Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naitteko saunassa ?

Vierailija
19.10.2024 |

?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei, mutta mökillä useastikkin. Siellä jotenki kuumempaa kun voi harrastaa saunassa, vilpohuoneessa ja siirtyä vaikka terassille. 

M43

Vierailija
102/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja ollaan naitu poikaystävän vanhempien luona saunassa, kun ollaan oltu siellä kyläilemässä. Heillä makuuhuoneiden seinät ovat niin ohuita, ettei siellä oikein kehtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  kerran pannut entistä naisystävääni saunassa  takaapäin. Kyllä mällit irtosi vaikka oli kuuma.

Vierailija
104/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi saunassa toimii todella hyvin molemmin päin, mutta liian kuuma ei saa olla. Noin 60 astetta on ihan hyvä. Vähän voi oveakin aukaista välillä. Toinen istuu ylälauteella ja toinen on siinä alempana polvillaan tai seisoo lattialla. Ihanan kuumaa ja hikistä puuhaa.

Vierailija
105/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi saunassa toimii todella hyvin molemmin päin, mutta liian kuuma ei saa olla. Noin 60 astetta on ihan hyvä. Vähän voi oveakin aukaista välillä. Toinen istuu ylälauteella ja toinen on siinä alempana polvillaan tai seisoo lattialla. Ihanan kuumaa ja hikistä puuhaa.

Nuoletko sinä..

Vierailija
106/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinmiehen cooperin testi. Kaksi kertaa peräkkäin ylälauteella.

Vierailija
107/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko sinä..

Minä otan mieheltä suihin ja mies nuolee minua 

Vierailija
108/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko sinä..

Kiihoittavan kuumaa..

Otatko rintojesi väliin myös

Vierailija
109/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko sinä..

Kiihoittavan kuumaa..

Otatko rintojesi väliin myös

Kyllä, tissipano onnistuu saunassa erinomaisesti niin, että mies istuu ylälauteella ja minä alempana tissieni (75G) kanssa.

Vierailija
110/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, melko usein. Ja suihkun puolella myös. Suihkussa useimmiten peppu pano.

Vierailija
111/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112/112 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, mutta en kehtaa kertoa mitä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme