Miksi miehet ei osaa sisustaa?
En halua ikinä muuttaa yhteen yhdenkään miehen kanssa, kun ne tuo omat "koriste"-esineensä yhteiseen asuntoon.
Animefiguureja, pelituoleja, täytettyjä eläimiä, F1-aiheisia julisteita, rumia sähkökitaroita, aseita, lippuja ja Coca-Cola -kylttejä.
Miehet, miksi ette osaa sisustaa?
Kommentit (65)
Voisiko joku teistä tappaa M28:n?
Nurmes, Nurmes, Nurmes. M28. Nurmes.
Jos mies osaa sisustaa, niin silloin hän on gei (mikä tietty on okei). Toinen tosi yleinen vaihtoehto on, että jos te naiset menette miehen kotiin joka on hyvin sisustettu, niin silloin kyseessä on miehen ex-naisen sisustama koti.
Mulla on koristeina itse valmistettuja tiffanylasi juttuja, puusta valmistamiani Kumiko-valaisimia ja muita juttuja, kantele jonka itse tein, ja paljon muuta itse tekemääni juttua.
Huonekalut on suurimmaksi osaksi itse valmistettuja, osa kopioitu entisajan vanhoista huonekaluista, muutama kaktus ja pari muuta kasvia, ikkunoissakin on verhot, lattioilla vanhempien ihmisten kutomia räsymattoja.
Kämppä on aika vanha hirsirunkoinen talo, ei tänne nykyajan mauttomat mitäänsanomattomat kalusteet sovi mitenkään.
Lastulevyrihkamaan en ikinä kämppääni tuo.
Totta kai osaavat. Maailman parhaat huonekalusuunnittelijat ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että osaa suunnitella jonkun sysiruman design-tuolin, ei tee kenestäkään sisustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin duunarit ja insinöörit omaavat täysin puutteellisen esteettisen näkemyksen!
ok osalla duunareista voi olla jotain viinapulloja rivissä hyllyllä ja BMW tai harley davidson rekvisiittaa mutta yhdelläkään insinöörillä ei ole. Heidän mielestään se on turhaa. Kaikissa työpaikoissa missä oon ollut niin estetiikka puuttuu. Työkavereina ja päättävissä asemissa miehiä. Duunareita ja insinöörejä. Eräs yhden yön tuttu kuvasi näitä miehiä jyski-miehiksi. Eli halvinta ja harmainta lastulevy paskaa koti täyteen.Toki löytyy miehiä joilla on estetiikantajua ja itsekkin lukeudun niihin joilla on esteettistä silmää. Mutta lähes kaikki naiset ovat parempia sisustajia kun insinöörimiehet.
Vaikka ihminen ei osaisi itse sisustaa, hänellä voi silti olla hyvinkin voimakkaana mielessään käsitys siitä, millaisessa kodissa hän haluaa asua ja millaisessa ympäristössä viihtyy. Oma poikani on dippainssi ja hyvin rationaalinen, eikä osaa itse sisustaa. Kun hän osti asunnon, suostuin sisustusavuksi, koska tiesin millainen hänen makunsa on ja tiesin kuinka paljon hän halusi kotinsa kivaksi, vaikka viihtyi huonekaluliikkeissä yhtä hyvin kuin albiino auringossa. Nyt hänen kotinsa on moderni, maskuliininen, käytännöllinen ja kaunis. On hyvä, jos joku neuvoo, silloin, kun itse ei osaa. Jos ei halua päästää sisustussuunnittelijaa kotiinsa riehumaan, voi nykäistä hihasta lähipiiristä jotakuta, jolla on hyvä maku, vaikkapa sitten sitä omaa äitiä.
Ok... minulla ei ole mitään "koriste- esineitä" missään. Kaikki tarpeellista. Stereot, tv- taso, telkka, stereoita, vahvistimia, kirjoja, esineitä vitriinissä, muhkeat isot kaiuttimet jaloillaan, pari viherhasvia, mukava iso sohva... ei mitään mikä olisi vain näkönä. Kaikkea käytetään silloin tällöin. Asunto on tällainen ja kelpaa minulle, vieraat ovat jopa kehuneet. Vuokra- asunto, kaikki toimii, vähän retroa jo mutta ok. Eli en "sisusta" mitenkään.
En ole koskaan asunut samassa osoitteessa miehen kanssa. Tai noh, lapsena oli pakko asua samassa osoitteessa isän kanssa, mutta muutin pois kotoa jo alaikäisenä (ennen kuin täytin 18v).
Faija saa itse sisustaa miten lystää. Ja tehdä kaikki kotityöt yksin, niin kauan kunnes kuolee pois. Asunto jää perikunnalle.
Vierailija kirjoitti:
M28 asuu Nurmeksessa.
Palkanlaskija.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valittaa miehistä joka asiassa?
Niin, jääköön yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuotteen suunnittelija välttämättä osaa sijoittaa sitä tuotettaan ympäristöön sopivasti tai sijoittaa muita esineitä sen ympärille. Katsopa joskus kuvia Eeri Aarnion kodista. Kaikki itsensä suunnittelemat tuotteet sekaisin ja talo tupattu aivan täyteen kaaokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaisi sisiustukseen mustaa nahkaa, kromia ja lasia.
Itse taas haluaisin hirttä, valuraitaisia yksityiskohtia ja pellavaa.
Kumpaakaan ei olla lähdetty miellyttämään. Meillä on sekamelskakoti.
Saa olla aika taitava sisustaja, joka saa nuo kaksi yhdistettyä. On se mahdollista, mutta siinä saa hiukan pähkäillä.
Jäin miettimään tuon jonkun sekamelskakotia, missä mies haluaa nahkaa, kromia ja lasia ja nainen hirttä ja valurautadetaljia. Hirsiseinää vasten liuskanahkainen kromitaivutetuoli näyttäisi hyvältä. Kaupunkikasaria yhdistettynä countrymiljööseen. Korkkiruuville kierrettyä mustattua neliötankoa lattialampun jalkana ja vierellä kehystetty juliste jotakin geometristä sekasotkua.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhaat kalustesuinnittelijat eivät ole miehiä. Ensinnäkin tätä ei voi mitata ja toisekseen oli aika jolloin oli todella vaikea tehdä tehdä näitä töitä jolloin lähes kaikki suunnittelijat olivat miehiä. Nykyään tietenkin niin miehiä kuin naisia löytyy niin sisustusarkkitehtuurista kuin muotoilun alalta. Kumpikin ala tarvitsee toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhaat kalustesuinnittelijat eivät ole miehiä. Ensinnäkin tätä ei voi mitata ja toisekseen oli aika jolloin oli todella vaikea tehdä tehdä näitä töitä jolloin lähes kaikki suunnittelijat olivat miehiä. Nykyään tietenkin niin miehiä kuin naisia löytyy niin sisustusarkkitehtuurista kuin muotoilun alalta. Kumpikin ala tarvitsee toisiaan.
perskele kun tuli kirjoitusvirhettä. Lähen kattelee netflixiä.
M28 asuu Nurmeksessa (Nurmeksessa sataa) ja se on siellä palkanlaskija.
Sillä on kissa ja valkoinen Audi punaisilla vanteilla.
Etsikää tuo inceli ja hakatkaa se.
Totta.