Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kosi

Vierailija
18.10.2024 |

Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta. 

Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse. 

Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?

Olenko loukkaantunut aivan turhaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD on sullakin huolet...

Vierailija
2/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy hyhhyh pahalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi sinä, ei se ole kiellettyä etteikö nainenkin voisi kosia.

4/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä voi itse kosia häntä?

Vierailija
5/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei halua.

Vierailija
6/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Etkö sä voi itse kosia häntä?

Tuollaiset ruikuttajat on sitä mieltä että ei ole naisen tehtävä

Vierailija
7/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa haluan olla perinteinen, eli mies kosii. Olen hänelle sanonut tästä.

Vierailija
8/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa haluan olla perinteinen, eli mies kosii. Olen hänelle sanonut tästä.

...väitteeni tuli juuri todistettua :DDD

Vierailija
9/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutit miehen kanssa yhteen? Ei miehellä ole enää mitään kannustinta kosia, koska hän saa sinulta jo kaikki avioliiton edut ilman suhteen virallistamista. Sinä maksat puolet kaikesta, hän saa säännöllisesti seksiä ilman minkäänlaista vaivannäköä, sinä siivoat, peset miehen kalsarit, laitat ruokaa ja luot kivan tunnelman kotiin. Älä missään nimessä tule raskaaksi tälle miehelle!

Jatkossa kun aloitat uuden suhteen pidät mielessä, että ei yhteenmuuttoa, lapsia tai yhteistä asuntolainaa ennen avioliittoa. Lisäksi otollisin aika kosia on parin vuoden sisällä tapaamisesta, koska silloin rakkaushormonit jylläävät vielä eikä suhde ole arkipäiväistynyt. Eli jos seuraava mies ei rupea kosimaan vuoden tai parin sisällä, pistät homman poikki etkä pitkitä juttua niin kuin tämän nykyisen kanssa.

Miehet menevät kyllä naimisiin ja kosivat rakkauspäissään naista, jota pitävät tarpeeksi haluttavana ja ihanana. Moni mies kuitenkin haluaa parisuhteen ihan vain sen tuomien etujen kanssa, ei siksi, että varsinaisesti rakastaisi naista.

Vierailija
10/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei siis halua naimisiin ainakaan tällä hetkellä.On ihmisiä jotka eivät halua naimisiin vaikka yhdessä haluaa ollakin.

Kysy häneltä todellista syytä kosimattomuuteen, sano että tämä on sinulle tärkeä asia tietää.

Vierailija
11/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei siis halua naimisiin ainakaan tällä hetkellä.On ihmisiä jotka eivät halua naimisiin vaikka yhdessä haluaa ollakin.

Kysy häneltä todellista syytä kosimattomuuteen, sano että tämä on sinulle tärkeä asia tietää.

Luuletko, että mies vastaisi rehellisesti? Harva on rehellinen, jos ahdistetaan nurkkaan tai kysytään jotain kiusallista tai ikävää, kun tiedossa on, että suoraan puhumisesta seuraa negatiivisia asioita. Esim. ap:n miehellä on tällä hetkellä ihan kiva suhde, joka helpottaa hänen elämäänsä monella tavalla. Eroaminen sekoittaisi pakkaa, ja siitä seuraisi kaikenlaista työlästä ja hankalaa ja paljon muutoksia. Rahatilannekin heikentyisi. Stressiä luultavasti kertyisi. Ja niin edelleen.

Vierailija
12/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen mies sitten painostettuna kosii, niin luuletko siitä minkään muuttuvan paremmaksi?

Olet turhan vanhanaikainen. Avoliittokin on keksitty ja johan se hyvin toimii teilläkin.

Vierailija
13/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi itse, silläpä se asia selviää

Vierailija
14/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot valmis ottamaan rukkaset, KOSI ITSE.

Vierailija
15/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten odotat kosintaa ei se ainakaan niin tule, että hoputat koko ajan miestä asiassa.. lähtee vielä kävelee

Vierailija
16/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy hyhhyh pahalle?

Tämän 4 vuoden aikana seksi on kelvannut miehelleni päivittäin, joten enpä usko.

Vierailija
17/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee jättämään sut ennemmin tai myöhemmin. Kokemusta on.

Vierailija
18/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muutit miehen kanssa yhteen? Ei miehellä ole enää mitään kannustinta kosia, koska hän saa sinulta jo kaikki avioliiton edut ilman suhteen virallistamista. Sinä maksat puolet kaikesta, hän saa säännöllisesti seksiä ilman minkäänlaista vaivannäköä, sinä siivoat, peset miehen kalsarit, laitat ruokaa ja luot kivan tunnelman kotiin. Älä missään nimessä tule raskaaksi tälle miehelle!

Jatkossa kun aloitat uuden suhteen pidät mielessä, että ei yhteenmuuttoa, lapsia tai yhteistä asuntolainaa ennen avioliittoa. Lisäksi otollisin aika kosia on parin vuoden sisällä tapaamisesta, koska silloin rakkaushormonit jylläävät vielä eikä suhde ole arkipäiväistynyt. Eli jos seuraava mies ei rupea kosimaan vuoden tai parin sisällä, pistät homman poikki etkä pitkitä juttua niin kuin tämän nykyisen kanssa.

Miehet menevät kyllä naimisiin ja kosivat rakkauspäissään naista, jota pitävät tarpeeksi haluttavana ja ihanana. Moni mies kui

Mistä sinä tiedät, vaikka mies hoitaisi tuossa kodissa ruoanlaiton ja pyykkäämiset? 

Ja mikä ihme tuo oli, että maksaa puolet kaikesta Siis onko naisille joku rangaistus maksaa puolet yhteisistä menoista? 

Vierailija
19/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuttuu, onko avo- vai avioliitossa? 

Vierailija
20/43 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee jättämään sut ennemmin tai myöhemmin. Kokemusta on.

Kai sitä voi jättää samanlailla kosimisenkin jälkeen 

Kummallisia selityksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä