Emmerdalen juhlat
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko pikkujoulupukki?
Juu, mutta jokaiselle halukkaalle oma! Olisko siellä kotona ketään joutilasta?
Siks kysyin, ku meil ei oo ukko kotona...
Sori
Mun pitää hörpätä karjalat pikaseen, aamulla aikai herätys ..
Nyt otan piparkakun, Töysän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatteko jouluverhot? Minä laitan punaiset verhot olkkariin ja keittiöön joulukuun alussa ja otan pois nuuttina.
Älä nyt verhoja mieti meil on pikkarit= pikkujoulut!
Ihailin niitä kun ovat jo ikkunassa! Kyllä se punainen tekee joulun. Verhot ja pikkarit!
Okei, luulin et unohit juhlat. On mulkkii jouluverhot, tummanvihreät, ei oikein soinnu värit mun rosan värisiin pikkareihin...
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia
Oi. Ihana. Tääl jo tanssitaa hitaita...
Yhteys tökkii, mutta mustat pikkarit ja punaiset villasukat.
Pipareita, sinihomejuustoa, epäjoulutorttuja eli riisi-jauhelihatäytteellä, punaviiniä ja olutta. Huomenna työpäivä, mutta olkoon. Seuranani on 🐱 Tonto ja fiksumpi virkaveljensä elib🐶🐶ovat lenkillä meillä asuvan miehen kanssa.
Onko teillä jo joulukukkia? Ja viettekö niitä sukulaisille/ystäville? Ostin itselleni amarylliksen ja äidille vien kukan lähempänä joulua.
Kalakukkoo ja kirnupiimmee. Voe tokkiisa ei senttää vuan suklaata, suklaata ja pähkinöitä. Hehkuviinnii lämmittelen mikrossa.
Hei tenttu-ukot hyppikkee, eiku tontut.
Ei ole jouluverhoja tai -mattoja. Joululiinoja ilmestyy pöydille hieman lähempänä aattoa. Joulukukista tykkään, mutta niille saattaa käydä huonosti kun on tuo koiramaailman täystuho taloudessa. Joulutähti, punainen, täytyy saada ja hyasintteja. Ehkä pidän ne omassa naisluolassani
Joulupukkiako kaivataan? Voin lainata omaani jahka hän kotiutuu 😉 Pitää minua taas ihan tikapuilta päälleni pudonneena kun sanoin että meillä on pikkujoulut 😂 Katsoi oudosti ja lähti mukisematta lenkille karvakorvuen kanssa.
Mikä juttu se oli Emmerdalessa, että Lian joutui maksamaan myös Macin ja Chloen sapuskat?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu se oli Emmerdalessa, että Lian joutui maksamaan myös Macin ja Chloen sapuskat?
No huh huh, en tajunnu. Minä oesin sanonu Liamina että kysyppä joku toenen!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jouluverhoja tai -mattoja. Joululiinoja ilmestyy pöydille hieman lähempänä aattoa. Joulukukista tykkään, mutta niille saattaa käydä huonosti kun on tuo koiramaailman täystuho taloudessa. Joulutähti, punainen, täytyy saada ja hyasintteja. Ehkä pidän ne omassa naisluolassani
Joulupukkiako kaivataan? Voin lainata omaani jahka hän kotiutuu 😉 Pitää minua taas ihan tikapuilta päälleni pudonneena kun sanoin että meillä on pikkujoulut 😂 Katsoi oudosti ja lähti mukisematta lenkille karvakorvuen kanssa.
Mun mies oli kans, että "jaa mitä? Siellä keskustelupalstallako pikkujoulut??"
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jo joulukukkia? Ja viettekö niitä sukulaisille/ystäville? Ostin itselleni amarylliksen ja äidille vien kukan lähempänä joulua.
Mä tuoksuttelin kaupassa yks päivä hyasinttiä, puoliso allerginen...
En tuo kotiin, en vie kelleen..
Nyt syön lakua ja kohta tokan piparin
Vierailija kirjoitti:
Miehet! No. Kyllä muaki niien touhut välillä hymyilyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo!!! Bob vaan sanoi jotain, että hän päätti... häh?
Vierailija kirjoitti:
Monta meitä täällä on? Arvio että 4.
Oisko 5?
Varsinainen yksityistilausuus ja etäjuhlat
Mä voisin laulaa, kuunnelkaas: Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa...
Ihailin niitä kun ovat jo ikkunassa! Kyllä se punainen tekee joulun. Verhot ja pikkarit!