Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeät temu:ttajat avautuu HS:n haastattelussa

Vierailija
16.10.2024 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000010645564.html

Kuvottavaa, ei voi muuta sanoa. Krääsää tilataan paketti paketti perään. 

Kommentit (864)

Vierailija
861/864 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ahdistun siitä, että tavaraa ostellaan ihan holtittomasti, koska se on halpaa ja näitä huonolaatuisia krääsiä heitetään myös roskiin todella matalalla kynnyksellä, koska aina voi tilata 10 uutta tilalle. Mua hämmentää se, että ihmiset on täysin sokeita omalle toiminnalleen.

Mä olen oppinut Temusta tilattuani, millaiset tuotteet ovat ok ja mitkä kannattaa jättää ostamatta. Siellä on ihan hyvälaatusta tavaraa ja sitten ihan kuraa.

Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että et ostaisi mitään? Itse en ainakaan edes keksi mitään mitä oikeasti tarvitsisin, joten on vaikea käsittää miten moni ihminen tarvitsee jatkuvasti kaupoista jotakin.

No älä osta, jos et tarvitse. Minäkään en osta sellaista mitä en tarvitse. Mutta silloin kun jotain tarvitsen, ostan sen mieluummin halvalla kuin kalliilla. No poikkeuksen teki, kun tarvitsin harrastukseeni pienen audiomikserin niin ostin kalliin Yamahan, vaikka melkein samanmoinen olisi ollut Temussa Depusheng-nimellä viidesosahintaan. Mutta tiedän että halvin elektroniikka on usein tehty huonolaatuisemmilla komponenteilla ja saattavat siksi olla epäluotettavia ja jopa paloturvallisuusriski. Sen sijaan joku kitaran hihna, teline tai muu vastaava tuote voi yhtä hyvin olla se halvempikin ja ajaa asiansa.

Niin se tässä maailmassa on ollut ja yhä enemmän tulee olemaan, että niiden, joilla ei ole varaa ostaa kallista, on ostettava halpaa. 

Vierailija
862/864 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukes on varoittanut, että kaikki tuolta tilatut ladattavien laitteiden laturit on turvallisuusriski. Ne saattaa räjähtää omia aikojaan ja aiheuttaa henkilövahinkoja ja tulipaloja. Siitä huolimatta jengi tilailee uusia latureita tuolta. En voi ymmärtää.

Ei tulisi mieleenkään tilata mitään suomesta. Kiitos Urpolle ja Purralle. Yrittävät voivat mennä heille itkemään kun kokkaan menee

Toivottavasti et elä tukien varassa. Nimittäin mitä vähemmän tuotat kotimaahan veroja, sitä vähemmän valtiolla on jaettavaa. Tai sitten olet venäjän asialla ja venäjällehän sopii, että jokainen suomalainen tilaa tavaransa kiinasta sen sijaan, että täällä Suomessa kaupat kannattaisiv

Se ostakoon kalliilla, jolla on siihen varaa. Ei se ole minulta pois. Niiden, joilla ei ole varaa ostaa kallista, on pakkokin ostaa halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/864 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin. Itse kävimme viemässä eilen turhaa, mutta käyttökelpoista kamaa SPR:lle päästäksemme niistä eroon.

Vierailija
864/864 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi täysin sama täysin identtinen, täysin samasta tehtaasta tullut sama identtinen ja siten täysin yhtä turvallinen tuote, on jotenkin eettisempi kun sen ostaa Tokmannilta kolminkertaisella hinnalla. Kertokaa se minulle kiitos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan