Haittaako naista, jos miehellä on lättäjalat?
Onko se niin suuri turn off, että täytyy dumpata mies sen takia?
Kommentit (51)
Ei kyl kiinnosta miehen jalat tippaakaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl kiinnosta miehen jalat tippaakaan
Nehän on osa miestä.
Lättäjalat ei todellakaan haittaa. Urheilullinen, siisti olemus ja hyvä reilu luonne on miehessä tärkeintä.
Miksi haittaisi? Ei me ole ikinä edes tavattu. Ja muiden puolesta en tietenkään pysty vastaamaan, Tauno.
Kannattaisi käydä jollain jalka- ja fysioterapeutilla. Mulla on kokoa 46 lättäjalat ja nyt kuusikymppisenä myös sen seurauksena länkisääret kipeiden polvikulumien kanssa. Kansakoulun alaluokilla mulla oli Invalidisäätiöllä teetetyt jalkatuet, jotka mukavasti kopisivat villasukkien sisällä koulun käytävillä (vrt. Forrest Gump). Mutta myöhemmin en tajunnut käyttää mitään tukia kenkien sisällä. Alkuvuodesta fysioterapeutti totesi heti vastaanotolle tullessani että mulla on lättäjalat ja sen seurauksena länkisääret, enpä ollut sitä itse tajunnut.
Kyllä tosi on se, että kunnon miehen kroppaan kuuluu jalat, joissa kunnolliset holvit. Ja vielä bonusta, jos on isot jalat. En nyt tiedä, ihan dumppaamisesta, mutta nolon näköistä jos miehellä levät lättäjalat ja jos vielä kävellään niin, että jalkaterät harottaa tiivisti ulospäin. Ja ainakin oma kokoemukseni on, että vähän kömpeleitä liikkumisessaan nuo lättäjalat ovat. Mutta kyllä se miehekkäämpään on, jos on iskarit kunnossa, eli kunnon holvit jaloissa. Ei sitten tarvitse minkään tukipohjalliset kanssa pelata.
Jos vaikuttaa kävelyyn niin saattaa se jollain haitata...
Lättäjalat on nolot. Vain junteilla on sellaiset 🤦
Mikähän siinä sitten on, kun omien havaintojeni mukaan kaikki miehet, joilla on oikein kunnolliset lättäjalat, ovat vähän - no, ei nyt sieltä ihan menestyneimmästä päästä. Vähän se junttia on.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä sitten on, kun omien havaintojeni mukaan kaikki miehet, joilla on oikein kunnolliset lättäjalat, ovat vähän - no, ei nyt sieltä ihan menestyneimmästä päästä. Vähän se junttia on.
Synnynnäinen ominaisuus. Miten se voi olla "junttia"?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä jollain jalka- ja fysioterapeutilla. Mulla on kokoa 46 lättäjalat ja nyt kuusikymppisenä myös sen seurauksena länkisääret kipeiden polvikulumien kanssa. Kansakoulun alaluokilla mulla oli Invalidisäätiöllä teetetyt jalkatuet, jotka mukavasti kopisivat villasukkien sisällä koulun käytävillä (vrt. Forrest Gump). Mutta myöhemmin en tajunnut käyttää mitään tukia kenkien sisällä. Alkuvuodesta fysioterapeutti totesi heti vastaanotolle tullessani että mulla on lättäjalat ja sen seurauksena länkisääret, enpä ollut sitä itse tajunnut.
Mä luulin, että lättäjalat aiheuttaa pihtipolvisuutta, eikä länkisääriä.
Eiköhän ne lättäjalat tule suunnilleen kaikille joskus 35 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnynnäinen ominaisuus. Miten se voi olla "junttia"?
Eiköhän ylipaino ja liikkumattomuus on miesten lättäjalkaisuuden suurimmat syyt nykyään. Ja vaivaahan siinä on, että sitä jalkaa jumpaisi niin, että siihen jotakin jäntevyyttä tulisi.
Naisia haittaa, jos miehellä ylipäätään on edes jalat.
Minun poikalapsella oli syntyessään lättäjalat. Neuvolalääkäri antoi ohjeen hieroa jalkoja. Varasin ajan yksityiselle lääkärille, joka kirjoitti neuvolakorttiin ettei mitään hierontoja tms. Sanoi että ei ole esteitä etteikö noilla jaloilla voisi juosta maailmanennätystä. Sen pituinen se, unohdin koko neuvolan hössötyksen.
Ei