Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdalen juhlat

Vierailija
18.10.2024 |

Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.

Kommentit (559)

Vierailija
541/559 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävystyisit oikeassa elämässä jonkun Emmerdalen hahmon kanssa, niin kenen? Kehen et haluaisi tutustua? 1 kumpaakin kummastakin sukupuolesta.

Itse haluaisin ystävystyä Kimin ja Davidin kanssa, mutta Charityn ja Charlesin kanssa en.

Pientä pohdintaa alkuun: Charitylla on vastaava huumorintaju kuin mulla, että monesti miettinyt, että tulisinkohan mä oikeasti sen kanssa toimeen. On kuitenkin niin kova ja siihen ei voi luottaa. Tuskin. Nicola on äkkijyrkkä ja mä olisin hänen mieheensä salaa ihastunut. Tuskin toimi. Vimosena jäi sitten Laurel ja Mandy. Kyllä se näistä pitää Mandy valita. Hänellä on rohkeutta olla oma ittensä, herkkä sydän ja osaa bilettää. Mä kaipaan hauskaa vinkkuseuraa toisinaan.

Miehistä sitten taas. Ekana mieleen pomppas Liam. Hän on rauhallinen, huumorityyppi, sillä oli sitä larppaus ja dekkari kiinnostustakin.

Cain ehdoton ei, ei siedä sen sulkeutuneisuutta, tapaa puuttua toisten asioihin. Mulkoilisin vaan takas kylän raitilla. Amy taitaa olla naisista. Eikö sillä ole mitään muuta virkaa sarjassa kuin tuomita ja kauhistella? Raivostutta tapaus.

Vierailija
542/559 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua Charityyn ja Cainiin

En Mandyyn ja Rodneyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/559 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi takaperin tuo edellinen viesti. Ei tainnutkaan ottaa tuulta purjeisiin tämä ketju.

Vierailija
544/559 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi takaperin tuo edellinen viesti. Ei tainnutkaan ottaa tuulta purjeisiin tämä ketju.

Ei ottanu, ei

Jostain syystä en pal osallistu perusketjuunkaan. Must oli kiva, kun sielläkin välin hulluteltiin. Se on vaisu nyt mun makuun.

Vierailija
545/559 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ottanu, ei

Jostain syystä en pal osallistu perusketjuunkaan. Must oli kiva, kun sielläkin välin hulluteltiin. Se on vaisu nyt mun makuun.

Juu, totta. Siellä vissiin joku yksi känkkäränkkä kyllä häärää ja muistuttelee, että Emmerdale olis jotain käsikirjoitettua! En tiedä, että mistä höpisee... ;D

Ite oon aina luullut, että olis jotain tosi-teeveetä.

Vierailija
546/559 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ottanu, ei

Juu, totta. Siellä vissiin joku yksi känkkäränkkä kyllä häärää ja muistuttelee, että Emmerdale olis jotain käsikirjoitettua! En tiedä, että mistä höpisee... ;D

Ite oon aina luullut, että olis jotain tosi-teeveetä.

Miiiiitä, eiks ookaan Dokkari/Tosi-Tv???

Vierailija
547/559 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyny Villapakassa aikoihin, olis ollu varmaan kivat uuden vuoden juhlat. 

Se normiketju on vaisu nykyään, eikä tääkään ottanu tulta!

Avasin enkkuketjun Let's speak english. Pari sataa kommenttia hetkessä, muutamassa päivässä poistettiin, joku arveli, ett mode ei pysty valvomaan sisältöä... aarrrrggggghhhhh

Oli kiva ketju verestellä enkku-taitoja

Vierailija
548/559 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätellään tätä ketjua henkiin! Täällä on hauskaa!

T. Ruby

Vierailija
549/559 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomin ja Bellen häistä on ollut tietenkin keskustelua siinä toisessa ketjussa, niin Oliko sun häissä jotain sellaista, joka sua harmitti tai nolotti? Alkoi joku muu päällepäsmäämään? Oli suvun naiset ankarina? Miehet liian kännissä? Omia outoja perinteitä?

Vierailija
550/559 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomin ja Bellen häistä on ollut tietenkin keskustelua siinä toisessa ketjussa, niin Oliko sun häissä jotain sellaista, joka sua harmitti tai nolotti? Alkoi joku muu päällepäsmäämään? Oli suvun naiset ankarina? Miehet liian kännissä? Omia outoja perinteitä?

Meillä oli alkoholittomat häät. Harmitti vähän jälkeenpäin kun tuli huomattua, että kyllä sitä alkoholia "pitää" suomalaisissa juhlissa olla. Muuten kaikki sujui hyvin, mutta kyseisestä asiasta kuulemma puhuttiin selkämme takana. Asiasta viisastuneina (?) myöhemmissä juhlissamme alkoholia on sitten ollut tarjolla.

551/559 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikill. Tyhmää on tääl, mut viel tyhmempää on tuol toisess!

Lähetääks vähän iltaa istumaa Villapakkaa, pyydetään Nicola mukaan, ko sill on niin murheinen olo. Onk mittää tietoo, kui pitkän tuomion Angelica sai? Mullon jäänt kahtomatta joitai jaksoja

Vierailija
552/559 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris - reissunainen kirjoitti:

Lähetääks vähän iltaa istumaa Villapakkaa, pyydetään Nicola mukaan, ko sill on niin murheinen olo. Onk mittää tietoo, kui pitkän tuomion Angelica sai? Mullon jäänt kahtomatta joitai jaksoja

Juu, vastarannan kiiski on taas herännyt ykkösketjussa! ;D

Miten se on joltain pois jos toinen katsoo vähän hajamielisemmin sarjaa? Näistä ketjuistahan sitten saa lisää tietoa, tai voi kysyä, jos joku jäi mietityttämään. Ihmetyttää ihmiset, joiden mielestä vain oma toimintatapa on oikea.

Mukavaa Jussia kaikille!

Vierailija
553/559 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris - reissunainen kirjoitti:

Nyt onkin niin lämmintä, että voisin vaikka olusen juodakin! Villiksessä on nykyään komediaa kerrakseen joten olisi hauska vähän istuakin siellä iltaa.

Saikohan Angelica 8kk, jonka suorittaa jossain koulukodissa. Korjatkaa jos muistin väärin. Tuleekohan noihin nuorison tuomioihin se, että kärsitään ensikertalaisena vain noin puolet kuten aikuisten vankilatuomioissa?

Vierailija
554/559 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen pysynyt poissa Emmerdalen ketjusta kun siellä ei tykätty, enkä minä tykänny spoilauksista ja veetuiluista ellei kirjoittanut vain selkeällä suomen kirjakielellä ja pidättäytynyt 100% juoni- ja hahmokeskusteluun. Kaikki off topic ja hulluttelu oli kiellettyä ja tuli pskamyrsky niskaan. Tämäkin sitten jäi, mutta voisihan sitä syksyn tullen jatkaakin jos halukkaita "ei niin hemmetin tiukkapipoisia" löytyis. Joko täällä tai jos joku avaa uuden keskustelun. Infotkaa täällä 😀 t. "koiramamma" 

Vierailija
555/559 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana

Vierailija
556/559 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö aloittaa ketju Emmerdale ja off topic tms.?

Mielipiteitä.. 

Vierailija
557/559 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Olen pysynyt poissa Emmerdalen ketjusta kun siellä ei tykätty, enkä minä tykänny spoilauksista ja veetuiluista ellei kirjoittanut vain selkeällä suomen kirjakielellä ja pidättäytynyt 100% juoni- ja hahmokeskusteluun. Kaikki off topic ja hulluttelu oli kiellettyä ja tuli pskamyrsky niskaan. Tämäkin sitten jäi, mutta voisihan sitä syksyn tullen jatkaakin jos halukkaita "ei niin hemmetin tiukkapipoisia" löytyis. Joko täällä tai jos joku avaa uuden keskustelun. Infotkaa täällä 😀 t. "koiramamma" 

Itselläni ei ole enää koiraa, mutta mietitytti muiden koirat, että kuinka pärjäsivät helteillä?

Vierailija
558/559 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä.. 

Eikö tämä ketju ole sellainen?

Vierailija
559/559 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä.. 

~20000 viestin päästä vanha lukitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän