Naitteko saunassa ?
Kommentit (66)
Kyllä koska lapsiperhe eikä oikein muutakaan paikkoja. Menen ensin ylälauteelle istumaan ja vaimo seisoo ja ottaa suihin. Sitten laskeudun lattialla ja painan ensin takaapäin ja hieron samalla vaimoni isoja rintoja. Sitten vaimo kääntyy istumaan keskilauteelle, Nuolen ja sormetan hänelle orgasmin ja työnnym sitten itse sisään. Laukean joko sisään tai välillä pillunkarvoille ja rinnoille.
Kerran, oli ihan hirveetä, meinasin kuolla
Nuoruuden kaverin käy toiselta puolelta suomea parikertaa vuodessa, silloin pannaan pihasauna tulille. Perinne alkoi kun lapset vielä asuivat kotona ja mentiin kolmestaan löylytteleen, rouva kolmentena, saadaan olla rauhassa hälyltä. Kerran muutamien olueiden jälkeen kysyin haluaisivatko he halailla toisiaan, kun ovat sielun veli ja sisko. Vähän aluksi toisiaan koskettelivat, rohkaisin lisää ja hetken päästä tissit saivat käsittelyä, pussailun alettua paria ei pidätellyt mikään kuin olivat odottaneet tätä aina. Kaveri katsoi minua ja avasi rouvan sääret aloitti nuolennan. Katselin rouvan reaktioita ja nautin kaikesta näkemästä. Olin pitkään halunnut nähdä rouvaa naitavan silmieni edessä, siinä hän nyt oli naitava. Tästä tuli muutaman vuoden perinne, joka päättyi kaverin löytäessä heila itselleen. M55
Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Suomalainen sauna on sitä varten että miehet saavat vertailla muniaan. Isomunaiset miehet heittää kuumimmat löylylyt ja kertovat härskeimmät vitsit joissa pilkataan naisia
Vain pari kertaa on tullut himoissaan kokeiltua. On niin hikistä ja energiaa kuluttavaa touhua, että meinaa voimatkin loppua kesken.
Vois kyllä toimia laihdutustapana. 😊
M50
Saunassa naiminen on yhtä suuri nautinto, kun naiminen -25 pakkasessa.
Naidaan. Nuollaan ja pissataan myös.
Nuorempana tuli naitua appivanhempien saunassa. meidän mökillä ja ekan ja tokan asunnon kerrostalosaunoissa ekan lapsen ollessa vielä pieni ja istuessa vannassa pesuhuoneessa. Vaimo sai nopeasti orgasmit sylissä istuen, samoin itse vaimon tullessa, joten ei ehtinut tulla pahemmin kuuma. Kerran Tenolla lasten ollessa jo isompia, vaimo otti suihin saunassa, kun kaverit souti joella lohta. Minä katselin kun suonikas kullini souti vaimon suussa ja mielessäni ajattelin, että minulla on parempi ja varmempi saanti. Hyviä muistoja.
Onhan sitä tullut naitua saunoissa. Kotisaunassa välillä vieläkin. Tosin sauna ei ole silloin lämmin. Liian kuumahan siellä muuten on.
Ei itse aktia saunassa, tulee liian kuuma. Mutta siellä on kiva vähän lämmitellä tulevaa, ottaa pikkuisen suihin, suudella rintoja, hyväillä reisiä ja pimppiä. Mies myös pesee mun pimppani suihkun puolella, se on tosi kiihottavaa ja ihanaa. Sitten kuivatellaan ja siirrytään sängyn puolelle nuolemaan ja panemaan.
Kesälomaperinne jo kolmena kesänä. Tuttavapariskunta tulee mökillemme ja illalla saunotaan. Pariskunnan mies ja vaimoni ottavat aika reippaasti olutta ja menevät nukkumaan. Pariskunnan vaimo ja minä juomme hyvin vähän ja muiden nukahdettua menemme jäähtyvälle saunalle ja alamme kiihkeän seksin. Aamulla palaamme mökille tyytyväisinä. Vaimoni saattaa aavistaa, mutta on tyytyväinen, kun olen monta päivää sen jälkeen paljon kiimaisempi.
kerran yritettiin, mutta meinasin saada sydän kohtauksen kuumuudessa. mutta runkattu on toisiamme käsillä lämpimässä saunassa
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat aiheuttamastaan vaivannäöstä huolimatta parasta mitä elämässä on puolison kohtaamisen lisäksi tapahtunut. Ihmisenä olisin vajavainen enkä kehittynyt siten kuin vain lapsi voi ihmismieltä kehittää. Saan siis olla kiitollinen monesta rakkaille lapsilleni. En olisi tullut mieleenkään jättää tätä väliin, olivat aina kuuluneet suunnitelmiin.
Vauvat on niin ihania
aatulkaa alapekuttajat, teki ootte olleet huutaviavauvoja..nyt itsekkäitä
Aivan hyvin. Ukko vaan siihen alimmalle jakkaralle istumaan ja mimmi sitten peruuttaa "tapin" päälle keinumaan. Toki vaatii vähän enemmän naiselta kuin mieheltä, mutta mies voi sitten lirputella orkut lopuksi, kun nainen menee lauteille voipuneena makaamaan.
Taloyhtiön saunatiloissa käytiin nuoruudessa panemassa kun ei ollut muutakaan paikkaa. Kotona ei kehdannut tyttöystävää panna kun vanhemmat ja sisarukset oli kotona.
Oli ne aikoja....
Minä aina runkkasin yleisessä saunassa.
Taloyhtiön saunassa oli jaetut saunavuorot siten, että pesuhuonevaraus oli vielä voimassa, mutta saunaan tulivat jo seuraavat.
Tiesin pariskunnan, kaunis nainen ja hieman outo tyyppi. Mutta he kyllä nussivat kunnolla saunassa.
Luulen, että he tiesivät mitä teen pesuhuoneen puolella
ei saunassa , mutta pesutilassa kyllä olen istunut aisan päälle kun mies on istunut puolimakaavassa asennossa ja nojannut seinään
Meillä on isomunaisten miesten sauna. Meillä on isotiisiä naisia jota nussitaan perseeseen. Juodaan kaljaa kustaan lauteille. Isomunaise miesten saunassa saa kusta mihin vaan. Meillä ei sallittu pienet Munat menkööt helvettiin. Pomolla on firman isoimmat Munat se kusee miesten päälle saunassa. Se jolla on Isot Munat on päällikkö ja saa kusta muitten päälle
Ollaan yritetty saunoa ilman seksiä mutta ei olla vielä onnistuttu. Kiihotumme heti kun näemme toisemme alasti tai alusvaatteissa. Aloitamme rietastelun jo pukuhuoneessa ja ensimmäiset spermaroiskeet vaimo siistii kasvoiltaan ja rinnoiltaan suihkussa. Sitten jatkamme saunaan. Vaimo nousee lauteille kontilleen ja haarat levällään. Nuolen ja sormetan hänet kolmanteen taivaaseen jonka jälkeen kyrpäni on taas mieskunnossa ja työnnän sen kiimareikään. Vaimo puree löylykauhaa ja minä hoidan lykinnän. Panen pimppiä ja läiskin takapuolta ja kiskon samalla vaimon pitkiä hiuksia taaksepäin. Taju meinaa lähteä saunan kuumuudessa ja polvet ovat mustelmilla pitkään. Siksi yritämme olla panematta saunassa.