Naitteko saunassa ?
Kommentit (66)
ei saunassa ,mutta vaimoa olen nuolut lauteilla ja vuorostaan hän on ottanut suuhun minulta
Olen 195 cm pitkä mies
Kun nainen on kontallaan pyyhkeen päällä alemmalla lauteella, niin naisen pillu on juuri oikealla korkeudella
Työnnyn takaapäin sisään, sitten kumarruin eteenpäin ja alan oikean käden sormilla hyväillä klitorista samalla kun puristelen vasemmalla kädelläni naisen rintaa. Nainen nojaa päätänsä ylälauteella olevaa saunatyynyä vasten ja nauttii tekemättä itse mitään muuta.
Naidessani kuiskin naisen korvaan miten ihana pillu hänellä on ja miten hyvää se tekee isolle kyrvälleni.
Naisen lauettua annan omien spermojeni lentää; kun sitten vedän kaluni ulos pillusta, niin spermaa tippuu läsähtäen saunan lattialle.
Toki nainti tehdään vasta sitten kun on käyty pesulla, saunan ikkuna on ollut auki, eikä sauna enää ole kuuma, vaan juuri sopivan lämmin
Onhan sinne tullut meinattua pyörtyä monet kerrat.. Ja hiertymiä voi saada lauteista myös. Nuoleminen tuntuu parhaalta kevyessä lämmössä selällään lauteilla ja saunatyyny pään alla. Rentoutuu ihan eri tavoin. Mutta edelleen myös ihan pannaan, jos siltä tuntuu!
N36
Vtut en ole nainnut saunassa kun en ole muutenkaan!!!
Joo