ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni, mutta ei ole saunaa eikä kaveria, ketä naida.
Asioita voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa usein multa suihin, kun ollaan saunassa. Liian kuuma ei saa olla, vain lämpöä sillä hetkellä pienesti. Minä ylälauteen reunalla kulli sojottaen, vaimo alemmalla lauteella. Imemistä , nuolemista, näykkimistä, tissien välissä runkkaanista, kunnes lasti lentää. Hetken kuluttua on sitten vuoronvaihto.
Sitten on sun vuoro ottaa suihin.
Nuolen mm. vaimon värkin niin edestä kuin takaakin.
Se on todella ihanaa. Kokemukseni rajoittuu vain yhteen kertaan kun mua nuoltiin Romanialaisen kylpylän naisten höyrysaunassa. Nainen käytti suutaan kaikkeen muuhun paitsi puhumiseen.
Juu aina välillä. Yleensä istun jakkaralla ja otan mieheltä suihin ja sit käännyn ja saan takaapäin.
Joku aika sitten sheivasin alapään ja mies vielä tarkisti ja sheivasi loput. Mies sitten pesi alapääni ja teki vielä "lähemmän tarkistuksen". Kuumaa hommaa mutta oli ihana laueta siinä
ehdittiin pari kertaa nuorrmpana kokrilla, nykyään eukko 42v nikn huonokunyoinrn ettri puhettakaan ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sauna on "pyhä" paikka. Siellä saunotaan ja muut hommat hoidetaan vaikka pukkarissa. Piste.
Miksi kirjoitat piste? Siihen on olemassa ihan oma merkki joka on pieni musta täplä. Eli tämmöinen. Nyt laitan kolme pistettä . . .
Mikä pisteen ja pilkun nussija sinä sitten olet???
Vierailija kirjoitti:
Pihasaunan pienen terassin vanhalla puupöydällä on naitu ja naidaan edelleen, "sataa tai paistaa." Ei lähinaapuria, joten panemme kuin villiapinat.
Kuka noin kestävän pöydän teki vai ostettiinko jostain liikkeestä?
Liian kuumaa. Kestävän kehityksen projekti.