Haittaako naista, jos miehellä on lättäjalat?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuin luiskan otsan kanssa. Ei haittaa.
No ei ihan sama. Lättäjalat eivät saa hormooneita hyrräämään, mutta luiska otsa, aahhhh!
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi, ellei miestä itseä haittaa ne.
Nainen voi kiihottua kauniista jaloista ja lättäjalat harvemmin ovat kauniit.
Mua haittas se, että mies käytti lättäjalkoja tekosyynä siihen, ettei voinut tehdä sitä sun tätä. Kaikki omat harrastukset ja menot onnistui kyllä hyvin, vaikka kuinka olisi rasittanut jalkoja. Ei auttanut, että ehdotin tukipohjallisia, kunnon kenkiä tmv.
Eli lättäjalat itsessään ei ole ongelma. Ymmärsin senkin, että ne voivat aiheuttaa ongelmia ja kiputiloja. Mutta sitä en ymmärtänyt, että näitä vaivoja oli vain tarkoin valikoiduissa tilanteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkafetissi yleisimpiä fetissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhahhaa ,enemmän minua inhoittaa sormen pituiset varpaat hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhahhaa ,enemmän minua inhoittaa sormen pituiset varpaat hyi helvetti.
Onpa kypsää taas.
Mun miehellä on 47 koon lattajalat! :D Eli jos tullaan vaikka uimasta niin laituriin jää ihan märki jälki koko jalkapohjalta, minkäänlaista holvia ei ole. Mutta miestä ne ei ole koskaan haitanneet, eivät ole kipeät eikä kipeydy liikunnasta, ei tarvitse mitään erityisiä pohjallisia tai tukea, aina on käyttänyt ihan neutraaleja normaaleja kenkiä. Eikä ole mitään pihtipolvisuuttakaan tai muuta asentovirhettä mikä päällepäin ainakaan näkyisi.
Kaikille tulee lättäjalat ajan mittaan. Odottakaa vain, ette nuorene yhtään vaan vanhenette koko ajan.
Jossain n. 40 ikävuoden paikkeilla tai vähän jälkeen teillä kaikilla on lättäjalat.
Vierailija kirjoitti:
Jossain n. 40 ikävuoden paikkeilla tai vähän jälkeen teillä kaikilla on lättäjalat.
Epäilempä. Mittarissa 60 vuotta, enkä ole huomannut mitään muutosta. Olisiko ongelma ylipainoisilla.
Millaiset edes ovat lättäjalat?