Mitä kadut eniten elämässäsi? Kuinka vanha olet?
Kommentit (148)
Olisi pitänyt lähteä opiskelemaan unelma-alaani, nyt 39-vuotiaana kuolen sisältä 8h jokainen työpäivä. Asuntolainojen ja perheen elättämisen takia en voi lähteä opiskelemaan.
Tuhlasin myös 8 vuotta nuoruuttani suhteessa, josta halusin irti jo heti alussa. En vain oikein kehdannut sanoa, etten halua enää seurustella ja parhaat vuodet meni siinä.
Kadun, etten ollut tiukempi nykyisessä suhteessa ja painostanut miestä menemään naimisiin. Nyt on yhteiset lapset ja muut avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Kadun eniten sitä että synnyin tähän paskaan maailmaan ja yhteiskuntaan. Miksi en olisi voinnut vaikka syntyä kuolleena? Kärsimystä ja yhtä tuskaa täällä tolvanoiden kanssa on elää surkeassa yhteiskunnassa.
Kadun siis syntymääni, jälkiabortti olisi voinut olla hyvä kohdallani.
Ikää 25v
Kadut syntymääsi? Saitko itse valita ja päätit syntyä? Minä en pysty katumaan asiaa johon en ole voinut itse vaikuttaa.
En kai mitään. Nuorempana olisi pitänyt olla ilkeämpi ja häijympi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kadun eniten hukkaan heitettyjä vuosia jeesustelijoiden kanssa. Olisin voinut olla tehokkaampi tärkeinä vuosinani mutta olin hölmö kun kuuntelin liikaa hihhuleiden höpinöitä.
Minäkin tein paljon virheitä niissä piireissä ja tuli koettua kaikkea ikävääkin ihmisten taholta. Silti en kadu sitä itse asian ydintä eli Jeesusta ja uskoontuloa. Ja tapahtui niissä piireissä kaikkea hyvää ja hauskaakin. Oikeastaan elämän koko kirjoa. Olisi elämä voinut mennä huonomminkin vaikka joissakin yökerhoissa tai vaikka aivan yksinään omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt lähteä opiskelemaan unelma-alaani, nyt 39-vuotiaana kuolen sisältä 8h jokainen työpäivä. Asuntolainojen ja perheen elättämisen takia en voi lähteä opiskelemaan.
Tuhlasin myös 8 vuotta nuoruuttani suhteessa, josta halusin irti jo heti alussa. En vain oikein kehdannut sanoa, etten halua enää seurustella ja parhaat vuodet meni siinä.
Kadun, etten ollut tiukempi nykyisessä suhteessa ja painostanut miestä menemään naimisiin. Nyt on yhteiset lapset ja muut avoliitossa.
Kyllä töidenkin ohessa voi opiskella omaan tahtiin ilman mitään opintolainoja. Suosittelen! Itsekin kuolisin sisältä ellen opiskelisi työn ohessa.
Kadun etten ostanut 86-87 BMW 520i (E28) silloin kun niitä sai noin 20:llä kilomarkalla. Tarjolla olisi ollut myös Edition/Bavaria -malleja joissa pullonkorkkialuvanteet, parempi verhoilu, kolmipuolainen nahkaratti, kampikäyttöinen kattoluukku, takaniskatuet ym.
Nyt mikä tahansa suohon uponnut e28 josta kasvavat puut lävitse, maksaa 20 k€.
Kadun etten mennyt oikeaan junaan kun se oli kohdalla. Tilaisuuksia on tullut ja mennyt mutta ne ovat menneet ohitse kun mietin liikaa. Tää elämä meni hyvänä harjoituksena
Kadun myös kun keskeytin ASP laivan säästöosuuden lomareissun vuoksi ja nyt en ole päässyt omistusasuntoon kiinni vaan asun vuokralla
Vierailija kirjoitti:
Kohta 50. Eniten kaduttaa, etten ollut tyttöjen kanssa teininä rohkeampi/röyhkeämpi ja nussinut enemmän nuorta lihaa.
No tuosta ilmaisusta päätellen ei kannata katua, et olisi saanut kuitenkaan.
Sitä että menin naimisiin, vaikka en halunnut. Mies kärtti, annoin periksi, ei olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoisuutta, jonka seurauksena terveys pilalla. N38
Ihan huviksesiko päätit vapaaehtoisesti alkaa itsetuhoiseksi, vai miksi ihmeessä tätä kadut?
Kadun sitä että menin liian nuorena liian nopeasti naimisiin. Erohan siitä tuli ja oli kyllä helpotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoisuutta, jonka seurauksena terveys pilalla. N38
Ihan huviksesiko päätit vapaaehtoisesti alkaa itsetuhoiseksi, vai miksi ihmeessä tätä kadut?
En pystynyt elämään traumojeni kanssa muuten. Olisi pitänyt etsiä fiksumpia keinoja selviytyä. Nyt on loppuelämäkin pilalla. Tyhmyydestä sakotetaan.
Huonoja ihmissuhteita, terveyteni laiminlyömistä ja nuorena alkoholin kanssa läträämistä, vaikka sitä kestikin varsin lyhyen aikaa. Seuraukset näistä oli kauheat.
Vääriä valintoja nuorena aikuisena, jotka liittyvät opiskeluun ja suhteisiin. Harmi, ettei nuorena ollut samoja tietoja ja viisautta kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kun katottiin kansakoulussa yläluokan opettajan persettä huussin alapuolelta
ja sitä kun se asetteli isoa sojottavaa kulliaan alaspäin reikään...
NIin mä pierasin ja se huomas meidät!!
No onneksi sait kaikki kuset typerään naamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 eikä ole mitään kaduttavaa. Ainahan sitä olisi voinut tehdä jotain paremmin ja jotain jättää vaikka tekemättä, joskus on harmittanut kovastikin. Mutta tässä vaiheessa niillä ei ole mitään väliä, elämä on vienyt tähän pisteeseen ja tässä on hyvä olla.
No miksi hemmetissä tulet sitten kirjoittelemaan tänne? Humble bragging? Otsikkona on MITÄ KADUT ELÄMÄSSÄSI? KUINKA VANHA OLET?
Todennäköisesti voisin henkisesti ja fyysisesti paremmin ilman niitä suurimpia tyrimisiäni. Jotakin meni rikki.