Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinkkunaiset oikeasti onnellisempia kuin sinkkumiehet?

Vierailija
18.10.2024 |

Vai onko tuo vain miesvihaajien valehtelua?

Kommentit (334)

Vierailija
21/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa ja kahden ala-aste ikäisen lapsen äiti. En ole erityisen onnellinen, mutta en mitenkään masentunutkaan. 

Lähipiirissäni on kolme sinkkunaista, iältään he ovat 35-40v. Yksikään heistä ei vaikuta erityisen onnelliselta. 

Vierailija
22/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Sinkkunaiset ovat onnettomia, mt-ongelmallisia, syrjäytyneitä, yksinäisiä miesvihaajia.

Sinkkumiehillä on on kavereita, harrastuksia, koulutus ja työ.

Suomessa miehet ovat prosentuaalisesti enemmän työttömiä. Miehet pelaa kotona murjottaen ja valittaa naisista.

Naiset nähdään ystäviä, perhettä ja käydään harrastuksissa, leffassa, syömässä, shoppailemassa ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinkkuus aina parisuhteen voittaa. En keksi mitään syytä miksi parisuhde olisi hyvä juttu. Ainakin oma kokemukseni parisuhteista on niin masentava etten halua ikinä enää olla niin surullinen, yksin ja onneton kuin parisuhteessa oleva on.

Vierailija
24/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme onnellisempia. M28

Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.

Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28

Vierailija
25/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehellä kovemmat sosiaaliset paineet. Nainen voi olla itsenäinen ja se on ok mutta sinkkumies on luuseri.

Vierailija
26/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi onnellinen, tai sitten valehtelet, koska olet naisvihaaja. Jokatapauksessa, olet onneton.

Sinähän sen tiedät. :D Te suomiakat olette hyviä tuossa. Te tiedätte kaiken. Ja olette aina oikeassa. :DDD M28

Turpa kiinni, inceli! :DDDDDDDDDD

Vierailija
27/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En sinkkuna esim. itke ollenkaan, mutta aina suhteissa ollessani itken. Joskus väkivallasta (myös psykologinen) ja joskus ihan vaan miehen läsnäolosta. Siinä on jotakin ahdistavaa. Myös eläinkokeissa on todettu naaraiden ja poikasten stressaantuvan kroonisesti miesten läsnäolosta. Elinikä lyhenee naisilla, jotka ovat avioliitoissa, miehillä kasvaa

Seksi ei ole todellakaan hyvää tai palkitsevaa. Miehen läheisyys ja jatkuva vittuilu ei tunnu pääsääntöisesti kivalta. Ruumiinlämpö on ok, mutta rehellisesti sanottuna parempi vaihtoehto on esim. kuumavesipullo. Vielä parempi: lämmin kylpy

Vierailija
28/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse naimisissa ja kahden ala-aste ikäisen lapsen äiti. En ole erityisen onnellinen, mutta en mitenkään masentunutkaan. 

Lähipiirissäni on kolme sinkkunaista, iältään he ovat 35-40v. Yksikään heistä ei vaikuta erityisen onnelliselta. 

Tai sitten sinä et tiedä siitä mitään. Esim. itse en edes puhu elämästäni kenellekään, sillä ihmisten elämät ovat niin täynnä draamaa, että minun päiväperhosmaiset juttuni vaikuttavat naiiveilta. Onnellisilla ihmisillä ei ole juuri ongelmia. Lisäksi välttelen miesten lisäksi naisia, jotka elävät suhteissa miehiin, sillä seura tekee kaltaisekseen. Perheen sisältä tätä ei ehkä tajua, mutta pitkissä suhteissa elävät naiset ovat machoja.

Vierailija
29/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole.

Perustelut: Naisilla on enemmän mielenterveysongelmia

Vierailija
30/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisten mieltä voi tietää, jotka tutkitusti valehtelevat edukseen jopa nimettömissä kyselyissä?

Vierailija
31/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onnellisuudesta, mutta iloisia juttuja kokevat enemmän kuin miehet. 

Kovin moni sinkkunainen ei mieti, että "voisiko mies kiihottua ja ihailla minua?" 

"Voisiko mies rakastaa minua?"

"Saatanko minä olla rakastettava?"

"Voisinko minä olla kivannäköinen? Onko minulla vahvuuksia?"

Mutta nelikymppisenä miehenä mietin noita edelleenkin. On minullakin iloisia hetkiä, mutta ne eivät perustu mihinkään konkreettiseen ympäristölliseen tapahtumaan, vaan sisäisen maailman kemiallisiin tapahtumiin. 

Onnellisten ihmisten elämä ei yleensä pyörii siittämisen ja sukupuolitoiminnan ympärillä, vaan ihan muiden juttujen. Hakekaa apua, jos ajattelette siitosjuttuja pävittäistasolla. Maailmassa on paljon miehiä, jotka ovat päässeet yli pippelistään ja elävät onnellista elämää - esim. munkit ovat tästä erinomainen esimerkki. Ironisesti suhteeseen pääseminenkin helpottuu, jos ei yritä joka pävä pumpata naista täyteen spermaa.

Vierailija
32/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sinkkunaiset on vähemmän onnettomia.

Tasapainottelu toisen ihmisen oikkujen ja kiukuttelun mukana voi olla kärsimystä.

Tietysti on myös onnellisia liittoja, mutta 40 prosenttia päätyy eroon, useimmiten naisen aloitteesta.

Vierailija
33/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi sanoa teistä palstauleista, luulette tietävänne kaiken naisista ja etenkin täällä olevista naisista.

Vierailija
34/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisten mieltä voi tietää, jotka tutkitusti valehtelevat edukseen jopa nimettömissä kyselyissä?

Onko tutkimuksen tekijät inkkelien omasta tutkimuskeskuksesta?

Vierailija
35/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Äsken luin jälleen yhden tarinan kolmikymppisestä "vanhastapiiasta", joka yhtäkkiä löysi upean ja charmikkaan aviomiehen joka sitten muutamaa vuotta myöhemmin lopulta pahoinpiteli naisen kuoliaaksi kun ei ystävien ja sukulaisten lukuisista kehoituksista huolimatta suostunut jättämään pahoinpitelevää miestään ja jäämään taas sinkkunaiseksi. Julkkisnaisilla taas on tuo koodinsa, että ensin uhotaan iltalehtien palstoilla että olen nyt onnellisin enkä tarvitse miestä, sitten puoli vuotta myöhemmin uusi rakkaus löytyi ja pian ollaan jo naimisissa. Ei kannata lainkaan uskoa mitä naiset sanovat (kuten näissä tutkimuksissa tapahtuu), vaan seurata mitä he todellisuudessa tekevät.

Ei tuo välttämättä ollut sinkkuuden pelkoa vaan saattoi pelätä myös jättää miehen. Ihan yleistä tietoa, että suurin riski tulla tapetuksi on nimenomaan se hetki, kun jättää miehen - toinen aika on raskaana ollessa. Miettivätkö miehet muuten tällaisia? Koska on yleisin aika tulla naisen tappamaksi? Ette tunnu ollenkaan käsittävän, miten hankalaa ja hirveää teette ihan yhteiskunnan jakamisestakin kanssanne

Ties vaikka olisi yrittänyt jättää miehen, ja tällöin tuo sankari olisi tappanut. Kokematon nainen on psykopaatille paras uhri, sillä on naiivi. Yhden psykon kynsistä karannut ei toisen psykon ansaan lankea

Vierailija
36/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 on onneton surkimus! :DDDDDDDDDD

Vierailija
37/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja yksi joka puoltaa naisten onnellisuutta sinkkuna on tilasto siitä, kuinka naisten i tsemurhat ovat vähentyneet samassa suhteessa, kun avioerot ovat kasvaneet

Jos naiset aidosti nauttisivat miesten seurasta, he todennäköisesti hakeutuisivat myös maskuliinisiin harrastuksiin: t appohommiin, metsästykseen, erästelyyn, kalastukseen, t appopeleihin, tappeluharrastuksiin, mekaanisiin harrastuksiin, väittelyihin. Äärimmäisen harva hakeutuu mihinkään tällaiseen. Myös e rotiikka-alalle mennään useimmiten pakosta tai manipuloituna - hyvin harva nainen, jota ei ole s eksualisoitu lapsena, edes vilkaisee mitään s eksimessuja tai o nlyfansia päin

Vierailija
38/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiruliinin ja dildon kanssa on paljon hauskempaa. Tinderistä saa treffiseuraa ja yöseuraa halutessaan. Voi keskittyä rauhassa pitkiin aamuihin, itsestä huolehtimiseen, viiniin, ystäviin ja matkusteluun.

Vierailija
39/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet ovat lähes aina syrjäytyneitä amisjuntteja ja sinkkunaiset ovat korkeasti koulutettuja kaupunkilaisia.

Fakta. Miehet ovat surkimuksia.

Vierailija
40/334 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet olette aina rääkymässä! :DDDDDDDDDDDDDDD Todella onnellista. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Vai mitä M28? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä