Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme onnellisempia. M28
Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.
Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28
Turpa kiinni, inceli! :DDDDDDDDDD
Suomiakat vaikuttavat oikein super onnellisilta, kun yläpeukuttavat vimmaisesti katkeran suomiakan kommenttia. 😂😂😂 M28
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet ovat lähes aina syrjäytyneitä amisjuntteja ja sinkkunaiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia.
Sinkkumiehet ovat korkeasti kouluttautuneita, työssäkäyviä, hyvin vähän päihteitä käyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet ovat lähes aina syrjäytyneitä amisjuntteja ja sinkkunaiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia.
Sinkkumiehet ovat korkeasti kouluttautuneita, työssäkäyviä, hyvin vähän päihteitä käyttäviä.
Harvemmin. Korkeasti kouluttautuneet miehet menee yleensä naimisiin jo suht nuorina, sairaanhoitajan tai vastaavan kanssa.
Jos korkeasti koulutettu mies jää sinkuksi, pitää olla luonteessa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onnellisuudesta, mutta iloisia juttuja kokevat enemmän kuin miehet.
Kovin moni sinkkunainen ei mieti, että "voisiko mies kiihottua ja ihailla minua?"
"Voisiko mies rakastaa minua?"
"Saatanko minä olla rakastettava?"
"Voisinko minä olla kivannäköinen? Onko minulla vahvuuksia?"
Mutta nelikymppisenä miehenä mietin noita edelleenkin. On minullakin iloisia hetkiä, mutta ne eivät perustu mihinkään konkreettiseen ympäristölliseen tapahtumaan, vaan sisäisen maailman kemiallisiin tapahtumiin.
Onnellisten ihmisten elämä ei yleensä pyörii siittämisen ja sukupuolitoiminnan ympärillä, vaan ihan muiden juttujen. Hakekaa apua, jos ajattelette siitosjuttuja pävittäistasolla. Maailmassa on paljon miehiä, jotka ovat päässeet yli pippelistään ja elävät onnellista elämää - esim. munkit ovat tästä erinomainen esimer
Todella alentuvaa womanspleinaamista.
Sinä olet tainnut päästä yli aivoistasi.
Miksi sinä et elä nunnana, jos elämä ilman seksiä on niin hyvää? Sellainen elämä sopii pienelle vähemmistölle ihmisistä, ja osa niistä yrittäjistäkin sekoaa.
Eräs taktiikka, jolla naiset väheksyvät miesten tarpeita on käyttää lapsekkaita ilmauksia ("pippeli") ja johdatella ajattelemaan, että mies ei osaa ajatella mitään muuta ja on jotenkin lääketieteellisesti pakkomielteinen, kun hänellä on täyttämättömiä tarpeita. Jos sinua ei päästetä koskaan vessaan tarpeita tekemään, sinun elämäsi varmasti pyörisi enemmän alapään ympärillä kuin lähes kaikkien seksittömien miesten, jos joutuisit pidättämään tarpeitasi 24h päivässä ja se olisi kidutusta. Nämä seksittömät miehet saavuttavat uskomattomia asioita, mutta osallisuuden tarpeet kuuluvat silti ihmisyyteen ja seksi kuuluu osallisuuteen. Sitä voi verrata siihen, että sinulla olisi joku jaksamiseen vaikuttava sairaus (esim. kilpirauhasen vajaatoiminta), johon ei saa hoitoa.
Totta vitussa "onnellisten ihmisten" elämä ei pyöri niiden asioiden ympärillä, jotka ovat heillä kunnossa. Ihmiset, joilla ei ole esim. munuaissairautta eivät välttämättä edes tiedä, mitä munuaiset ovat. Ei se tarkoita sitä, että munuaiset eivät ole hyvän elämän kannalta tärkeät.
Uskon että suhde ei tuo onnea tai onnettomuutta, vaan onnellinen ihminen on onnellinen sekä sinkkuna että suhteessa, kuten myös onneton on onneton sekä sinkkuna että suhteessa. Vaikea sanoa paljonko näitä on naisissa tai miehissä.
Monelle sisäisesti onnettomalle on kova paikka kun on kuvitellut ongelmien ratkeavan kunhan pääsee suhteeseen. Näin ei yleensä käy. Itse se on tehtävä itsestään onnellinen, sitten hyvä suhde on pelkkää ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin. Korkeasti kouluttautuneet miehet menee yleensä naimisiin jo suht nuorina, sairaanhoitajan tai vastaavan kanssa.
Jos korkeasti koulutettu mies jää sinkuksi, pitää olla luonteessa vikaa.
Näin oli viimeksi joskus 90-luvulla. Nykyaikana korkea koulutus ja raittius ennustavat aika hyvin ikisinkkuutta miehelle. Kaljaa juoville amisjunteille kyllä löytyy naisia kunhan eivät asu missään skutsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse väitän että ovat. Muuten onnelisuus on varmaan samalla tasolla mutta miehet kärsivät todennäköisemmin seksin puutteesta. Käytännössä naiset saavat aina halutessaan seksiä, kaikki miehet eivät.
No niin, olen 65-vuotias, pikkusen alkoholisoitunut, tällä hetkellä työtön, kansakoulun käynyt ja hampaaton. Koska tavataan? Ai niin, painan noin 95 kiloa ja olen 160 cm pitkä kaunotar.
Miten olet päästänyt itsesi noin huonoon kuntoon?
Miten niin? Ainahan naiset ovat paremman näköisiä kuin miehet. Tuo sitten tullessasi vaikka viinitonkka, kulti!
En tiedä. Itse sinkkunaisena olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse sinkkunaisena olen onnellinen.
Etkä ole.
Tietenkin puhun vain omasta puolestani. Enkä ole koskaan ollut sinkkumies,
Mutta kun sinkkuunnuin, onnellisuuteni kasvoi hämmästyttäviin mittoihin. En oikein tajua sitä, miten häitä ja avioliittoa hehkutetaan, että se on naisen elämän hienoin päivä. Mulle se oli lähinnä stressaava päivä, ja sitä seuraava elämä oli raskasta.
Mulle on ollut toistaiseksi hienointa päästä sinkuksi miessuhteen jälkeen. Nykyään jokainen päivä on juhlaa.
N
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinkkuunnuin, onnellisuuteni kasvoi hämmästyttäviin mittoihin. En oikein tajua sitä, miten häitä ja avioliittoa hehkutetaan, että se on naisen elämän hienoin päivä. Mulle se oli lähinnä stressaava päivä, ja sitä seuraava elämä oli raskasta.
Mulle on ollut toistaiseksi hienointa päästä sinkuksi miessuhteen jälkeen. Nykyään jokainen päivä on juhlaa.
N
Se on eri asia kun tietää, että on turvallisuudentunne omasta haluttavuudesta ja tarpeensa saa tyydytettyä mihin kellonaikaan tahansa.
Minusta ei olisi mukava olla sairaalassa, mutta nautin siitä tunteesta, että tiedän hätänumeron, ambulanssien, pelastajien, poliisien ja sairaaloiden ja kelan olevan olemassa. Näistä lähtökohdista voin turvallisemmin mielin ottaa pieniä riskejä ja elää aktiivista elämää.
Naiset voivat muistella karusellivuosiaan oluen äärellä; "kreh, heh, hee, muistatteko kun silloin 2009 se filmitähti lähetti meille kutsun risteilylle?"
"Joo ja voi hurja miten iso valtikka sillä yhdellä urheilijalla oli"
"Joo tiedän, joskus vieläkin soitellaan ja pannaan! Hihihihi!"
Miesten keskustelu taas on luokkaa:
"Jaahas pitäsköhän sitä ottaa vähän olutta ja laittaa chicken wingsit uuniin. Niin olit sä Erkki siellä Tampereelle trehveillä?"
"No ei tuli joku ghoustaus, mutta kävin ostaan snacksejä"
"Joo kyllä äijien elämä on ihan parasta! Hehe! Nuorena käytiin diskoissakin ja oltiin samassa rakennuksessa kuumisten kanssa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme onnellisempia. M28
Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.
Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28
Turpa kiinni, inceli! :DDDDDDDDDD
Suomiakat vaikuttavat oikein super onnellisilta, kun yläpeukuttavat vimmaisesti katkeran suomiakan kommenttia. 😂😂😂 M28
Sanoo suominaisvihaaja, joka roikkuu vauvelipalstalla suominaisten kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Se on eri asia kun tietää, että on turvallisuudentunne omasta haluttavuudesta ja tarpeensa saa tyydytettyä mihin kellonaikaan tahansa.
Minusta ei olisi mukava olla sairaalassa, mutta nautin siitä tunteesta, että tiedän hätänumeron, ambulanssien, pelastajien, poliisien ja sairaaloiden ja kelan olevan olemassa. Näistä lähtökohdista voin turvallisemmin mielin ottaa pieniä riskejä ja elää aktii
On ihan totta, että saan tarpeeni tyydytettyä milloin vain halua (ja näin ei ollut miessuhteeni aikana, hän vahti seksuaalisuuttani). Nyt voin viedä itseni nautintoon milloin vain haluan, ja se on helpompaa, kun ei ole miestä häiritsemässä.
Tämä on yksi syy, miksi naisen on hyvä olla sinkku: seksielämä miehen kanssa ei ole yhtä hyvää kuin seksielämä yksin/toisen naisen kanssa. Tämä ei ole vain minun kokemus, tästä on tutkimustietoa. Mies lähinnä haittaa naisen nautintoa jumputuksellaan ja rynkytyksellään. Nainen ei nauti siitä, nainen nauttii ihan muista jutuista.
sama
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, mutta pärjäävät ilman seksiä keskimäärin paremmin kuin miehet, mikä voi selittää tuota olettamaa.
M35
Naisille (eikä kyllä suurimmalle osalle miehistäkää) seksi ei ole tuolla tavalla koko elämää määrittävä asia, että se nousee jopa ainoana asiana mieleen kun puhutaan onnellisuudesta.
Todellakin ollaan kun ei tarvita mitään panojuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tämä on yksi syy, miksi naisen on hyvä olla sinkku: seksielämä miehen kanssa ei ole yhtä hyvää kuin seksielämä yksin/toisen naisen kanssa. Tämä ei ole vain minun kokemus, tästä on tutkimustietoa. Mies lähinnä haittaa naisen nautintoa jumputuksellaan ja rynkytyksellään. Nainen ei nauti siitä, nainen nauttii ihan muista jutuista.
Naiset ovat pitkään demonisoineet miehiä puhumalla seksistä loukkaavia sanoja käyttämällä. Jos sinulle riittää runkkaaminen, niin kivat sulle. Siihen runkkaamisenkin laatuun kuitenkin voi vaikuttaa tieto siitä, että on saanut valtavasti positiivista palautetta ja tuntee itsensä haluttavaksi ihmiseksi, jonka fantasiat perustuvat todellisuuteen. Harva nainen on lesbo tai edes bi. Puhut marginaali-ilmiöstä "toisen naisen" osalta.
Seksi on ihan kivaa, mutta tuntuu että osa miehistä tällä palstalla ei pysty miettimään yhtään mitään muuta. Tuollainen pakkomielteinen seksin ajattelu tai seksittömyyden ajattelu on kyllä joku häiriötila päässä.
Minä ainakin vihaan miehiä ja olen onnellinen sinkkuna. Paljon onnellisempi kuin M28. :DDDDDDDDDDD