Valmis ja helppo ruskeakastike ruualle? En siis jaksa tehdä itse. Millä merkillä paras?
Kommentit (93)
Mikä väsyttää. Oletko jaksanut pestä edes hampaasi tänään. Oletko ihan sänkypotilaana.
Ihan perus Knorr on ok. Voi itse vähän tuunata makuja, mutta toimii pohjana.
Helppohan se on tehdä itse. Ei tartte ruskistaa jauhojakaan niinkö ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on tehdä itse. Ei tartte ruskistaa jauhojakaan niinkö ennen vanhaan.
Miten tapahtuu ruskean kastikkeen teko sitten nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa pohdin. Mikä muuttunut entisistä ajoista?
Mihin kastiketta erikseen tarvitaan ? En ole tehnyt enkä ostanutkaan vuosikymmeniin.
Sipulikeittojauheesta saa maukkaan kastikkeen kun lorauttaa ruokakermaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa pohdin. Mikä muuttunut entisistä ajoista?
Saako kaupasta valmiiksi ruskistettuja jauhoja? Olisi kova myyntihitti sinne valmislettujen ja pizzapohjien hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne jauhot nykyisin ruskeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat proteiinit pannulle ruskitumaan/kypsymään, lisää jauhot, sekoita. Lisää vesi,lihaliemi, ehkä ketsuppia. Sekoita ja anna porista. Mausta.Taatusti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kastiketta erikseen tarvitaan ? En ole tehnyt enkä ostanutkaan vuosikymmeniin.
No sittenhän tämä ei koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat proteiinit pannulle ruskitumaan/kypsymään, lisää jauhot, sekoita. Lisää vesi,lihaliemi, ehkä ketsuppia. Sekoita ja anna porista. Mausta.Taatusti hyvää.
Varmaan hyvää, muttei mitään tekemistä ruskean kastikkeen kanssa.
Mitä syöt sen ruskean kastikkeen kanssa. Jos et sitä edes jaksa tehdä.
Olisiko valmisruoka helpompi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt sen ruskean kastikkeen kanssa. Jos et sitä edes jaksa tehdä.
Olisiko valmisruoka helpompi ratkaisu.
Teen Kaalikääryleitä ja Alkuruuaksi Paneroituja halloumitikkuja.
Ruskeakastike tulisi Kaalikääryleiden kanssa.
En osaa valmiskastiketta suositella, mutta tummalla Maizenalla suurustaminen on helppoa.
Itse teen tarvittaessa kastikkeen niin, että ruskistan sipulit, lisään vettä ja keitän kokoon.
lorautan kermaa, lisään mausteet, mustapippuria ja soijakastiketta tai murennan lihaliemikuutiota, lopuksi suurustan Maizenalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea kastike ei ole yhdyssana.
Nyt kielipoliisi erehtyi. Tuo voi olla sekä yhdyssana että erikseen kirjoitettu. Riippuu missä merkityksessä kastikkeesta puhutaan. Katso googlesta.
Et jaksa laittaa vehnäjauhoja pannulle? Selvä.