Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naitteko saunassa ?

Vierailija
19.10.2024 |

?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
62/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saunassa ,mutta vaimoa olen nuolut lauteilla  ja vuorostaan hän on ottanut suuhun minulta

Vierailija
64/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 195 cm pitkä mies

Kun nainen on kontallaan pyyhkeen päällä alemmalla lauteella, niin naisen pillu on juuri oikealla korkeudella

Työnnyn takaapäin sisään, sitten  kumarruin eteenpäin ja alan oikean käden sormilla hyväillä klitorista samalla kun puristelen vasemmalla kädelläni naisen rintaa. Nainen nojaa päätänsä ylälauteella olevaa saunatyynyä vasten ja nauttii tekemättä itse mitään muuta.

Naidessani kuiskin naisen korvaan miten ihana pillu hänellä on ja miten hyvää se tekee isolle kyrvälleni.

Naisen lauettua annan omien spermojeni lentää; kun sitten vedän kaluni ulos pillusta, niin spermaa tippuu läsähtäen saunan lattialle.

Toki nainti tehdään vasta sitten kun on käyty pesulla, saunan ikkuna on ollut auki, eikä sauna enää ole kuuma, vaan juuri sopivan lämmin

Vierailija
65/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinne tullut meinattua pyörtyä monet kerrat.. Ja hiertymiä voi saada lauteista myös. Nuoleminen tuntuu parhaalta kevyessä lämmössä selällään lauteilla ja saunatyyny pään alla. Rentoutuu ihan eri tavoin. Mutta edelleen myös ihan pannaan, jos siltä tuntuu! 

N36

Vierailija
66/91 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtut en ole nainnut saunassa kun en ole muutenkaan!!!

Vierailija
67/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen aina Saunassa. Kun olen panohommissa kusen naisen päälle joskus rökäsen paskan käteeni ja hieron naisen ympäriinsä paskalla. Tykkään tapella saunassa, mulla on Isot Munat ja läiskää reisiä vastaan ja kirosanat raikuvat 

Vierailija
68/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeiltiin kihlattuni kanssa rakastella taloyhtiön  saunassa kun kesken saunomisen molempia alkoi tehdä mieli seksiä. Kihlattuni nuoli kaluni kivikovaksi ja sitten ryhdyttiin hommiin. Se eI kuitenkaan ollut mitenkään hohdokas kokemus. Asennot olivat epämukavia ja hankalia. Oli liian kuuma ja koko ajan oli päällä pieni jännitys että saunavuorollamme tulee seuraavat saunojat liian aikaisin, mikä toisaalta omalla tavalla oli kiihottava ajatus. No jatkettiin sieltä sitten omaan makuuhuoneeseen jatkamaan touhuja.

Vierailija
69/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on liian kuuma yhdyntään ja nuolemiseen. Mies voi päättää, onko suihinotto saunassa liikaa.

Vierailija
70/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma ei saunassa saa olla, vaan korkeintaan ihan pieni lämpö. Vaimo tykkää makailla lauteilla polvet koukussa ja jalat levällään. Avoimena ja kostean punaisena hehkuva pillu siinä silmieni edessä kutsuu useimmiten  sormettamaan ja nuolemaan. Paneminen tapahtuu yleensä sitten pesuhuoneen puolella.

Vierailija
71/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kuuma ei saunassa saa olla, vaan korkeintaan ihan pieni lämpö. Vaimo tykkää makailla lauteilla polvet koukussa ja jalat levällään. Avoimena ja kostean punaisena hehkuva pillu siinä silmieni edessä kutsuu useimmiten  sormettamaan ja nuolemaan. Paneminen tapahtuu yleensä sitten pesuhuoneen puolella.

Juu, jos on hiukan lämmintä, niin nuoleminen tuntuu parhaalta. Mutta jos sauna on saunomiskunnossa, niin lämpö on liikaa. Tuo asento on paras nauttiakin.

Vierailija
72/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttönä istuin usein mummon kopissa, kun hän meidän kaupunkimme eräässä yleisessä saunassa möi lippuja, limsaa, vastoja ynnä muuta saunojille. Se oli mielenkiintoista seurattavaa. Ihmiset olivat rentoja ja ystävällisiä, varsinkin saunasta palattuaan. Yksi saunoista oli varattu perhevuoroille, ja joskus sitä luukun takana varasi nuori pariskunta, jonka jotenkin piti siihen aikaan osoittaa olevansa naimisissa. Joka tapauksessa siihen liittyi sana "saunasormukset", joka jostain korvaani tarttui. Ehkä valpastuin, kun mummoni, pohjoiskarjalaisella huumorillaan otti tilanteesta irti omankin sanallisen ilonsa. Ehkä hän minuunkin silmäkulmastaan iloisesti vilkaisi, vaikka enhän minä silloin vielä ymmärtänyt. Mummo kyllä ymmärsi.

Vierailija
73/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sauna on "pyhä" paikka. Siellä saunotaan ja muut hommat hoidetaan vaikka pukkarissa. Piste.

Miksi kirjoitat piste? Siihen on olemassa ihan oma merkki joka on pieni musta täplä. Eli tämmöinen. Nyt laitan kolme pistettä . . .

Vierailija
74/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kuumassa saunassa pannessa kannattaa soittaa sydänambulanssi valmiiksi pihaan.

Vierailija
75/91 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasaunan pienen terassin vanhalla puupöydällä on naitu ja naidaan edelleen, "sataa tai paistaa." Ei lähinaapuria, joten panemme kuin villiapinat.

Vierailija
76/91 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan kuumaa siellä on siihen. Suuseksi nyt onnistuu. Mieheni tykkää kuitenkin kaikkein eniten saunassa laueta rintojeni väliin. Ovat kuulemma sopivan hikiset ja liukkaat saunassa siihen tarkoitukseen.

Vierailija
77/91 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä, armeijan aikainen kaverini kymmenen vuoden takaa kävi meillä silloin tällöin. Hän oli silloin kuin perheen jäsen. Tehtiin juttuja yhdessä, laitettiin ruokaa, syötiin yhdessä ja saunottiin yhdessä. Kun lapset väsähtivät , toin heidät pois. Vaimo ja vieraamme jäivät, ja kuinka saunominen jatkui, se oli heidän kahden kesken sovittava asia. Vaimo ainakin pestiin, ehkä hellästi vastottiin uudemman kerran. Malttoiko vieras? Joskus malttoi, joskus ei. Sinkkumiehen paineet voi olla kovat, ja joskus punaposkiset, ilosilmäiset saunojat antoivat ymmärtää vieraan hieman jo maistaneen aviollista herkkua. Upeasta vaimostani voin sanoa, että hän yhä avoin kokemuksille ja tykkää rakastelusta.

Vierailija
78/91 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei kertaakaan saunaremontin jälkeen (eli pari vuotta). Sitä ennen muutamia kertoja tai ehkäpä kerta-kaksi vuodessa. Nuorempana usein kun oltiin kerrostaloasukkeja. 
M60

Vierailija
79/91 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa on liian kuuma nussia... mutta suihkuhuoneessa on ihanaa saada lämmin pisu kalun päälle ja sitten nuolla pisupillu puhtaaksi.

Vierailija
80/91 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen pannut saunassa. Tuo oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kuumuus vie ilon. Useamman kerran olen kyllä fantasioinut tilanteesta missä saunassa vastakkaisella puolella istuisi nainen joka hieman vilauttelisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi