Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei osaa sisustaa?

Vierailija
17.10.2024 |

En halua ikinä muuttaa yhteen yhdenkään miehen kanssa, kun ne tuo omat "koriste"-esineensä yhteiseen asuntoon.

Animefiguureja, pelituoleja, täytettyjä eläimiä, F1-aiheisia julisteita, rumia sähkökitaroita, aseita, lippuja ja Coca-Cola -kylttejä.

Miehet, miksi ette osaa sisustaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaisi sisustukseen mustaa nahkaa, kromia ja lasia.

Itse taas haluaisin hirttä, valuraitaisia yksityiskohtia ja pellavaa.

Kumpaakaan ei olla lähdetty miellyttämään. Meillä on sekamelskakoti.

Ratkaisu on helppo. Mies sisustaa oman makuuhuoneensa ja nainen sisustaa oman makuuhuoneensa. Meillä täällä Suomessa ei osata arvostaa asumisväljyyttä. Jengi tunkee väkisin asumaan liian pieneen kotiin ja sitten ihmetellään, miksi pariskunnan sisustustoiveet eivät toteudu. Yksi haluaa rustiikkista maalaisromantiikkaa ja toinen haluaa tyylipuhdasta Art Decoa.  Eiväthän ne toiveet toteudu, jos asunnossa ei ole tarpeeksi tilaa. Jokaiselle perheenjäsenelle tarvitaan oma huone, jonka hän voi sisustaa juuri itselle sopivaksi. Yhteisissä tiloissa (olohuone, keittiö) tehdään kompromisseja. 

Vierailija
62/65 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataako Nurmeksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ne ei osaa sisustaa. M26

Sataako Nurmeksessa?

Vierailija
64/65 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on helppo. Mies sisustaa oman makuuhuoneensa ja nainen sisustaa oman makuuhuoneensa. Meillä täällä Suomessa ei osata arvostaa asumisväljyyttä. Jengi tunkee väkisin asumaan liian pieneen kotiin ja sitten ihmetellään, miksi pariskunnan sisustustoiveet eivät toteudu. Yksi haluaa rustiikkista maalaisromantiikkaa ja toinen haluaa tyylipuhdasta Art Decoa.  Eiväthän ne toiveet toteudu, jos asunnossa ei ole tarpeeksi tilaa. Jokaiselle perheenjäsenelle tarvitaan oma huone, jonka hän voi sisustaa juuri itselle sopivaksi. Yhteisissä tiloissa (olohuone, keittiö) tehdään kompromisseja. 

Kyllä Suomessa varmasti osattaisiin arvostaa asumisväljyyttä. Neliöt vaan ovat aika kalliita.

Vierailija
65/65 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on typerä, minä vietän makuuhuoneessa aikaa nukkumalla. Saa sisustaa ihan millaiseksi vaan, ei kiinnosta, kunhan sänky, sopiva lämpötila ja pimeys yöaikaan löytyy. Sen sijaan olohuoneessa ja keittiössä, joissa vietän aikaa silmät auki, haluan viihtyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi